Επιλογος

1K 119 29
                                    

Βαλτε το τραγουδι διπλα κανει πιο αληθινη την κατασταση.

Βαλτε το τραγουδι.

''  Και να που στεκομαι εδω.. Μπροστα απο το ταφο σου. Οταν αφησες την τελευταια σου πνοη μεσα στην αγγαλια μου εμεινα να σε κρατω και να κλαιω πανω απο το αψυχο σωμα σου. Σε πηγα εως εξω και αρχισα να τρεχω σαν τρελους στους δρομους μεχρι να βρω καποιον να μας παει στο νοσοκομειο. Ακομα θυμαμε τα λογια που μου ψιθυρησες οταν σε κρατουσα στην αγγαλια μου. Ειχες πει '' Αγγελε μου, οτι και να γινει θελω να συνεχισεις την ζωη σου χωρις εμενα. Θελω να κανεις ενα παιδακι αν ειναι κοριτσακι δωσε της το ονομα μου. Και να θυμασε πως ποτε δεν σταματησα να σε αγαπαω, να σε σκεφτομαι. Παντα το εκανα και παντα θα το κανω.Θελω να μεινεις δυνατος. Σε αγαπαω αγγελε μου. Να το θυμασε. Εισαι ο,τι καλυτερο μου ειχε συμβει στην ζωη μου. ''  Ετσι ειχες πει πριν χασεις τις αισθησεις σου. Σε πηγα μεχρι το νοσοκομειο οπου επισημοποιηθηκε ο θανατος σου. Ειδοποιηθηκε η οικογενεια σου, οι φιλοι σου, οι φιλοι μας ακομα και οι οικογενεια μου. Με πηγαν στο τμημα και μου εκαναν ανακριση, τους ειπα ολη την αληθεια. Το βλεμμα μου ηταν, ειναι και θα ειναι κενο αφου εχασα την ζωη μου... Εχασα εσενα. Πιασανε τον δολοφονο σου, την, η οποια δεν αρνηθηκε τιποτα. Χα. Επρεπε να την δεις. Το αψυχο βλεμμα στο προσωπο της. Η φωνη της εσταζε δηλητήριο. Ηθελα να την σκοτωσω με τα ιδια μου τα χερια εκεινη την στιγμη. Η δικη ειναι σε λιγες μερες με το ζορι της βρηκαν δικηγορο. Κανεις δεν ηθελε να αναλαβει ενα δολοφονο.... Ειναι σιγουρο πως θα περασει την υπολοιποι ζωη της στην φυλακη. Μην ανησυχεις για αυτο. Στο ειχα υποσχεθει οτι οποιος σε πειραζει θα τον θαψω δεκα μετρα κατω απο την γη. Δεν θα το κανω. Θα την αφισω να σαπισει στην φυλακη. Εχτες ηταν η κηδεια σου. Η οικογενεια σου, οι φιλοι μας, οικογενειακοι φιλοι και χιλαδες ανθρωποι ηταν εκει. Ακολουθουσαν το φερετρο σου. Ολοι εσπευσαν να σου πουνε ενα τελευταιο αντιο ακομα και οι αγνωστοι. Ημουν και εγω εκει αρνιομενος να κλαψω. Τα δακρυα ειχαν στερεψει, αν και εικονες που εισουν στην τελευταια σου κατασταση ακομα με στοιχειωνουν και θα συνεχισουν να με στοιχειωνουν. Ειναι φρικτο. Ειμαι, νιωθω κενος. Δεν ειπα το αντιο, αρνηθηκα να το πω. Μερικες φορες αρνουμαστε να αποχαιρετησουμε ενα πολυτιμο προσωπο λεγωντας το αντιο. Τωρα με βλεπεις απο ψηλα και δεν προλαβα να σου δωσω αρκετα. Προλαβαμε ομως να ζησουμε στιγμες που θα μας μεινουν αξεχαστες, αναμνησεις, υποσχεσεις που θα εχω να θυμαμαι, αναμνησεις που θα με στοιχειωνουν.. Η θυμηση σου με σκοτωνει, με πληγωνει, με μαχαιρωνει. Ηρθες κοντα μου για καποιο λογο αλλα η σχεση μας απο οτι φαινετε ειχε ημερομηνια ληξης.... Το μονο που εμεινε ειναι μια απλη αναμνηση ενας πονος ' συνοδευομενος ' απο ενα ' γιατι; '... Τωρα ειμαι ολομοναχος πρεπει να προχωρησω ξερωντας οτι δεν θα εισαι μαζι μου. Στο μυαλο μου συνεχεια περιτρυγιριζουν τα ' Σ' αγαπω ' σου.. Προσπαθω να κρατησω τις καλες αναμνησεις που σχηματιζαν στο προσωπο μου ενα τεραστιο χαμογελο... Ξερω πως δεν ειναι ευκολο, αλλα θα τα κατεφερω, οχι γιατι οταν τελειωνει κατι πρεπει να κρατας τις καλες στιγμες αλλα γιατι ξερω πως δεν τελειωσε. Στο μυαλο μου εχεις παντα την πρωτη θεση. Δεν θα λυγισω γιατι εισαι εδω.. Αν και ο τροπος της παρουσιας σου διαφερει απο την πραγματικοτιτα.. Τα λογια μου ειναι μπερδεμενα.. Μπορει να μην εχουν καν νοημα.. Γιατι ειναι λογια απο μια καρδια που περιμενει...  Περιμενει μια αληθεια μεσα στο ψεμα. Ενα χαμογελο μες το δακρυ. Θυμαμαι τις υποσχεσεις που σου ειχα δωσει, ειχα υποσχεθει πως θα σε αγαπαω για παντα.  Και θα το κανω αγαπη μου θα σε αγαπαω για παντα. Σου ειχα υποσχεθει πως θα προσεχω, πως δεν θα αφηνα τιποτα να σου συμβει. Αυτη ειναι μια υποχεσει που αθετησα. Θα σε περιμενω Φαιη. Το ξερω πως μια μερα θα ξανασυναντηθουμε. Αυτο δεν ειναι το τελος μας. Η δικη μας ιστορια ειναι η αγαπη μας και η αγαπη μας δεν θα σταματησει να υπαρχει. Σε αγαπω αγγελε μου. Εις το επανιδειν. ''

Αλλη μια ιστορια ηρθε στο τελος της. Θελω να πω ενα μεγαλο ευχαριστω σε ολους εσας που διαβαζατε την ιστορια μου. Ευχαριστω εσας που με ακολουθησατε στο ταξιδι της Φαιης και του Δημητρη. Ευχαριστω εσας που με τα σχολια σας μου δινατε ενεργεια. Σας ευχαριστω πολυ. Τα λεμε ξανα το επομενο καλοκαιρι με καινουργιες ιστοριες απο εμενα. Θα με κανατε πολυ ευχαριστημενη επειδη ειναι και τελευταιο κεφαλαιο αφηστε τις εντυπωσεις σας στα σχολια. Αρνητικες- Θετικες. Με αγαπη.

Ζετα

ΥποσχέσειςWhere stories live. Discover now