Tänkte göra en tag :)
1. Vad är ditt stjärntecken?
Stenbock hm hm typ det tråkigaste man kan ha.2. Turn-on?
En kille (är hetro troligen) som gärna får ha fina ögon(helst bruna dör för bruna ögon) och fint hår om det är lite lockigt är ju det ett plus. Lite fräknar får mig att dö alltid.3. Turn-off?
Skägg fy4. Vad hette din första kärlek?
Leo hette han går i min parallell nu. Vi va typ fett bra kompisar å han är as rolig men högstadiet pajade allt som vanligt.5. Hur skulle du beskriva dig själv med 3 ord?
Random, schysst, rolig (ibland är jag rolig men ibland är jag bara as jobbig)6. Vilken är din favorit färg?
Orange rött och typ starka färger och svart och vit och grått så klart7. Vad är den fulaste trenden du vet?
Under-boobs usch men annars typ leopardmöster/djurmöster är ju fett inne nu skulle inte säga att det är den fulaste trenden men det ända jag kan tänka på e tanter från 60-talet8. Favorit årtal? Som typ 80-tal, 90-tal o.s.v
50-tal och 90-tal
I just wanna go back to 19999. Bästa högtiden?
Typ julen men detta år ligger min jul-feeling på 0 annars typ halloween.10. Vart föddes du och vart bor du?
Östersund och Östersund. Älskade stad! Njaaaaa skulle nt tro det.11. Sko storlek?
37 mest fast ibland kan ja ha 36.12. Storlek på kläder?
Hm jeans e jag alltid lost men 36/27/S typ13. Vilken genre är bäst inom film?
Sci-fiction, drama, thriller, horror asså tycker om mycket men nu har jag fastna för svenska dramakomedier man måste ju hålla med om att det är rätt nice14. Bästa boken på Wattpad?
Skulle säga att "när vågorna viskar" och "spruckna läppar och mellanmjölk" är två väldigt bra böcker.15. Sämsta boken på Wattpad?
Kmr nt nämna några namn men det finns massa skit på Wattpad.16. En sak du stör dig på?
Personer som lackar sönder om man inte svar på snap. Ibland pallar man inte å då blir de as sura. Suck...17. Kändis-crush?
Tyler Young den skådisen är nog det snyggaste jag har sätt.18. Bästa låten atm?
Jag hittade en as bra låt från the Weeknd äldsta album "XO" "High for this" heter den å den lyssnar jag sönder på just nu.19. Bästa äldsta låten som du lyssnar på?
Hehe kan var "break free" med Queen.20. Favorit del i Kalle anka på julafton?
Askungen tror jag älskar askungen.21. Favorit Disney-prinsessa?
Ja askungen elr snövit då. Trots art jag tycker att båda är pantade.22. Hur många syskon har du?
2 st. Syster and brother.23. Olagligaste du har gjort?
Jag är ju nt så olaglig av mig men typ snattat tre godisbilar. #riktigganster24. Favorit godis?
Choklad? Vad annars?25. Hårfärg?
Typ brunt/mörkblont/råttfärgat ish. Har aldrig färgat elr gjort nått med mitt hår så det är min 100% naturliga hår färg.26. Ögonfärg?
Gråblå skulle jag väl säga ganska trist.27. Frisyr på håret?
Jag har bara långt vanligt rakt hår. Hade lite lugg för ett år sedan jag klippt själv. Funderar på att göra det igen det blev ändå fett bra.28. Vad har du för bakgrund på mobilen?
En svart bakgrund som det står "XO" i mitten. (Absolut nt fr the Weeknd)29. Vilken var den senaste filmen du såg?
The nun tror jag. Sämsta filmen jag sätt på länge. Se den nt det är nt värt det.30. Husdjur?
Tre söta men jävligt jobbiga katter. Jag kmr en crazycatlady när jag blir gammal acceptera det bara. 👵🏼🐱 btw vrf e katten gul vem fan har en gul katt?Done. Taggar lonelylostdarksoul , MissGBooks ,Tova som aldrig e inne AriaAteam , passionsfrukt i denna då.
XO/Nike
YOU ARE READING
Satansgåva~mindbook
RandomEn mindbook om: -i-landsproblem på högnivå -kuksugare som förstår mitt liv -massa memes som förstör egentligen -skolan fuck off -fest fest fest -roliga händelser 95 % -skitsnack om folk jag hatar ;)