"Anne? "
17 yaşındaki siyah saçlı genç kız koşarak annesinin yanına geldi.
"Sarada tatlım. "
Kanepede oturan pembe saçlı kadının yanına oturdu.
"Anne Shikadai'ye ne alabilirim hediye olarak? Bugün sevgililer günü biliyorsun. "
Sonunda gelmişti sevgililer günü. Pembe saçlı kadın düşündü yine onları.
Naruto.
Ve Sasuke.
Biri sevdiği diğer en yakın arkadaşı. İkisini de kaybetmişti. Sonra aklına bir fikir geldi.
"Sana bir hikaye anlatayım Sarada. İki aşık hakkında. Ve onların birbirine olan aşkı. Kim ne derse desin hep birbire ait olan iki aşık. Belki bir fikir edinmeni sağlar ha? "
Genç kız meraklı bir ifade ile baktı.
"Kim bunlar? Ben tanıyor muyum? "
"Bilmem. Belki. Hadi hazırlan. Onların yanın gidelim. "
***********
"Uzumaki Naruto. Uchiha Sasuke. "
"Naruto ve ben akademiden arkadaştık. Beraber mezun olduk. Görevlerde beraberdik. Daha sonra ben Anbu'ya katıldım. Naruto da istiyordu ama olmadı. Daha sonr Sasuke ile tanıştılar. Sasuke'yi tanımıyordum. Sadece isim olarak biliyordum ve geçmişi pek iyi olduğu söylenemezdi. Naruto onu görünce etkilenmeye başladı. Bana hep söylese de bir süre sonra ben de etkilenmeye başladım ondan. Naruto Sasuke'nin yardımı ile onun anbu birliğine katılmıştı. Henüz Sasuke'yi sevmiyorken Naruto'dan kendi ekibime katılmasını istedim. Ona zarar gelsin istemedim çünkü. Daha sonra Naruto sayesinde Sasuke ile tanıştım ve o zaman ben de ondan etkilendim. Ama o ikisi o kadar mutlulardı ki."
Gözleri sulanmıştı birazcık. Onları hatırlamak hep duygulandırırdı pembe saçlıyı. Ama bu sadece üzüntüden değildi. Onları tanıdığı için memnundu. Onlarla güzel zamanlar geçirdiği için mutluydu. Anıları onlarla dolu olduğu için sevinçliydi. İki harika insan tanımıştı. Ve bunun verdiği mutluluk duygusuyla karışarak düşüyordu göz yaşları.
"Anne. "
"Onların öyle olmasından mutluydum aslında. Onları hep destekledim. Taa ki Sasuke bir görevde Naruto'yu korumak için ölene kadar. "
Sessizce annesinin devam etmesini bekledi genç kız.
"Naruto'yu komaya girmiş halde bulduk. Sasuke ise çoktan gitmişti bu dünyadan. Naruto 3 yıl boyunca uyanmadı. Uyandıktan sonra ise o dönemki hokageye yani Tsunade'nin yanına gittim. Onunyalnız bıraktığım birkaç dakika içinde kendi canına kıydı. Onu da kaybettim Sasuke'den sonra. "
Elinin tersi ile gözyaşlarını sildi Sakura.
"Şimdi sana onların sevgililer gününde yaptıklarını anlatayım. Belki aklına fikir gelir ha? "
Devam edecek:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
After Life (Sasunaru Fanfic)
FanfictionÖzür dilerim Sasuke. Güçlü olamadığım için. Seni koruyamadığım için. O gün eğer aptalca davranmasaydım sen şu an yanımda olurdun. Biz birlikte olurduk değil mi?