Kεφαλαιο 18ο

734 86 22
                                    

Φαιη.

Moλις ειχα τελειωσει το μαθημα και εφευγα απο το σχολειο. Καθως πηγαινα στο αυτοκινητο μου το κινητο μου αρχισε να δονειται στην τσεπη του παντελονιου μου. Ηταν ο Χαρης. Με τον Χαρη εχουμε σχεση 1,5 μηνα τωρα και περναμε καλα με κανει χαρουμενη και νιωθω ασφαλεις μαζι του. Επισης με βοηθαει πολυ και μπορω τωρα να πω οτι εχω ξεπερασει τον Δημητρη.

Φαιη '' Γεια σου μωρο μου. '' Ειπε καθως εμπαινα στο αυτοκινητο μου.

'' Γεια σου αγαπη μου. Τι κανεις; '' Απαντησε με την βαρια αλλα ταυτοχρονα γλυκια φωνη του.

Φαιη '' Καλα ειμαι. Εσυ; ''

'' Καλα. Να σου πω σημερα θα αργησω να ερθω στο σπιτι σου γιατι εχει πεσει λιγο δουλεια. ''

Φαιη '' Ενταξει. Σε κλεινω, φιλακια πολλα και να προσεχεις. '' Του ειπα και μου το εκλεισε.

Εβαλα μπρος την μηχανη οταν ενα χερι μου εκλεισε το στομα μαζι με ενα μαντηλι κανωντας με να ζαλιζομαι απιστευτα. Και καπως ετσι εχασα τις αισθησεις μου.

Ξυπνησα μετα απο ωρα σε ενα σκοτεινο δωματιο ειμουν δεμενη σε μια καρεκλα και με ειχαν δεσει με ενα σκοινι. Αρχισα να κοπανιεμαι χωρις κανενα αποτελεσμα. Αρχισα να ουρλιαζω ομως κανεις δεν με ακουγε. Ακουσα ενα ' κρακ ' και μεσα σε δευτερολεπτα η καρεκλα ειχε σπασει και εγω ειμουν στο πατωμα. Αρχισα να ουρλιαζω απο το πονο που ειχα στο ποδι μου. Η πορτα ανοιξε και δυο τυποι με κουκουλα μπηκαν μεσα.

Αντρας 1 '' Ξυπνησε η καλεσμενη μας. Καλη μου γιατι εισαι στο πατωμα. '' Ειπε με ειρωνικο υφακι. Με τι θα το ελεγε ηληθια. Ειπε η γνωστη φωνουλα μεσα μου.

Φαιη '' Ποιοι ειστε; Τι θελετε απο εμενα; '' Ειπα καθως ολο μου το σωμα ετρεμε απο το φοβο ξερωντας τι θα μπορουσαν να κανουν αυτοι οι δυο σε εμενα.

Αντρας 2 '' Εμεις τιποτα. Αλλος θελει. ''

Φαιη '' Ποιος; '' Το μυαλο μου μπηκε κατευθειαν στον Δημητρη. Μα τι μπορει να θελει απο εμενα;

Ακουσα θορυβο και ενας αλλος αντρας μπηκε μεσα στο δωματιο κρατωντας τον Δημητρη δεμενο. Τον πεταξε στο πατωμα ακριβως μπροστα μου. Τα ματια του ηταν κλειστα προφανως θα του ειχαν αυτο που εκαναν και σε εμενα. Οι τρεις πλεον αντρες εφυγαν απο το δωματιο αφηνωντας εμενα και τον Δημητρη μονη μου. Εκανα πολλες προσπαθειες να τον ξυπνησω ομως καμια δεν πετυχε και ετσι τα παρατησα.

Δημητρης.

1 ωρα πριν.

Μολις ειχα σχολασει απο την δουλεια και πηγαινα στο σπιτι. Ειχα σταματησει στο δρομο για να παρω κατι να φαω επειδη δεν ειχα ετοιμασει τιποτα στο σπιτι. Καθως ανοιγα την πορτα μπηκα μεσα στο σπιτι και ενα χερι τυλιχτηκε γυρω απο το στομα μου μαζι με ενα πανακι. Σιγα σιγα αρχισα να χανω τις αισθησεις μου καθως επεφτα στο πατωμα.

Ξυπνησα σε ενα απομονωμένο δωματιο ηταν σκοτεινα και δεν εβλεπα σχεδον τιποτα. Μονο την Φαιη. Περιμενε ποια;; Κοιταξα μπροστα μου και ειδα την Φαιη η οποια κοιταζε τον απεναντι τοιχο ανεκφραστη.

Δημητρης '' Φαιη. '' Ψιθυρισα και με κοιταξε τα ματια της ελαμψαν και ενα χαμογελο εμφανιστηκε στα χειλη που τοσο πολυ αγαπω.

Φαιη '' Ποσο χαιρομαι που εισαι καλα. ''

Δημητρης '' Που ειμαστε; '' Ειπε και κοιταξα παραξενεμενος τον χωρο οποιος ηταν.. Ηταν χαλια να το πω. Δεν υπηρχαν επιπλα και οι τοιχοι ηταν βαμμενοι μαυροι χωρις κανενα παραθυρο, ειχε μια λαμπα η οποια εδινε λιγο φως σε αυτο το μιζερο δωματιο. Ακουσαμε βηματα και κοιταξαμε και οι δυο την πορτα.

Φαιη.

Η πορτα ανοιξε και μπροστα μας εμφανιστηκε η Κατερινα. Μα τι κανει εδω; Ειχε ενα σατανικο χαμογελο στο προσωπο της. Κατι μου λεει πως δεν ηρθε εδω για να μας σωσει.

Κατερινα '' Γεια σας καλεσμενοι μου. Ελπιζω να ειχατε ενα καλο υπνο. '' Ειπε και γελασα.

Δημητρης '' Τι θες απο εμας Κατερινα. '' Της ειπα και φαινοταν αγριεμενος.

Κατερινα '' Κατσε κατω bad boy. ''

Φαιη '' Γιατι το κανεις αυτο; Νομιζα, νομιζα πως ειμασταν φιλες; ''

Κατερινα  '' Θα σου πω γιατι το κανω αυτο. Για την εκδικηση. '' Ειπε και την κοιταξα παραξενεμενη. Γιατι αραγε να θελει εκδικηση.

Φαιη '' Γιατι; ''

Κατερινα '' Οταν ημουν μικρη ειχα πεσει θυμα σχολικου εκφοβισμου. Και ο Δημητρης σου απο εδω με καταστρεψε. Βλεπεις δεν γεννηθηκαμε ολοι με σωμα ελληννιδας θεας. Και ο Δημητρης με εκανε να το προσεξω. Βλεπεις ηταν ενα απο τα παιδια μου με εκφοβιζε. Εξαιτιας του εκανα αποπειρα αυτοκτονιας. Μετα απο αυτο αλλαξα εγινα ετσι οπως ειμαι τωρα αδυνατισα και ξαναγυρισα. Με εναν σκοπο. Την εκδικηση. '' Ο Δημητρης την κοιτουσε καθως μερικα δακρυα επεφταν απο τα ματια του.

Δημητρης '' Εσυ εισουν; Το φρικιο. Εσυ εισουν;. '' Ρωταγε μην πιστευωντας αυτα που ακουγε. Δεν το πιστευω ο Δημητρης δεν θα εκανε ποτε κατι τετοιο.

Κατερινα '' Εγω ειμουν. ''

Δημητρης '' Κατερινα συγνωμη. Ειμουν ανωριμος τοτε, δεν ηξερα τι εκανα. ''

Κατερινα '' Ηξερες, ηξερες και μαλιστα πολυ καλα. Ομως αρκετα με τα λογια ωρα να πληρωσεις.

Κατερινα '' Ωρα να χασεις κατι που αγαπας. Ωρα να πονεσεις οπως πονεσα και εγω. '' Ειπε και εβγαλε ενα πιστολι απο το χερι της.  Eνα κροκος απο το πιστολι ακουστηκε. Και ολος ο κοσμος μου χαθηκε.

Τελευταιο κεφαλαιο. Μετα ειναι ο επιλογος και τελος. Δεν θα πω τιποτα για το τελος. Τοξερω την τελειωνω πολυ συντομα και ειναι η τελευταιο ιστορια που γραφω για ολο το χειμωνα και την περιοδο των σχολειων. Ψηφιστε και σχολιαστε.

Ζετα

ΥποσχέσειςDove le storie prendono vita. Scoprilo ora