"Nerden biliyorsun ki Emir olduğunu" 10 dakikadır mızmızlanıyordu "Bilmiyorum Bora gidip göreceğiz." bana 1-2 saniye baktıktan sonra pür dikkat arabayı sürdü.
Ece önümüzde ki taksideydi gözükmemeliydik aksi taktirde bizi görebilirdi.Bir kaç dakika sonra gerçekleri önümüzde belirecekti biraz sonra araba lüks bir yerde durunca arabadan indi ve eve girdi Bora'yla anlaşarak yavaş yavaş eve girdik.
Kapının orda bekliyorduk Ece 10 dakika oturdu sonra yukardan Emir indi cidden oydu. Saçları dağınık baştan aşağıya uyduruk bir kıyafet giymişti. Ece'yle Emir'in alakası neydi Bora'yla birbirimize baktıktan sonra içeri girdik.
Emir bize pür dikkat bakıyordu.Ece'ye baktı bana baktı sonra Bora'ya "Yeni çiftimiz sonunda teşrif edebildiler." Bora sıkılmış gibiydi "Biz Mira'yla-" elimle durdurdum "Evet sevgiliyiz." diye ekledim. Bora bana döndü, ona beni idare et anlamında bakış attım.
Yine bencillik yapmıştım işte üstelik kendimle beraber Bora'yı da alet etmiştim düzeltmeye çalıştıkça daha batıyordum.
Emir bu durumdan hoşnut olmamış gibi sert baktı sonra kalktı beni kolumdan tutup nazikçe ilerletti elimle Bora'ya dur işareti yaptım azıcık ileri gittikten sonra "Ne yaptığını sanıyorsun sen!" diye kükreyince insan korkuyor tabi
"Ne yapmışım! yeter ya kaç gündür pişmanlıktan kötü hale geliyorum üzülüyorum kendimi yerine koyup düşünmeye çalışıyorum ve sen yine kendini gösterip her şeyi beceriyorsun.Bravo ya."
"Saçmalıyorsun,seni korumaya çalışıyorum ama sen farkında olmamakta kararlısın." dedi kolumu kurtarıp Bora'nın yanına gittim.
Birlikte arabaya bindikten sonra Bora beni bir parka getirmiştim ben bankta oturuyordum Bora ise bir sağa bir sola dönüyordu "Bora sakin olur musun?"
"Mira sen ne yaptığını sanıyorsun biz düzeltmek için oraya gidiyoruz sen daha çok çıkmaza sokuyorsun ben açıklayacaktım."
Hala dönmeye devam ediyordu sonunda onu sırtından tutup banka oturttum.Sakinleştiğini hissettiğimde söze başladım.
"Emir neden böyle tepki verdi Bora?" düşündükten sonra "Bilmiyorum Mira bilmiyorum." dedi
Ben hala Ece'nin orda ne işinin olmasını düşünüyordum neden Ece ordaydı Emir'in yanında.
Bana bildiğin düşman gibi gelmişti,ilişkileri olabilir miydi? hemen aklımdan bu fikri attım tamam,Emir sorunluydu Ece'de bir sorunluyla takılacak kadar salak değildi herhalde.
🌸
Kırık bardağın parçaları bir o kadar umutsuz ve derin, 15 dakikadır ortalığı birbirine katıyor bir yandan homurdanıyordu."Nasıl sevgili olurlar!" kızgın olduğu barizdi
"Ona aşıksın."
Gergin yüzü yerini daha gergin bir yüze bıraktı daha sonrasında cevap verdi "Hayır ona aşık değilim,aşık değilim." aynaya okkalı bir yumruk attı eli kanıyordu umursamadan arabasına bindi.
••
"Acaba yanlış mı yaptık Mira?" karamsar ve bir o kadar sinirli halle "Yanlış mı yaptık derken? bana neler çektirdiğini kendin gördün sen şahitsin." bu konuda yüzde yüz emindim "Evet anlıyorum ama abartmıyor musun sence?"
Ağlamıyordum sadece içimde tutuyordum "Anlamıyorsun hem de hiç" hızlıca merdivenleri inip kapıya yürüdüm.
1 saat sonunda yürüyerek eve gelmiştim ellerimi yıkayıp sofraya oturdum.Amcam ve yengem de yerlerini alınca yemek yemeye başladık 15 dakika sonra müsade isteyip odama çıktım.Yatağın üstüne oturup kitap okumaya başladım kitapta yazanlar ilgimi çekmişti
"Sen benim güzel kadınım beni sevmek senin ölümün olacak ve sen benim uğruma ölümü seçiyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Güneşi (Düzenleniyor)
RomanceHayatım bu kadar boktan olmak zorunda mıydı bilinmeyen bir annem babam beni çok seven yengem ve amcam bir kolej hayatımı bu kadar mı değiştirirdi yeni dostluklar aşklar arkadaşlıklar,peki ya ben ünlü iş adamı Poyraz yeğeni,ben ne yapacaktım. "Bir a...