2. zkouška

961 30 3
                                    

Další den asi ve 4 odpoledne, pro nás přišli Carl a nějaký muž. Dovedli nás do jiné místnosti než minule, kde byly nože. Než začal výcvik tak jsme museli počkat na šéfa, který přišel po 10 minutách.

Šéf: ,, Promiňte za zdržení ale musel jsem vyřešit včerejší záležitosti. ,,
Šéf: ,, A teď k věci, dneska budeme trénovat sebeobranu. ,,
??-: ,, Gobi jdi doprostřed místnosti. ,,

Gobi tam tedy šla.

??-: ,, Všichni půjdeme pryč a zhasneme, ty tu musíš chvíli počkat. ,,

Šli jsme někam pryč, mě a Lunu zavřeli do nějaké místnosti a asi 5 minut jsme čekali, uslyšeli jsme cvaknutí zámku a otevřeli se dveře, mně vyzvali ať jdu s nima a Lunu zase zamkly.
Dovedli mě do té místnosti a zhasli.

??-: ,, Teď odejdu a ty tu zůstaň. ,,

A zavřel dveře. Byla jsem zvědavá co se stane. Nic jsem neviděla, náhle uslyším něco spadnout na zem, rychle se otočím tím směrem, škoda že nic nevidím, někdo se mě za zády dotkne vlasů, já se otočím a dám mu pěstí, ta daná osoba se zakymácí a rychle se běží schovat. Začne blikat světlo a já něco konečně vidím, někdo mě zezadu chytí za paže, já ho kopnu on mě pustí, otočím se a dám mu facku, někdo mě ale podkosí a já spadnu.
Postavím se a dívám se kolem sebe, začíná blikat další světlo, já uvidím postavu a běžím tam. Někdo mi zase podkosí nohy, já spadnu, otočím se na záda a někdo je nade mnou, kopnu ho do rozkroku, a on se tam chytí, využiji okamžiku nepozornosti, zvednu se bouchnu ho do břicha svalim ho na zem a kopnu do hlavy. Někdo mě zezadu chytí, kopnu ho do kolene, on mě pustí ale chytí mě ten třetí a praští se mnou o zeď a pak mě začne škrtit. Braním se ale on je silnější, nakonec se mnou praští o zem a zmizí. Postavím se a začnu lapat po dechu. Rozsvítí se světlo, otevřou se dveře a v nich stojí šéf.

Šéf: ,, Ty vole! Mateo!! Říkal jsem, že je nemáš škrtit, jsou slabší než ty, neubránili by se!! ,,
Mateo: ,, Já za to nemůžu! "
Šéf: ,, A kdo za to může?! ,,
Mateo: ,, Ale vždyť ti o to jde aby se ubránili! ,,
Šéf: ,, Ale ty si silnější! I Gobi si málem uškrtil! ,,
Mateo: ,, hmm... ,,
Šéf: ,, Teď jde ještě jedna, tak jí hlavně neudus! ,,

Šli jsme do nějaké místnosti kde už čekala Gobi.

Gobi: ,, Vždyť tě málem ten kretén uškrtil! ,,
Kirra: ,, Já vím ale teď to je už dobrý. ,,

O 10 MINUT POZDĚJI

Luna už lekci sebeobrany dokončila a úspěšně. Mateo jí taky málem uškrtil a šéf na něj zase řval. Všechny nás zase odvedli zpátky za klukama a zamkly nás.

Max: ,, Tak jak to proběhlo? ,,
Luna: ,, Úspěšně, prošli jsme. ,,
Gobi: ,, Až na to, že nás ... jméno. ,,
Kirra: ,, Mateo. ,,
Gobi: ,, Mateo málem uškrtil. ,,
Luk: ,, Ten parchant! Já ho zabiju! ,,
Max: ,, Málem!? ,,
Kirra: ,, Ano, málem ale nakonec jsme to přežili. ,, ušklíbla jsem se.

Pokračování příště

Další kapitola je tu! Nestíhám protože píšu dvě knížky na jednou takže kapitoly často vydávat nebudu.

Děti MafieKde žijí příběhy. Začni objevovat