1🥑2🥑3🥑4🥑5🥑6🥑7🥑8
2 Hallå! 9
3 Eller! 10
4🥑5🥑6🥑7🥑8🥑9En till trevlig dag i mitt liv har gått!
Idag ringde jag till min praoplats om någon undrar. Det var en creepy gubbe som svarade och undra vad jag ville. Jag blev lack eftersom jag skulle prao där men så tydligen hade jag slagit in fel numer...På eftermiddagen gick jag hem och kände för att dricka 7 glas vatten💦 vilket jag gjorde också. Jag läste någonstans att man skulle få ?snyggare¿ armar om man drack mycket vatten. Det var dumt nu är jag typ kissnödig hela tiden.
😐
〰️Återkopplar om EKIS〰️:
Han och Fotbollstjejen är väl som dom alltid ha varit pratar ibland och så...okej ibland så tittar han på henne på ett sätt som jag önskar han kunde titta på mig ibland. Idag sa han hej till mig TVÅ HELA GÅNGER!!!! (Över hype no no) En gång i bildsalen fånga han min ögonkontakt å sa "hej Nike!" varför han gjorde det vet jag ej. Han är väl lika normal som jag själv. *VÄLDIGT NORMAL ALLTSÅ. Och andra gång när vi mötes när jag skulle hem.Jag gillar förresten hur han uttalar mitt namn. Nike, liksom mjuk och snällt. Gamlingar sig Nicke och personer som tror att de är roliga säger Nike✔️.
Ni undra kanske hur denna Ekis ser ut😱😃. Eller inte...jag vill iallafall att ni ska få en bild hur fin han faktiskt är
Han har blont hår inte gul inte vit utan en väldigt fin naturlig blond färg.
Sedan har han även stora mörka bruna ögon. Som är inramade med mörka långa ögonfransar. 👀
Sedan har han även fint käkben
fylliga läppar (som jag kanske skulle vilja kyssa)😘
Sedan har han även fräknar! Jag älskar fräknar önskar jag hade några själv...
Han är inte så lång(för att va kille då) typ 170 ja själv e ju 157 så ja...för mig spelar det igen roll💁♀️
💛💛💛
Imorgon tänkte jag åka till dollarstore köpa brun-utan-sol. Egentligen orkar jag inte använda det men någon gång måste man ju testa (dollarstore är billigt och bra😏) även såna där ovala borstar. Jag lånade *testade utan att fråga mammas borste den var fet bra asså.
!Trevliga memes!
Sorgligt men sant
Tyvärr är detta mig har aldrig tyckt barn är så jätte gulligt...
Känner mig så nöjd just nu har bara ett prov kvar innan lov!!!!!
🎀🎀🎀
Ni får ha det fin fint så hörs vi när det händer något kul WP friends! <3
🧤aU RevoiR!🧤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Satansgåva~mindbook
DiversosEn mindbook om: -i-landsproblem på högnivå -kuksugare som förstår mitt liv -massa memes som förstör egentligen -skolan fuck off -fest fest fest -roliga händelser 95 % -skitsnack om folk jag hatar ;)