Σαββατο πρωι
Το πρωι σηκωθηκα απο το κρεβατι εχωντας πολυ ορεξη. ΣΣε λιγο θα ερθει η Αριανδη με την Μαριζα να με παρουν. Τα πραγματα μου τα ειχα μαζεψει εχθες το βραδυ οταν δεχτηκα μια ακομα επισκεψη του Δημητρη. Ειχα ερθει εδω περα και απετουσε να μαθει που θα παω. Καλα οταν ειδε την βαλιτσα εγινε εξαλλος και αρχισε και φωναζε ο μαλακας μου εσπασε και ενα ποτηρι. Μετα τον μικρο μας '' καυγα '' καταληξαμε στο καναπε να φιλιομασταν και να ειμασταν ετοιμοι να το κανουμε.
Flashback
Eιχα αφησει το σακομε τα ρουχα μου κατω στο πατωμα αφου ηταν ετοιμη την ειχα μαζεψει πριν λιγο. Τωρα εβαζα σε ενα τσαντακι κοσμηματα και οταν χρειαζομαι απο καλυντικα. Το κουδουνι χτυπησε και πηγα να ανοιξω μολις αντικρισα μπροστα μου τον Δημητρη αμεσως πηγα να κλεισω την πορτα πομως την κρατησε και μπηκε μεσα.
Φαιη '' Τι θες ρε Δημητρη; '' Του ειπα καθως εκατσε στον καναπε.
Δημητρης '' Ηρθα να δω τι......... '' Ειπε πριν τα ματια του πεσουν στο σακο με τα ρουχα.
Φαιη '' Τι; '' Του ειπα για να συνεχισει την προταση του.
Δημητρης '' Τι ειναι αυτος ο σακος; '' Ειπα καθως σηκωθηκε πανω.
Φαιη '' Για τα πραγματα που ειναι ηδη μεσα. ''
Δημητρης '' Που θα πας; '' Ρωτησε.
Φαιη '' Καπου. Να μην σε νοιαζει. ''
Δημητρης '' Λεγε ΠΟΥ θα πας; '' Ειπε και καταλαβα πως ηταν θυμωμενος οχιιι ( καργιολακη χαχα) δεν θα του περναγε. Θα του εσπαγα πρωτα τα νευρα.
Φαιη '' Στο γκομενο. '' Ειπα καθως ειχε κανει τα χερια του σε γροθιες.
Δημητρης '' Λεγε που πας; Μην παιζεις με τα νευρα μου. ''
Φαιη '' Μωρο μου με τα νευρα σου θελω να παιξω. '' Ειπα καθως του εκλεισα το ματι και πηγα να φυγω. Ομως με επιασε απο τον καρπο του χεριου μου σταματωντας με.
Με μια κινηση με ειχε κολλησει στον τοιχο τα χερια μου τα ειχε βαλει πανω απο το κεφαλι μου για να μην κουνηθω.
Δημητρης '' Μωρο μου δεν θα παιξεις εσυ μαζι μου. Εγω θα παιξω μαζι σου. '' Ειπε καθως ερχοταν επικινδυνα κοντα μου. Τα σωματα μας ακουμπουσαν και τα χειλι του Δημητρη ειχε πεσει πανω στα δικα. Το φιλι μας γινοταν ολο και πιο παθιασμενο τα ποδια μου τα περασα γυρω απο το σωμα του και καπου πεσαμε. Καπου μαλακα, ο καναπες. Ο Δημητρης ειχε αφησει τα χερια μου και εβγαζαν την μπλουζα μου. Τωρα φιλουσε τον λαιμο μου οταν καταλαβα τι παω να κανω τον εσπρωξα απο πανω μου κανωντας τον να πεσει κατω στο πατωμα. Φορεσα την μπλουζα μου στα γρηγορα και τον εδιωξα με κλωτσιες και με μπουνιες.
YOU ARE READING
Υποσχέσεις
Romance'' Promise is a big word. It either makes something, or it breaks everything. ''