H E L L U G U Y S ! ! !
. . . . . . . . . . .
Varför existerar hockey🏒 killar👱♂️ ibland? Asså de är ju inte precis riktiga idioter men så jävla jobbiga och retsamma är det. Okej det finns EN hockey kille jag tycker om men det kan vi ta någon annan gång längre fram...
💋💋💋💋💋Idag var en sån där jag skiter i allt dag. Det började med att min kompis svimma så jag och Kattis och Tovis slapp orginteringen. Så då drog vi till Ica och köpte nudar, Loka crush och marabou. Sedan efter matteprovet som gick åt helvete drog vi och 5 andra till max och beställde en beställning för 600 kr. Jag som skulle träna. Ibland får jag någon idé om att jag ska sluta äta godis och skräpmat och bli fit och allt vad det är. Det slutar aldrig bra .
Hahahahah det är såååååååå sant. Asså för mig då...
Fanns det nått bättre än svampbob när man var liten.
💪💪💪💪💪
En lista på mina konstiga lärare:
Matte-kort tant vid namn Yvonne. Hon har jobbat med 1:or innan oss och kan ingenting om matte. Hon har fel på allt så man lär sig fel och får F.
No-en gubbe med hästsvans som heter Leijonhufvud i efternamn. Så fort han ser ens mobil så skriker man så man får tinnitus.
Svenska, engelska och även för mig franska-jag skulle på riktig kunna skriva i timmar om henne. På hennes insta står det att hon kan prata mig djur. Hon är BESAT av delfiner och brukar sista på kvällen ensam vid Storsjön och trumma. Hjälp mig snälla.
So och idrott-en tjej på 35 som svär lite för mycket. Fast hon är faktiskt min favorit lärare så ja.
Musik-en dam som alltid ska argumentera om hur underbar 1800-tals musik är och hur mycket alla andra elever på skolan vi går på (förutom vi tydligen) älskar att jobba med 1800-tals musik.
Bild-turk som blir kåt av pennor.
👣👣👣👣👣👣
Jaja nu är det äntligen helg tänker jag men så fan kommer jag på att jag ska tävla🏸 imorron. Och nu har även min kompis slutat så jag ska sista där ensam med min mobil hörlurar och lyssna på någon hov1 låt trots att jag hatar hov1. Hjälp mig.
B Y E
VOCÊ ESTÁ LENDO
Satansgåva~mindbook
DiversosEn mindbook om: -i-landsproblem på högnivå -kuksugare som förstår mitt liv -massa memes som förstör egentligen -skolan fuck off -fest fest fest -roliga händelser 95 % -skitsnack om folk jag hatar ;)