"Ja skulle lätt kunna ligga med dig"

34 1 4
                                    

Hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej
...........,....................................................

Äntligen helg äntligen helg. Denna vecka har varit  pain okej njaaa men jag har typ inte hängt med på en ända lektion. Fast nu e d ju helg men då kmr ja på att ja har franskaprov och engelskaprov nästa vecka...let's plugga som in i helvetet...

                                🌅

Om ni har läst mitt första kapitel av denna kmr ni kanske ihåg the dirty talket jag hade med en kille i min klass. Vi kallar han brödrosten (det där namnet sög mer än jag vet inte vad). Iallafall igår så skickade brödrosten tjää till mig och typ frågade va jag gjorde you know. Sedan kom frågan BOOM! "Det där om att vi skulle ligga varu seriös elr nt?" Jag svara typ "Hahah nä jag vill va oskuld i typ ett år till iallafall va du seriös?" Han svar då: BOOM 2x! "Skulle lätt kunna göra det" hjälp. Sedan fortsätter vårat snack och sedan frågar han om jag typ skulle kunna göra det med han om typ ett år. Och jag som är förvirrad ba:ja kanske. Ord till mig själv:FÖR I HEELVETE NIKE!!!! vad jag tänkte i stunden vet jag inte nån liten minion satt på min högra axel "du måste bli av med den nån gång". Om det inte var så att brödrosten faktiskt är ganska snygg och snäll o rolig så hade jag nog inte sagt det...men jag vill inte... åh. Så NEJ jag vill nt. Hoppas att han glömmer bort detta om ett år annars får jag säga sanningen "nej jag vill inte ligga med dig". Starkas brödrost ingen vill ha han;((. Aja detta är bara stelt att snacka om.

                             🎆

Idag på matte lektion satt jag där bredvid min ven TyrA mattevikaren med en andedräkt av ägghalvor försökte hjälpa mig med den värdelösa matten som jag av någon anledning har C i...suck#thestoryofmytragiskalife

Detta är i stil med vad jag skickar till den tragiska frågan: "skicka nudes eller?"

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Detta är i stil med vad jag skickar till den tragiska frågan: "skicka nudes eller?"

                           🏞🏞🏞

Åhhh Ekis btw är mindre stel än mig man märker att att man är stel när en freaking hockeykille är mindre stel. Men nån sa till mig att han har gått i gymnastik så jag det kan förklara saken.

                         🏞🏞🏞
                        Hej och Då

Satansgåva~mindbookTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang