Ανοιξα τα ματια μου και σηκωθηκα απο το κρεβατι μου με λιγη δυσκολια την προσοχη μου την τραβηξε ενα λουλουδι και απο κατω ενα σημειωμα. Πηγα κοντα στο γραφειο μου και αρπαξα το λουλουδι ηταν ενα κοκκινο τριανταφυλλο επιασα στα χερια μου το σημειωμα και το διαβασα.
Καλημερα αγαπη μου
Το μεσημερι θα περασω να σε παρω απο το σχολειο, να με περιμενεις.
Σε αγαπαω,
Ο Δημητρης σου.
Αααα μωρε ο γλυκος μου μου αφησε και σημειωμα. Οσοι δεν καταλαβατε ειμαι δασκαλα και δουλευω σε σχολειο Δημοτικο συγκεκριμενα ειμαι η πιο νεα εκει. Εβαλα ενα μαυρο τζιν και μια ασπρη πλεκτη μπλουζα, εβαλα τις μαυρες μποτες μου και πηγα στην κουζινα για να φαω. Εβαλα καφε σε μια κουπα και εφαγα ενα τσουρεκι που ειχα παρει απο τον φουρνο. Αφου εβαλα στην τσαντα μου καποια πραγματα, βγηκα εξω απο το σπιτι και πηρα το δρομο με τα ποδια επειδη ειναι κοντα, εχω αυτοκινητο αλλα επειδη το σχολειο ειναι κοντα πηγα με τα ποδια. Μπηκα μεσα στο σχολειο και πηγα στην αιθουσα των καθηγητων μερικοι με χαιρετησαν οπως παντα, ετσι εκατσα στο γραφειο μου και περιμενα να χτυπησει το κουδουνι για μεσα.
Μετα απο 5 ωρες
Οταν τελειωσα με το μαθημα εφυγα τις δυο τελευταιες ωρες τα '' τερατα '' ειχαν Μουσικη και Γυμναστικη. Μια φορα ειχαν βαλει και εμενα να κανω γυμναστικη παιζαμε ολοι μαζι ποδοσφαιρο, ειχαμε πολυ πλακα. Βγηκα εξω απο το σχολειο και ειδα τον Δημητρη εξω απο το αυτοκινητο του, ειχε στερεωθει πανω στο αμαξι και το ενα του ποδι ακουμπαγε την μπροστινη ροδα. Πηγα κοντα του και τον φιλησα απαλα στα χειλη.
Δημητρης '' Γεια σου μωρο μου. Πως ηταν η μερα σου; ''
Φαιη '' Καλη. Εσενα; ''
Δημητρης '' Τελεια. Πηρα αυξηση. ''
Φαιη '' Μπραβο. '' Ειπα και το φιλησα.
Δημητρης '' Παμε για φαγητο; ''
Φαιη '' Ναι. '' Ειπα και μπηκαμε στο αυτοκινητο.
Δημητρης '' Που θες να παμε; ''
Φαιη '' Παμε στον Ολυμπο να παρουμε σουβλακι; ''
Δημητρης '' Αφου θες σουβλακι, σουβλακι θα φας. '' Ειπε και γελασε και με φιλησε.
Ξεκινησε το αυτοκινητο και κατευθυνθηκε προς τον Ολυμπο, μολις φτασαμε κατεβηκαμε και μπηκαμε μεσα στο μαγαζι. Μπηκαμε στην ουρα και περιμεναμε να παρουνε την παραγκελια μας. Οταν εφτασε η σειρα μας ενα κυριος ηρθε και μας μιλησε.
BINABASA MO ANG
Υποσχέσεις
Romance'' Promise is a big word. It either makes something, or it breaks everything. ''