Cítila jsem jemné rty na mém rameni. Chvíli mi trvalo uvědomit si, co se tu právě děje, potom jsem si vybavila celý včerejší den. Všechny slova, kolik jsem toho vypila, zážitky i požitky, všechno do detailu si pamatuju a nevím jestli se z toho mám těšit nebo být smutná. Jsem týden bez rodičů je jasné, že mám být šťastná.
Tiše jsem se zasmála. „Probudil jsem tě?” zašeptal chraplavým hlasem u mého ucha.
„Ano, probudil, ale díky ti za to, už budu muset jít,” otočila jsem se čelem k němu.
Jeho vlasy byly rozcuchané, ale přitom pořád sexy a roztomilý. Na jeho rtech byl úsměv, nechápala jsem to. Jsem holka na jednu noc, tak proč se takhle chová? Ou, aha už to mám, technika.
„V kolik máš být doma?” nadzdvihl obočí a jeho úsměv na tváři zmizel.
„Kolik je?” svraštila jsem čelo a uvažovala nad tím kolik asi tak může být.
„Kolem jedenácté,” zamrmlal a nespouštěl zrak z mé tváře, dokud mi to nedošlo. Měla jsem tam ten monokl a teď se musel už pořádně zbarvit.
„Takže tak kolem jedné, abych byla doma,” usmála jsem se a zahryzla si do rtu.
„Takže, mám něco, co by tě mohlo potěšit,” rukou mi přejel po stehně.
Vyhrnul mi tričko a jemně mě bříšky prstů hladil po zádech a já si z toho dokázala odvodit, co teď po mě chce. Natáhla jsem krk, i když to trochu zabolelo a jemně ho políbila.
Převrátil se nade mě a zatlačil mě do matrace čímž náš polibek prohloubil. Jednou rukou se podepíral, aby mě nezalehl a druhou rukou mi prohrábl vlasy. Jemně se otíral rozkrokem o ten můj. Přemístila jsem svoje ruce na jeho záda a jemně ho po nich hladila.
Dostala jsem se k lemu jeho boxerek. Až teprve teď jsem si uvědomila, že má na sobě jenom boxerky, takže dneska to půjde nejspíš rychle. Svoje rty přemístil na můj krk a tím pádem se přemístil trochu níž a já na jeho boxerky už nedosáhla.
„Myslela jsi si, že to půjde tak lehce? tiše a krátce se mi zasmál na krku.
Převrátila jsem očima a prsty si zapletla do jeho hnědých vlasů. Už se ho musím zeptat na jméno. „Jak se jmenuješ?” vydechla jsem a dál si užívala pocitu jeho rtů na mém krku.
„Bieber,” věnoval mi jeden polibek na krk, „Justin Bieber,” vydechl mi na pokožku. „A ty?”
„Ronnie,” jemně jsem ho nehty poškrábala na zádech.
„Líbí se mi, když to děláš,” usmál se mi na krku.
„Myslíš tohle?” usmála jsem se a znovu mu přejela po zádech nehty.
„Přesně tohle,” potichu mi zamrmlal na krku.
Vyhrnul mi tričko a zajel mi pod něj rukou. Jemně mi zmáčkl levé prso, potáhla jsem ho víc za vlasy a z mých úst se vydral jemný vzdych. Udělal to znovu a moje reakce byla stejná.
Posunul se opět nahoru a svoje rty spojil s těmi mými. Jazykem mi jemně pootevřel rty a já lehce pootevřela ústa, aby měl přístup do nich. Konečně jsem zase dosáhla na jeho boxerky, které jsem tentokrát sebejistě chytla a stáhla mu je pod zadek.
Opět jsem ho poškrábala po zádech a on se jemně zachvěl. „Na co čekáš?” zamrmlala jsem mu na rtech.
„Chci, aby jsi si pamatovala jméno člověka, kterej je nejlepší v posteli,” jemně se uškrnul.
ČTEŠ
Body
FanfictionJe to příběh jako každý jiný v téhle době. Nevím proč, ale vždycky jsem si chtěla vyzkoušet psát v tomhle žánru příběhu. Ano, možná je tohle už ohrané, ale lidi to baví číst a mě psát. Příběh není můj pravá autorka je Teddalice, která tenhle příbě...