"Neji, Kiba ve Shino. Yamato'nun liderliğinde Kızıl ormanın kıyısındaki bölgeyi inceleyeceksiniz. "
"Ben neden gidemiyorum? "
Tsunade beni umursamadı bile.
"Hey. Tsunade baachan. "
Yine aynıydı. Umursamıyorlardı beni. Neler oluyor? Sakura haklıydı. Bu şeyi çözmeliydim. Sinirle hokage odasından çıktım. Sakura'nın yanına gidecektim. Evin önüne gelince kapıyı çaldım. Açan olmadı. Demek ki evde değil. Onu nerede bulabilirim ki? O sırada birisi bana çarptı.
"S.. Sakura? "
"Naruto. "
Ağlamaya başladı.
"Sorun ne Sakura? "
"Benimle gel. "
Koşmaya başladı. Ben de peşinden. Acaba bizi görmezden gelmelerinin sebebini mi bulmuştu?
Bir süre sonra bu yönü tanımadığımı fark ettim. Burası daha önce gittiğim bir yol değildi.
"Nereye gidiyoruz? "
"Gidince göreceksin. "
Bu tür şeylerden nefret etsem de daha fazla konuşmadım. Sakura'yı takip etmeye devam ettim.
***
"Burası da neresi? "
Mezarlık tarzı bir yerdi. Ama daha farklıydı. Daha çok şehitliği andırıyordu. Anıt tarzı bir yer. Takımı atamadığım bir yer.
Daha da ilerleyince 3 mezar taşına dikkatlice baktım.
Hatake Kakashi
Haruno Sakura
Uzumaki Naruto***Yazar***
Naruto ve Sakura anlamsızca mezar taşına bakarken Sasuke'nin onları izlediğini fark etmemişlerdi bile. Sasuke mutluluğunu belirten gülümsemesi ile uzaktan onları izliyordu.
"Fark ettiler ha? "
"Evet. "
Kakashi elini Sasuke'nin omzuna koydu.
"Şu an eğer istiyorsan kendimizi gösterebiliriz onlara. "
"Evet. Biliyorum. "
Biraz düşünür gibi olduktan sonra karar vermiş gibi konuşmaya devam eder Sasuke.
"Ama şimdi olmaz. "
Ancak geç kalmışlardı. Naruto çoktan Sasuke'yi fark etmişti.
"S.. Sasuke? "
Evet baya karıştı biliyorum:) Ama umarım yapabiliyorumdur:)
Elimden geleni yaptım ve umarım güzel şeyler çıkarabilmişimdir. Bu kadardı:)
Hadi ben kaçar:3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Life (Sasunaru Fanfic)
FanfictionÖzür dilerim Sasuke. Güçlü olamadığım için. Seni koruyamadığım için. O gün eğer aptalca davranmasaydım sen şu an yanımda olurdun. Biz birlikte olurduk değil mi?