Jag mår dåligt☹
Fuck
...
Positiv inställning? No NoVi hade då elevens val igår eller ja alla ❽:or hade övernattning tillsammans. Allt gick väl som det gick.
Ekis♡ satt och pratade med en tjej vi kallar bitchen. Hon är framför allt sjukt taskig (hon gick förbi mitt kompisgäng å sa usch flera ger). Men sedan är hon så himla pantad. Hon trodde och tror (hon var övertygad) att en hora betalar det dem ligger med och inte tvärt om det är ju bara konstigt känner jag. Men hon och Ekis pratade om skit som jag inte kommer att glömma. Blir så himla trött på honom hon frågade typ hur vad han tycker om den och den och lilla Ekis är osäker och vet inte vad han ska säga eftersom han inte är en sån som ogillar folk men Bitchen svara åt honom "jo men asså hon är ju as dum i huvudet".
Jag blev äcklad och gick därifrån
En annan sak som hände va att: Det finns en kille i min klass vi kallar Mat eftersom Mat är en förkortning av hans namn. Mat är en sån kille snackar om tjej å säger typ å hon e så snygg och sedan playar han med dem och lämnar dem. Alltså en player. Han har ett kallt yttre men de som vet, vet vilken schysst kille han egentligen är. Han är osäker. Katarina och Mat e bra kompisar så Mat skickade en bild när han grät. Han skrev att några hade kallat han värdelös å bl.a.
Kände att Mat blev lilla känsliga Mat nu.Faktiskt lite huni. ❥
Brödrost(han som vill ligga) å några killar å mina kompisar körde sanning och konka då på denna övernattning. Då fick brödrosten frågan är det någon i 8:an du är intresserad av. Brödrosten blushade sönder å snegla på mig. Och sa
"asså det kan jag inte säga"
Men vi tjatade å han vägra så igen pallade. Kan har varit mig han tänkte på men hoppas nt det.#fegis
En annan kille i min klass stod i en timme å dansade t crab reva 10 h i två timmar i streck. Han hörde oxå volymen t max man hörde musiken när man va på andra sidan skolan.
Jag gick fram t han och slog han för att jag nt orkade.
När vi dagen efter snapade om det var hans kaxiga svar "fy fan va tråkigt det hade varit utan mig"
"Nej du Moltas (förtjänar min uthängning)
Det skulle va så fkn lugnare utan dig mina hjärnceller fungerar nt längre. "Jag har btw två sugmärken på halsen som jag försöker gömma för allt jag är värd. Fråga nt vem som gjorde dem det är inget mellan oss det var only en tävling (som nt jag vann).
Den som gjorde Katarinas sugmärke vann nu har hon en jätte stor lila fläck långt upp på halsen.Tagga polo då.
Några roliga bilder:
Nu e ja trött ✯God natt✯
YOU ARE READING
Satansgåva~mindbook
RandomEn mindbook om: -i-landsproblem på högnivå -kuksugare som förstår mitt liv -massa memes som förstör egentligen -skolan fuck off -fest fest fest -roliga händelser 95 % -skitsnack om folk jag hatar ;)