Rivstart🏁
Vilket vackert ord egentligen
Rivstart🏁
#detdjupasteordjagskrivitpålängeHur var Polen då?
Helt ärligt det roligaste jag gjort på länge, om ni hörtals om nått som heter
"Toleransprojekt" så är det 100 gånger värt att söka
1. Du får fet många nya vänner
2. Du kommer ha fet kul
3. Du slipper skolan en gång varan vecka
4. Det för värd det
Vi hade så fkn kul :)Tagg :)
1. första gången du drack alkohol?
Första gång jag drack alkohol (don't do that kidzzzzzz) va hemma hos en kompis Vi Skämtade om att vi skulle dricka men tänkte inte gör det. Men sen kommer vi till den punkten där vi hällt upp 20% rom i ett glas å spätt ut med vatten jag som är modig (det är inte modigt bara dumt) drack upp hela mitt glas medans min kompis drack upp halva. Sen blev vi inte fulla men lite påverkade.Min första fylla va vi några kompisar som lyckas få tag i alkohol som vi drack oss stupfulla ja livet rullar på du sj? :)
2. Har du rökt?
Det är en till dum grej jag har gjort.
Inte bara en gång gajs utan fler. Förlåt mamma förlåt pappa förlåt min stortå.3. Har du testat droger?
Det kan jag säga stolt att jag inte gjort. Kommer aldrig göra.4. Vart köper du kläder?
Hm ja det går lite upp och ner med min stil men just nu har jag "skate stil" vans å hoodies i udda färger typ så. Carlings är den bästa affären. Men annars typ stadium å sportbutiker Nike, Adidas å så. Gina tricot och bik bok kan hända att jag köper kläder oxå.5. Politiska-åsikter?
Jag är inte jätte insatt i politik... men jag är inte jätte mycket vänster eller jätte mycket höger så skulle sätta mig i mitten någonstans på höger vänster skallan iallafall.6. Guld eller Silver?
Guld guld GULD.8. Om du fick var en kändis för en dag, vem?
Maritta eller Gunnel en
av dem fkn legender🍪9. Har du brutit nått någon gång?
Skulle hoppa högsta pinnen på höjdhopp, ingen hade klarat det förut, spänning är olidlig, jag klar det!!!! MEN landar konstig och bryter benet :) alltid nått10. Kläder atm?
Grå mjukisar (med clemtinfläckar)
Svarta strumpor (i storlek 33-36 #bigfeets)
Röd campion (min broders men äsch M herrmodell funkar) liiiite stor dock11. Morgonrutin?
Vaknar 06:15
Ligger i sängen till 06:45
Sätter på mig kläder å smycken
07:00 sminkar/ fixar mig
07:25 äter nått snabbt
07:45 går till skolan
08:0o mitt liv känns trist12. Favorit godis?
Choklad av alla slags tänk bara former
Tutti frutti sour får en guldstjärna🥇 den med.13. Gymnasie-tankar?
Jag vet inte vad jag vill gå för linje elr inrikting
Jag vet inte vilken skola jag ska gå...
Let's fortsätta med nått jag vet iaf :)14. Favorit serie?
Sluta, detta vet jag inte häller...15. Vilken klass går du?
8c, på min skola den mest sär-allaiklassenhatarvaran-klassen som kmr att finnas.Okej nu är Nike trött och tänker sova men vi taggar dessa bitches : AriaAteam MissGBooks ItsToraBitches passionsfrukt lonelylostdarksoul
KAMU SEDANG MEMBACA
Satansgåva~mindbook
AcakEn mindbook om: -i-landsproblem på högnivå -kuksugare som förstår mitt liv -massa memes som förstör egentligen -skolan fuck off -fest fest fest -roliga händelser 95 % -skitsnack om folk jag hatar ;)