Oh My Valentine 2/2

702 62 17
                                    

"Sasuke? "

Naruto ağaçların arasında dolanıp duruyor; Sasuke'yi, yani sevgilisini arıyordu.

"Neredesin tebayo? "

Kollarını bağlayıp olduğu yerde bir süre bekledi. Sasuke için bir sürpriz hazırlamıştı. Ama Sasuke buluşma yerinde yoktu. Yüzünü astı sarışın. Geleceğine öyle inanmıştı ki.. Gözlerinin dolduğunu hissetti sarışın. Sasuke neredeydi? Neden hala gelmemişti? Belki de gelmeyecekti?

Aniden iki el gözlerini kapattı sarışının. Kulağına birisi fısıldadı nazikçe.

"Bil bakalım ben kimim? "

Naruto iki eli nazikçe suratından çekerken donuk bir sesle konuştu.

"Sakura. Komik değil tebayo. "

Sakura sol elini Naruto'nun omzuna koydu. Hafif eğilirken bir bacağını kaldırdı ve aşağıdan doğruca Naruto'nun yüzüne baktı. Naruto ise Sakura'nın bu hareketi üzerine gülümsedi.

"Yine beni gülümsetmeyi başardın Sakura. "

Gözlerini kapatıp gülümsedi pembe saçlı kız. Bu tatlı hareketleri Naruto'nun yüzünde bir gülümseme oluştururdu hep. Sol eliyle dolan gözlerini sildi. Sonra Sakura Naruto'nun tam karşısına geçti ve neden burada olduğunu açıkladı.

"Aslında buraya bir şey almak için gelmiştim. "

Naruto meraklı gözlerle baktı anlamaya çalışır gibi.

"Ne almak için geldin? "

Kocaman bir gülümseme ile yanıtladı Sakura.

"Seni. "

Bu Naruto'nun beklediği bir şey değildi. Gitmek de istemiyordu açıkçası. Ancak Sakura çoktan onu elinden tutup sürüklemeye başlamıştı. akışına bırakmaya karar verdi.

Sakura onu bir eve getirmişti. Eski bir dağ eviydi burası. Süslemeler vardı her yerde. Güzel bir sevgililer günü kutlaması planlanmıştı burada belli. Ancak Naruto Sakura'nın neden böyle bir şey yaptığını anlayamamıştı.

"Sakura. Biliyorsun. Ben Sasuke'ye aşığım. Güzel bir sürpriz ama.. "

Pembe saçlı kız sözünü böldü Naruto'nun.

"Biliyorum. Veeeee. Bu sürprizi zaten ben hazırlamadım. "

Şaşkın bir ifade ile bakarken kulağına nazik, bir o kadar da büyüleyici sesli biri fısıldadı yavaşça.

"Ben hazırladım. "

Naruto heyecanla arkasını döndüğünde karşısında siyah saçlısını görmüştü. Kalbi hızlanırken her şeyi daha iyi anlıyordu ve kendini Sasuke'nin kollarına bırakmamak için zor tutuyordu. Sasuke ise sarışının hislerini anlamış gibi bedenini sardı sıkıca. Fısıldadı tekrardan kulağına.

"Seni seviyorum. Naruto. "

"Ben de seni. Sasuke. "

*********

"İşte böyle Sarada. "

Sarada karşısında duran iki mezara baktı tekrardan.

"Anne. Naruto'nun sürprizi neydi? "

Sakura gülümsedi. O da gözünü mezarlara çevirirken sakin bir ses tonu ile cevapladı kızının sorusunu.

"Bir kılıç. Bir yüzünde Naruto, bir yüzünde Sasuke yazan bir kılıç. Tutma yerinde ise kırmızı bir püskül vardı. Kaderin kırmızı ipini sembolize ediyordu. "

Sarada gülümsedi ve annesine sarıldı.

"Teşekkür ederim anne. Şu an ne yapacağımı biliyorum. "

Bunu taaaaaa 1 ay önce atmam gerekiyordu ama şimdiye kısmet oldu:/

Olsun geç olsun güç olmasın diyerek bu bölümü de bitiriyoruz. Belki ara sıra böyle ek bölüm yazarım. Sasuke ölmeden önce olanları yazmak da eğlenceli oluyor:3

Neyse neyse. Çok konuştum yine. Umarım sevmişsinizdir.

Ek bölümlerde görüşmek dileğiyle.

Hoşçakalınn

After Life (Sasunaru Fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin