1#

310 15 0
                                    

Okulun ilk günü işkence vakti.Yengemin ev işlerinde ona yardım eden Elif abla odama girdi perdeleri biraz daha aralarken gözüme giren ışık beni rahatsız etti homurdandığımı duyan Elif abla kıkırdadı.

"Hadi bakalım kalk küçük hanım"

Gözlerimi ovaladıktan sonra ona geleceğimi söyledim hızlıca rutin işlerimi yaptıktan sonra masadaki herkese selam verip yerimi aldım.Kahvaltımı hızlıca bitirince Soner Amca beni okula bıraktı.

Okul okul değil cennetti.Fakat öğrencileri için aynı şeyi söyleyemezdim kızlar podyuma gelirmiş gibiydi.Onları aldırmadan müdürün odasına girdim.

"Kaydım için gelmiştim." adam ilgisizce dosyadan kafasını kaldırdıktan sonra beni inceledi aklına bir şey gelince kafasına bir kere vurup bana gülümsedi.

"Poyraz Zengin'in yeğenisin değil mi?" hala yapmacık gülümsemesini sürdürürken yüzüne yumruk atmamak için kendimi zor tuttum. Yüzüme yapmacık bir gülümseme yerleştirip "Ta kendisi." dedim.

Müdür bozuntusu önden gidip bana sınıfımı gösterdi o önden ben arkadan sınıfa bakınca herkesin yüzü bana döndü.O dışında, o bana bakmamıştı bile.

Bana bakmayan çocuk dikkatimi çekmişti.Gayet yakışıklıydı.Kahverengi saçları ve gözleri onu daha çekici yapıyordu biraz daha baksam herhalde ağzının içine düşecektim muhtemelen bana bakmazdı.

Müdürün lafıyla yer aramaya başladım tabiki adının Emir olduğunu öğrendiğim çocuğun yanına geçtim.

"Çok mu yakışıklıyım." dedi hala etkisindeydim dediğinin.Yakışıklı olduğunu biliyordu ama egosunu tatmin ettirmeyecektim ona.Duymazdan gelmek en iyisidir diyerekten politikamı uyguladım.

"Anlamadım?" dudakları alayla kıvrıldı bence çakmıştı.

"Ağzımın içine düşüyordunda ondan dedim."

Kızardığıma emindim yüzüne eğlenircesine bir tavır takındı.

"Zaten bakma da tipim değilsin ben esmer severim.Benim için fazla çirkinsin."

Dediği kalbimi kırmış mıydı? Bilmiyordum fakat şu durumda dersin içinde olmasak ona bir yumruk geçireceğime emindim.

Nihayet 40 dakika bitmişti yandan iki koluma giren kızları gördüm.Birinin adı Ece diğerinin ismi ise Eylül'müş. Ece gayet düzgün yapılı dalgalı saçları olan şeker bir kız Eylül ise ona göre şeker değil olgun bir güzelliği var.

Koridorda yürüyerek nihayet kantine gelmiştik birlikte masaya oturduk. "Merhaba sizi tanıyor muyum?" dedim çünkü sadece sınıfta 2-3 kere adlarını duymuştum."Sen bizi tanımazsın ama biz seni tanırız aslında tüm okul seni tanıyor." dedi Eylül.

"Çünkü Poyraz Zengin'in yeğeniyim bu yüzden değil mi?" Ece muzipçe gülüp "Sayılır." dedi.

Emir hakkında kesinlikle bir şeyler öğrenmeliydim belki Ece ile Eylül'den bir şeyler öğrenebilirim.

"Siz bu Emir hakkında bir şeyler biliyor musunuz?" dediğim anda sorduğuma pişman oldum. Ece hemen atlayarak "Çok zengindir,parasıyla herkesi alabilir.Öyle buradaki kızlara da pek bakmaz, kendine kimseyi layık görmez.Genelde gece klüplerinde takılır."

Şimdi onun bu tavırları hakkında fikrim olmuştu  "Bak şu yanındaki Hande Yorgun, annesi vefat etmiş babası bir holdingin sahibi, ne zamandan beri Emir'e aşık hatta çıktıkları bile olmuş fakat Hande onu aldatmış. "

Gecenin Güneşi (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin