🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍
Hej
🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍🍍Det kan på riktigt var slutet av en del av mitt liv. Jag gråter. Fast näää jag gråter inte. Kommer ni ihåg Ekis? Ja det gör ni. Det finns en tjej i min klass vi kallar henne för Fotbollstjejen bra namn...🙄 ja men iallafall så ogillar jag tyvärr henne inte stark bara lite för att hon ALLTID ska prata med Ekis och ALLTID (vi har nämligen gått i samma klass väldigt länge) ska var kär i samma som mig i 4:an var det L och i 6:an va det V. Ekis och fotbollstjejen cyklar tillsammans ibland. Men idag det vad droppen hon satt på hans pakethållare jag går bakom dem och tänker å nu hoppar hon av för att här bor Ekis men nej de fortsätter cykla å sedan svänger de in där fotbollstjejen bor... Jag visste att nått var på gång jag visste att Ekis å fotbollstjejen skulle bli nått. Hur började allt? Var det när han inte svarade på min snap? När han kommenterade på fotbollstjejens inlägg på insta "snygg"? Oj det är kanske ur töntigt de är säker bara vänner men jag kan ändå inte låta bli att dö inombords. Om de faktiskt e så eller att de är tillsammans/på g så kommer jag dö mina tankar på Ekis och att jag någonsin gillade han måste jag glömma. Han kommer bli killen i klassen jag aldrig kom på smeknamnet Ekis till. Jag glömmer hur glad jag blir/blev när hans namn lyste upp på skärmen. Jag glömmer de varma stötarna genom min hud när våra händer rör vid varandra. Jag glömmer leendet som jag bara inte kan låta bli att besvara. Jag måste glömma Ekis... visst han går min klass å det kommer han att göra i ett och ett halvt år till. Men just Ekis måste försvinna. O, killen i min klass som spelar hockey kommer att finnas kvar men Ekis måste bort. adjö adjö Ekis, en del av mitt liv.
(Okej det är kanske inte är sant att de är tillsammans/på g/kmr bli nått men om det är så...kommer jag att bli lite deppig *förstörd)
Jag har tyvärr inget mer att säga om denna dag och vecka. Jag återkopplar om Ekis om jag inte har glömt bort han psykiskt ;(
YOU ARE READING
Satansgåva~mindbook
RandomEn mindbook om: -i-landsproblem på högnivå -kuksugare som förstår mitt liv -massa memes som förstör egentligen -skolan fuck off -fest fest fest -roliga händelser 95 % -skitsnack om folk jag hatar ;)