For My Love

989 82 14
                                    

"Özledim seni. Çok özledim. Sensiz iyi değilim ve ben artık yaşayamayacak gibi hissediyorum. "

Elimdeki cam vazoyu mezarın başına bıraktım.

"Dün gelirken aklımda siyah güller yoktu. O yüzden vazo getirmemiştim."

Çiçekleri içine yerleştirdim. Suyunu da doldurdum.

"Dün ilk tanıştığımız yere gittim. Biliyor musun? Bugün de her şeyin sona erdiği yere gideceğim. "

Sasuke gittiğinden beri oradan uzak durmuştum. Ama bu kez gidecektim. Yoksa rüyalarım beni esir almaya devam edecekti ve ben sinirden çıldıracaktım.

Sasuke'nin mezarına bir kez daha baktım.

"Gün bitmeden gelicem sevgilim. "

Çok uzak değildi. 3 yıl önce savaş burada olmuştu. Sonrasında zafer bizim olmuştu ve burası da mezarlığa çevrilmişti. Az ileride de Sasuke'nin gittiği yer bulunuyordu. Çalıların arasında yer alan ağaca baktım. Sasuke ölürken burada beklememi söylemişti. Ve ben hayatımın hatasını yapmıştım.

"Naruto. Burada bekle. Güvende olacaksın. "

"Ben de geleceğim. "

"Hayır. Benimle gelemezsin. Onlar seni istiyorlar. Kyuubi'yi istiyorlar. "

Kırmızı atkıyı boynuna doladı ve Anbu maskesini taktı sarışının. Maskenin üzerinden nazikçe dudaklarını öptü.

"Güvende kal. Seni seviyorum. "

Kendi maskesini takıp kılıcını eline aldı ve savaşmaya gitti siyah saçlı genç.

O gün seni yerde yatarken görünce koşarak çıktım beni sakladığın yerden. Beni korumak için kendine zarar vermiştin ve bu benim canımı yakıyor Sasuke.

Mırıldandım içimden. Şu an yanımda değildi. Sesimi nasıl duyabilirdi ki? Tekrar gözlerim dolmaya başladı. Tanıştığımız ve ayrıldığımız iki yer. Her gece rüyama giriyordu. Ve bu rüyalar ben çıldırtmaya yetiyordu.

"Özür dilerim Sasuke. Sanırım yarın geleceğim yanına. Hem yarın bizim için özel bir gün değil mi? "

İkinci kitabım acıya final vermeye hazırlanıyorum. Ona da göz atarsanız sevinirim:)

Kısa ve öz bir bölümdü. Umarım iyidir.

Hadi ben kaçar:D

After Life (Sasunaru Fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin