Kαθόμουνα ξαπλωμένη στο μεγάλο κρεβάτι μου κοιτώντας το ταβάνι μην έχωντας να κάνω τίποτα. Με λίγες λέξεις βαριόμουνα. Περιμενα το αγορι μου ο Δημητρης να με παρει τηλεφωνο, αλλα το ρημαδι δεν χτυπαγε. Με αυτη την σκεψη μου το κινητο μου χτυπησε, πεταχτηκα απο το κρεβατι και το σηκωσα.
Φαιη '' Ναι; ''
Δημητρης '' Ελα Φαιη. Που εισαι; ''
Φαιη '' Στο Νοτιο Πολο. ''
Δημητρης '' Αυτα τα αστεια σου. ''
Φαιη '' Εεεε κανεις και κατι ερωτησεις. ''
Δημητρης '' Σπιτι εισαι; ''
Φαιη '' Ναι. ''
Δημητρης '' Ωραια ντυσου πλυσου κανε οτι θες. Θα παμε για καφε με τον Παναγιωτη θα μας γνωρισει την καινουργια του κοπελα. ''
Φαιη '' Ωχχ καμια του δρομου θα μας φερει παλι. ''
Δημητρης '' Ας ελπισουμε πως οχι. ''
Φαιη '' Θα ερθεις να με παρεις εσυ; ''
Δημητρης '' Οχι θα ερθει ο ιδιωτικος μας σοφερ. ''
Φαιη '' Ωραια τι ωρα. ''
Δημητρης '' Κατα τις εννια. ''
Φαιη '' Πες του να φερει και την λιμουζινα εεε. ''
Δημητρης '' Ναι δεν θα το ξεχασω. ''
Φαιη '' Χαχαχ σε κλεινω γεια. ''
Ειπα και το εκλεισα. Παντα κατι τετοιες βλακειες λεμε μεταξυ μας με τον Δημητρη. Κοροιδευουμε ο ενας τον αλλον και γενικως ειμαστε μια κωμωδια. Η ωρα ειναι 8 εχω μια ωρα μπροστα μου μπανιο εκανα πριν αρα δεν με ενδιαφερει θα αφησω τα μαλλια μου κατω και θα φορεσω........ Οκ αυτο ισως και να ειναι εναμικρο προβλημα. Ανοιξα την ντουλαπα και φορεσα ενα μαυρο σκισμενο τζιν με μια ασπρη μπλουζα ενα γκρι μπουφαν λεπτο ενα μαυρο κασκολ και μαυρα μποτακια. Εβαλα μασκαρα και ενα λιπ γκλοσ. Μεσα σε 30 λεπτα ειμουνα ετοιμη, δεν κανω μια ωρα σαν τα αλλα κοριτσια που μεχρι να φορεσουν το παντελονι περνανε 10 λεπτα, μετα αλλα δεκα λεπτα την μπλουζα και παει λεγωντας. Πηγα στην κουζινα και επλυνα μερικα πιατα και ποτηρια, για να περασει η ωρα. Οταν τελειωσα με το πλυσιμο, σκουπησα τα χερια μου σε μια πετσετα και πηγα στο σαλονι. Εβαλα στο πορτοφολι μου την ταυτοτητα μου και χρηματα. Εβαλα σε μια μαυρη τσαντα το πορτοφολι μου, τα κλειδια μου, το κινητο μου και αλλα γυναικια πραγματα. Το κουδουνι χτυπησε και η ωρα ειναι 8. 58. Συνεχισε να χτυπαει το κουδουνι μεχρι της 9 ακριβως, τοτε του ανοιξα.
YOU ARE READING
Υποσχέσεις
Romance'' Promise is a big word. It either makes something, or it breaks everything. ''