RONNIE
Z dokonalého snu, kde všechno bylo tak jak by jsem si to přála mě probudilo jemné šimrání na zádech a občasné polibky na mém krku pod kterými jsem se chvěla. Na malou chvíli jsem otevřela oči. Všude po pokoji byla ještě tma a kolem mého pasu byla obmotaná ruka.
Okamžitě jsem se vrátila do reality. Rodiče na dovolené se svojí dokonalou dcerou, nenávidí mě, ubližují mi, zničili mě. V posteli ležím s nejhezčím klukem, kterého znám, ale využívá mě jenom na sex.
„Co děláš?" zabručela jsem.
„Líbí se ti jak se tě teď dotýkám?" ignoroval mou otázku a rukou mi přejel bříšky prstů po stehně až na břicho, kde začal vytvářet malé kroužky.
Nějak moc jsem nevnímala, co říká nebo co dělá, jenom jsem prostě chtěla spát dál. „Uhm," zamrmlala jsem a hlavu si podložila rukami.
Prsty si začal hrát s lemem mých kalhotek. „Justine, co děláš?" opět jsem zabručela a trošku se pomrvila na posteli.
„Mám na tebe chuť," zašeptal mi do ucha a mě se po celém těle objevila husí kůže.
„Chci spát, tak taky spi," odsekla jsme mu.
„Nemyslím se," s tichým smíchem mi promluvil do ucha.
Rukou mi zajel do kalhotek a prstem mi začal dráždit klitoris. Zalapala jsem po dechu a zprudka otevřela oči. Silná vůle mi pomohla Justinovu ruku vyndat z mých kalhotek a otočit se k němu. Zírala jsem mu do očí, které se zvláštně jiskřily.
„Jdu spát, nic nezkoušej a ty už taky spi, jinak jdu sát do obýváku," řekla jsem přísně.
„Jak chceš," řekl s malým úškrnem na tváři a přitom jsem jeho slovům nevěřila. Věděla jsem až moc dobře, že to jen tak nenechá.
Ruku si obtočil kolem mého pasu a přitáhl si mě k sobě blíž. Položila jsem si hlavu na jeho hruď a zavřela oči. Jeho ruce nejdřív dělaly různé vzorce na mých zádech dokud se nepřemístily na můj zadek. Začal ho mačkat.
Zvedla jsem hlavu s nadzdviženým obočím do jeho vysmáté tváře. „A teď jako děláš co?"
„Už ti někdo řekl, že máš dokonalej zadek?" jemně se zasmál.
„Nejdi první,, ale to je teď jedno, prostě.. nemůžeš jít spát?" řekla jsem podrážděně.
„Nepůjdu spát, dokud nedostanu to, co chci," dřív než jsem stačila něco udělat se už skláněl nade mnou a moje zápěstí bylo v jeho pevném sevření vedle mé hlavy.
„To mě teď jakože chceš znásilnit?" krátce jsem se zasmála a nadzdvihla obočí.
„Věř mi, že nebudu muset. Ty sama budeš křičet, abych ti dal víc," vzrušeně zašeptal a svoje rty přemístil na můj krk.
„Jestli si myslíš, že tímhle mě obměkčíš, jsi na omylu Bieber," vlastně to, co jsem řekla byl přesně opak toho, co jsem si myslela. Jeho polibky mě dostávaly do úzkých.
Nemohla jsem to vydržet a potichu vzdychala. „Mám tě," tiše se zasmál a pustil moje ruce.
Rozkrokem se otíral o ten můj, cítila jsme jeho zvětšující se úd v jeho boxerkách. Moc dobře jsem věděla, že tohle skončí jako vždy u sexu.
Krk mi zasypával jemnými polibky, několikrát se do něj zakousl až jsem zaskučela od bolesti. Mezi prsty chytil moje kalhotky a začal mi je stahovat.
ČTEŠ
Body
FanfictionJe to příběh jako každý jiný v téhle době. Nevím proč, ale vždycky jsem si chtěla vyzkoušet psát v tomhle žánru příběhu. Ano, možná je tohle už ohrané, ale lidi to baví číst a mě psát. Příběh není můj pravá autorka je Teddalice, která tenhle příbě...