"Heey. Naruto. Birlikte dışarı çıkalım. Olur mu?"
"Meşgulüm Sakura. Gelemem."
"Hadi ama. Kırma beni. "
Zaten dışarı çıkacaktım bugün. Önemli bir gündeydim çünkü. Sasuke'nin yanına gitmeden önce onun için bir şey hazırlamalıydım. Sadece tek çıkmak istiyordum. Ama Sakura'nın ısrarlarına dayanamadım.
"Tamam. Gelirim. "
"Güzel. Görev bitimi direkt gidelim. Olur mu? "
"Fark etmez. "
***Görev bitimi***
"Şuraya bir bakalım. "
"Tamam. "
Sakura, bir arkadaşı için hediye arıyordu. Kızın doğum günüydü çünkü. Dükkanları gezerlerken aklımdaki tek şey Sasuke idi. Bugün. 3 yıl önce bugün sevgili olmuştuk. Ve bu yüzden Sasuke'nin mezarına hediye bırakmak istiyordum. Ama o kadar yer gezmemize rağmen bir şey bulamamıştım.
"Ahh. Karin'e uygun bir şey bulamıyorum. "
"Ona Suigetsu'yu hediye etsene. Bence seveceği bir sürpriz olur."
Sakura'dan saçılan auraları görünce gülümsedim.
"Karin'e asla o salağı vermeyeceğim. "
Gülerek karşılık verdim. Daha sonra bulduğu müzik kutusunu almaya karar verdi. Ben ise takı bölümündeydim.
Gözüme o sırada bir bileklik ilişti. Üzerinde konoha simgesi vardı. Çok beğenmiştim. Eminim Sasuke de beğenirdi.
"Bunu alıyorum. "
Satıcının bizi umursamaması garipti. Üzerlerinde fiyatları yazdığı için parayı masanın üzerine bıraktım.
Parasını ödedikten sonra Sakura ile ayrıldık. Hava kararıyordu. Artık Sasuke'min yanına gitmeliydim.
***
Yanına ulaştığımda artık ay kendi ışıklarını yayıyordu. Sasuke'min yanına doğru gittim. Çok net gözüken bir ışık vardı.
Yangın?
Koşarak oraya gittim.
"S.. Sasuke. "
Aklımda Sasuke'nin beni bıraktığı an canlanmıştı. Ona doğru daha hızlı koşmaya başladım. Döndüğümde karşılaştığım manzara beni şok etmişti.
Yangin değildi. Bu ışık.. Bunlar sadece mum. Beyaz mumlar. Sasuke'nin mezarına bıraktığım siyah güllerin yaprakları vazonun kenarlarına bırakılmıştı. İçinde şimdi kırmızı birkaç gül ve bir mektup vardı.
"Neler oluyor tebayo? "
Mektubu açtım ve okudum.
"Senin gibi bir güneşe layık olmaya olsa da.. "
B.. Bu el yazısı...
"S.. Sasuke. "
Yanda parlayan bir paket dikkatimi çekti. Elime aldım. Hediyeye benziyordu. Açtım. Bir bileklikti. Üzerindeki yazıyı okudum.
"For Naruto. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Life (Sasunaru Fanfic)
FanfictionÖzür dilerim Sasuke. Güçlü olamadığım için. Seni koruyamadığım için. O gün eğer aptalca davranmasaydım sen şu an yanımda olurdun. Biz birlikte olurduk değil mi?