Kirra Mongery
Gobi Mukami
Luna Mongery
Seděli jsme svázaný na zemi, Gobi ležela na Lukovi a měla zavřené oči. Max koukal do stropu, Luna byla duchem nepřítomná zřejmě myslela na svého přítele. Já zase přemýšlela o tom, co s námi udělají.
Otevřeli se dveře a v nich stál šéf z dalšími muži vzali mě, Gobi a Lunu a odvedli nás do nějaké místnosti.
Byly tam všude nože a meče.Šéf: Mám takovou nabídku, buď budete pro mafii pracovat jako nájemný vrazi nebo vás zabijeme.
Gobi: To první.
Luna: Já nechci umřít ale ani pracovat pro mafii, mám rodinu.
Kirra: Co když budu s Gobi nájemný vrah a sestru necháte jít.
Šéf: Možná.
Gobi: Kdyby něco tak já už nájemný vrah jsem.
Šéf: To ano ale stejně musíš projít znovu zkouškou.
Luna: Ale co Luk a Max?
Šéf: Zaslouží si trest. A uvidím jak bude krutý.Všichni jsme zmlkly.
Šéf: Odveďte je do místnosti 6!Odvedli nás do nějaké místnosti a zamkly nás. A ještě řekli, že se můžeme umýt a osprchovat.
Byla to malá místnost, byl tam gauč, 2 židle, stůl, koberec a napravo další dveře. Zkusili jsme je otevřít, byly odemčené. Vevnitř byla koupelna. Byla tam sprcha, vana, záchod a koberec, a stůl na kterém bylo čisté oblečení.
Nejprve se šla vysprchovat Gobi.
Trvalo jí to asi půl hodiny pak se šla sprchovat Luna a já zase po 20-ti minutách taky. Po další 20 minut později jsem byla hotová, vzala si čisté oblečení a šla za holkama. V místnosti byl Max.Kirra: Maxi!
Max: Kirro.Padla jse Maxovi do náruče.
Luna a Gobi jen seděli opodál a dívali se na nás.
Kirra: Kde je Luk?
Max: Ještě ho nevyslechli a bojím se co mu udělají.
Gobi: To já taky.Sedla jsem si vedle něho a položila hlavu na jeho rameno.
Asi za hodinu se odemkly dveře a nějací muži dovedli do místnosti Luka. Gobi se k němu hned vrhla a objala ho, ti muži zavřeli a zamkly dveře.Gobi: Co ti udělali?
Luk: Neboj se, nic.
A pak Gobi políbila Luka.Pokračování příště
Toto je první kapitola!
Doufám, že se vám bude moje knížka líbit. 💖
ČTEŠ
Děti Mafie
Action!PŘEDEM UPOZORŇUJI, ŽE PŘÍBĚH JE VE ŠPATNÉM STAVU A PLÁNUJI HO BUĎ ODSTRANIT NEBO PŘEPSAT, PŘÍBĚH BYL PŮVODNĚ NAPSÁN JEN PRO ZÁBAVU A TAK OBSAHUJE PLNO CHYB A NELOGICKÝCH VĚCÍ! Příběh je o dívce jménem Kirra Mongery, je jí 19 let, pracuje pro mafii...