Dirty-talk och bitchar

102 0 2
                                    

Heeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!
Välkommen till min mindbook!!!!!!
😱🤟😱🤟😱🤟😱🤟😱🤟😱🤟😱
    .........

Hur inleder man en mindbook...
Hej! #skevt
Jag skriver då lite böcker här på denna app som jag upptäckte för några månader sedan. Ni:no shit!
Jag tänkte iallafall skaffa en mindbook för att slippa skriva en hel jävla bibel i slut av VARJE kapitel. På tal om bibel✝️ är jag den ända i denna värld som inte ska konfirmera mig? Jag vill det först och främst inte för att jag inte är troende och pallar inte gå på konfirmationens träffar 24 7. Men alla mina kompisar är liksom "meeeen Nike ska du inte ta och konfirmera dig" och är liksom "nej jag vill inte". Jag kommer fan aldrig bli kvitt dem.

               :) :) :) :( :) :) :) :) ;)

Jo måndags så hade jag å en kompis lite roligt och började spamma konstiga videos till vår klasschat på snap. I en av dessa videos sa min kompis: du är fet kåt på honom. 😜 och då snapa en kille ifrån vår klass: vem e du kåt på?
Det var fet stel eftersom det var han vi prata om han och nej jag är inte kåt på honom vi bara prata om han Tyra har liksom ba dirty mind.
Och då skicka ja en video på Tyra och hon ba: Nike är kåt i dig och ja ba: hahahah nej det är jag inte alls. Den kille frågade då:så du är inte kåt på mig? :(. Och där inleds jag och denna killes dirty talk. Herreguuuud asså fatta stel de va att träffa han sen😑😑😑😑
PS ingen av oss menade allvar

————————————————————

🎃👻🎃👻🎃👻🎃👻🎃👻🎃👻🎃Fatta att det är halloween snart!!!! Älskar halloween asså!!!! Jag och mina friendos har varje jävla år sen typ 3:an gått på Boda boo men så kan ingen jävel detta år!! ;( #prayforme jag som älskar det fortfarande

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🎃👻🎃👻🎃👻🎃👻🎃👻🎃👻🎃
Fatta att det är halloween snart!!!! Älskar halloween asså!!!! Jag och mina friendos har varje jävla år sen typ 3:an gått på Boda boo men så kan ingen jävel detta år!! ;( #prayforme jag som älskar det fortfarande. (Trots att jag e snart 14 fyller ba 14 dagen innan nyår #nästan05)
👻🎃👻🎃👻🎃👻🎃👻🎃👻🎃👻

Det är värsta mobbing dramat på vår skola asså!!!! Om ni har Facebook vet ni kanske vad jag menar. #backamalte heter den typ. Aja sök på Facebook iallafall om ni vill veta mer(vem vill) detta drama är rätt så onödigt egentligen. För den som har blivit polisanmäld är liksom inte den riktiga mobbaren. Man säger alltid att vuxna vet bäst men det är inte sant polisanmäl rätt person. Okej? Okej. 🤯

                      🤡.............🤡
Bara jag som saknar clown grejen som var för två år sedan. Det var liksom så spännande att alltid gå runt och va lite smått rädd för att en clown skulle dyka upp.

                      🤡.............🤡

Jag går i dans. 💃Jag är inte bra på det tyvärr. De flesta i dansen är snälla och liksom inte bryr sig om man dansar fel och fult. Men så finns det dom som ska var bitchar och titta snett på en och liksom bitch blicka med en blick som typ säger "du vet att du suger på att dans" och man känner typ att gå fram till denna person och bryta av båda bena och liksom "nu fan kan du inte dansa alls så klaga inte" och så får man liksom höra av Tyris Myris (älskar mina smeknamn👌) att en av dem bara :hon spelar bÄÄÄdminton och kan inte dansa. (Jag hade på mig min badminton tröja eftersom det var den ända jag hitta) man bara well well ja jag spelar bÄÄÄdminton som du säger. Jag känner liksom.

                 J Ä V L A    F Å R 🐑
               T A C K   O C H   H E J
                L E V E R P A S T E J

Hej då mina små avokadokärnor!🥑❤️
              HA DET GÖTT!!!!!!
(Ät mycket avokado och choklad det är bra för hälsan jag lovar;))

Satansgåva~mindbookWhere stories live. Discover now