Κεφαλαιο 9ο

860 84 11
                                    

Σηκωθηκα απο το κρεβατι αποτομα και γρηγορα. Μπηκα στο μπανιο και εκανα ενα ντουζ εβαλα ενα μαυρο τζιν  και μια ασπρη μπλουζα που εγραφε με μαυρα μεγαγα γραματα #SELFIE με τα μαυρα Dr. Martens μποτακια μου. Εκανα τα μαλλια μου μια κοτσιδα και βγηκα απο το δωματιο με προορισμο τα δωματια των κοιτσιων. Ανοιξα την πορτα της Μαριζας και την Αριανδης και φωναξα.

Φαιη '' ΓΑΙΔΟΥΡΕΣ ΣΗΚΩΘΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΕΒΑΤΙΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΜΟΥΧΛΑ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ. ΤΣΑΚΗΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΒΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΩΜΑΤΙΑ ΣΑΣ. '' Φωναξα και βγηκαν και οι δυο απο τα δωματια τους.

Μαριζα '' Καλα τρελη εισαι; ''

Φαιη '' Ναι. ''

Αριανδη '' Κοιτα εχει και ενα δικιο δεν θα κατσουμε στο σπιτι ολη μερα. Παμε μια βολτιτσα να ησυχασει το κεφαλακι μας. ''

Μαριζας '' Ωραια ξερω ακριβως που θα παμε.Ντυθειται. '' Ειπε και μπηκε το δωματιο της. Μετα απο λιγη ωρα βγηκαν εξω και οι δυο ντυμενες και περιποιημενες.

Αριανδη '' Που παμε; ''

Μαριζας '' Να σπασουμε λιγη πλακα. Παρτε αυγα απο το ψυγειο και αλευρι. '' Ειπε και εχει στο προσωπο της μια εκφραση εκδικησης.

Φαιη '' Τι θα τα κανουμε. '' Ειπα καθως η Αριανδη ερχοταν κρατωντας στα χερια της αλευρι και αυγα μου εδωσε το αλευρι και το κρατησα.

Μαριζα '' Θα σπασουμε πλακα. '' Ειπε και στα χερια της κρατουσε κατι κλειδια. Ωχχ δεν μου αρεσει αυτο.

Μπηκαμε στο αυτοκινητο της Μαριζας οδηγουσε για κανα 20 λεπτο ωσπου φτασαμε εξω απο ενα μικρο ας πουμε σπιτι. Δεν ηταν και τεραστιο απλως μικρο και απλο. Προχωρησαμε προς την εισοδο και η Μαριζα ανοιξε την πορτα. Μολις μπηκαμε μεσα ειδα πολλες φωτογραφιες ενος αντρα.

Μαριζα '' Αυτο ειναι το σπιτι του πρωην. Ετοιμες για καρνιβαλισμο; '' Ειπε και γελασαμε.

Αρχισαμε και πεταγαμε παντου τα αυγα και το αλευρι ακομα και την κρεβατοκαμαρα του την καναμε χαλια χρησιμοποιησαμε και μερικα δικα του πραγματα και '' καταλαθος '' η Μαριζα εσπασε μια φωτογραφια που ηταν εκεινος με την νεα του κοπελα. Οταν τελιωσαμε με τον μικρομας καρνιβαλισμο φυγαμε απο εκει. Ειχαμε λιγο λερωθει με αλευρι αλλα δεν πειραζει ειχαμε πολυ πλακα.

Μολις φτασαμε στο σπιτι της Μαριζας πηρα το λαστιχο και αριχσα να τις βρεχω ευτυχως που καμια απο εμας δεν κραταγε κινητο μαζι. Αρχισαμε και παιζαμε μπουγελο χειμωνιατικα και οταν κρυωσαμε μπηκαμε μεσα. Η Μαριζα ανοιξε το καλοριφερ και σε λιγα λεπτα το σπιτι ειχε γινει φουρνος. Μπηκα για μπανιο και προσπαθουσα να βγαλω το λιγοστο αλευρι απο τα μαλλια μου. Μολις τελειωσα εβαλα ενα μαυρο κολαν με διαφορα ασπρα σχεδια και μια μαυρη φαρδια μπλουζα. Εβαλα ζεστες καλτσες και στεγνωσα τα μαλλια μου.

Κατεβηκα κατω και ειδα την Μαριζα και την Αριανδη να καθονται στο τραπεζι και να συζητουσανμ για αυτο που καναμε πριν.

Αριανδη '' Λες να καταλαβει ποιος το εκανε; '' Ρωτησε η Αριανδη αναφερωντας αυτα που καναμε στο σπιτι του πρωην την Μαριζας.

Μαριζα '' Οχι ρε αυτος ειναι πολυ βλακας. Δεν θα καταλαβει τιποτα. '' Ειπε και γελασε.

Φαιη '' Τι λετε μολις τελειωσω να δουμε μια ταινια; ''

Μαριζα '' Οκ. Τι ταινια; ''

Αριανδη '' Bob Σφουγγαρακι!! '' Ειπε και εγω με την Μαριζα την κοιταξαμε περιεργα και μαζι ειπαμε.

Φαιη - Μαριζα '' ΟΧΙ. '' Ειπαμε και γελασαμε εκτως απο την Αριανδη που μας εβγαλε την γλωσσα.

Μαριζα '' Τι λετε για κωμωδια; ''

Φαιη '' Οχι. ''

Αριανδη '' Ρομαντικη; ''

Φαιη '' Ισως. ''

Μαριζα '' Θριλερ; ''

Φαιη '' Μαλλον αλλα και παλι οχι. ''

Μαριζα '' Περιπετεια; ''

Φαιη '' Ναι. ''

Μαριζα '' Τι λες για .... ( Βαλτε μια δικια σας) ''

Φαιη '' Ναι!! ''

Μολις τελειωσε η ταινια αποφασισαμε να παιξουμε ενα επειτραπεζιο και βεβαια παιξαμε Monopoly και περναμε τελεια. Παραγκειλαμε πιτσα και καναμε τηλεφνικες φαρσες. Πιο πολυ πλακα ειχε ομως οταν το σηκωσε μια γρια και μας διαολοστειλε κυριολεκτικα αριχσε και μας εβριζε και εμεις καθομασταν και γελαγαμε. Ειχαμε βαλει τερμα τα αγαπημενα μας και χοροπηδαγαμε σαν χαζες στον καναπε παιζοντας μαξιλαροπολεμο γελουσαμε σαν βλαμμενα βασικα καναμε σαν 5 χρονα. Αλλα δεν μας ενοιαζε περναγαμε γιατι καλα.

Γεια σας! Double update σημερα τι λετε σας αρεσε. Ποιος / ποια λετε να ειναι ο / η αγνωστος;; Ψηφιστε και σχολιαστε.

Ζετα

ΥποσχέσειςWhere stories live. Discover now