İgnore

854 75 18
                                    

"Görünmeyen gerçeklere inanır mısın Naruto? Aslında her şeyin yalan olduğunu hiç düşündün mü peki? Hiç öldüğünü hissettin mi? Ha anılarının silindiğini düşündün mü? Aslında benim yanıma geldiğini hissettin mi Sevgilim. "

Rüya.. Hala etkisindeyim bu sesin. Biricik Sasuke'min sesi.

"Dünkü sürpriz de neydi Sasuke? "

Gülümsemeyi zar zor başardım göz yaşlarımın arasından. Başımı toprağa gömdüm. Toprak Sasuke gibi kokuyordu.

"Teşekkür ederim tanrım... Dünkü sürpriz için.... Teşekkür ederim... "

Omzumda hissettiğim elle başımı kaldırdım. Pembe saçlarla ve yeşilimsi gözlerle karşılaştım. Ağlamaktan kızarmış gözlerle.

"İyi misin Sakura? "

"Evet. Sadece Karin aldığım hediyeyi görmezden geldi ilk verdiğimde. Sonra açtı ve etrafa bakındı. Sanki ben yokmuşum gibi davradı. "

"N.. Ne? Karin öyle bir kız değildi oysaki. "

"Ben de anlayamadım. Daha sonra birada olacağını bildiğimden buraya geldim ve ağlama isteğime engel olamadım. "

Hızla süzülüyordu göz yaşları. Ona sarıldım. Başta şaşırsa da o da bana sarıldı ve göz yaşlarını omzumdan aşağı bıraktı.

"Sasuke gittikten sonra herkes bizi iyi hissettirmek için çabaladı. Geçen bir göreve gitmiştik hatırlarsan. O görevden beri insanlar bizi görmezden geliyormuş gibi hissediyorum. "

Haklıydı. Bugün Neji de benimle hiç. Konuşmamıştı.

"Çok garip. "

Neler okuyor. Neden insanlar bizi görmezden geliyor? O gün satıcının bizi görmezden gelmesi peki? Gerçekten garipti.

Bu bölüm kısa oldu. Gomen:/ Ama burada bırakmam daha doğru olurdu.

Umarım olmuştur;)

Hadi ben kaçar:3

After Life (Sasunaru Fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin