Kεφαλαιο 11ο

853 91 15
                                    

Πρωτοχρονια.

Εχουν περασει δυο μερες απο τοτε που μου μιλησε η Κατερινα και ειμαι πολυ στεναγχωρημενη, προδωμενη και πολλα αλλα βαριεμαι να τα αναλυω τωρα. Τα κοριτσια μου εφτιαχναν την διαθεση λιγο αλλα προσπαθουσα ολο και πιο πολυ να κανω την χαρουμενη. Δεν ηθελα να τους το χαλασω τωρα και το επαιζα χαρουμενη που εμαθε πως ενας μαλακας της πουλησε παραμυθι. Και το ρολο του πιο καλου υποκριτη τον παιρνει ο .... Δημητρης Μαθιουδακης. Τελος παντων πολυ ασχοληθηκα. Σημερα ηταν Πρωτοχρονια και το κοριτσια ηθελαν να παμε σε κλαμπ και εγω τωρα επρεπε να παω να ετοιμαστω.

Δημητρης

Σηκωθηκα απο το κρεβατι και κοιταξα τον γυναικιο σωμα που ειχα  διπλα μου, μαζεψα τα πραγματα μου και εφυγα απο το σπιτι της. Εδω και δυο μερες κοιμαμαι με οποια βρω μπροστα μου, αλλα με καμια δεν νιωθω αυτο που ενιωθα με την Φαιη. Αγαπη.

Eνα συναισθημα που ενιωθα μονο με την Φαιη. Μολις εφτασα σπιτι το γαμημενο το κινητο χτυπησε, δεν γινεται για μια φορα να με αφησουν στην ησυχια μου ρε φιλε. Το σηκωσα χωρις να δω ποιος ειναι.

Κατερινα '' Γεια σου Δημητρη. '' Ειπε με μια τριριχτη φωνη η Κατερινα. Αυτην η κοπελα μερικες φορες γινεται πολυ ενοχλητικη.

Δημητρης '' Γεια. '' Ειπε ξερα.

Κατερινα '' Λοιπον σημερα θα παμε σε ενα κλαμπακι μιας που ειναι και Πρωτοχρονια κατα τις 22. 00 θα ερθουμε στο σπιτι σου. ''' Ειπε μμ κλαμο εε. Ωραια θα περασουμε.

Δημητρης '' Εγινε. Γεια. '' Ειπα και το εκλεισα. Κατι θα γινει αποψε το ξερω και δεν θα ειναι καλο. Αλλα δεν γαμιεται ας γινει οτι θελει εμενα δεν προκειται να μου χαλασει την διασκεδαση. ( Ονειρεψου. )

Κατερινα.

Αφου εκλεισα το κινητο μου κατεβηκα κατω και περιμενα τον μαλακα τον Παναγιωτη να βγει απο το μπανιο. Αυτος ο ανθρωπος κανει μιση ωρα μπανιο ουτε εγω δεν κανω τοσο. Οταν επιτελους βγηκε απο το μπανιο εγω καθομουν στο δωματιο του, μολις μπηκε μεσα ειδα ενα θεαμα και τι θεαμα. Ειχα ενα πονηρο χαμογελο στο προσωπο μου καθως πηγα απο πισω του και τον αγκαλιασα.

Παναγιωτης '' Ελα Κατερινα ξεκολλα. Πρεπει να κανεις μπανιο. ''

Κατερινα '' Πες μας πως δεν σου αρεσει κιολας. '' Ειπα και εβαλα τα χερια μου κατω απο την πετσετα. Ειπα και με εσπρωξε ευγενικα. Ξερολλα. Πηρα μια πετσετα και μπηκα για μπανιο. Ευτυχως αυριο θα τον χωρισω να τελειωνω με αυτον. Αρκετα τον ανεχτηκα μετα δεν θα ξαναδω κανεναν. Πηρα αυτο που ηθελα. Εκδικηση.

ΥποσχέσειςМесто, где живут истории. Откройте их для себя