Utíkáme

275 17 2
                                    

Ráno jsme se probudili na louce, všechno nás bolelo, protože na louce se spí hodně blbě.

Max: ,, Kam půjdeme teď? ,,
Gobi: ,, Kam chcete jít? ,,
Kirra: ,, Potřebujeme najít ostatní, kam by šli? ,,
Mateo: ,, U Rin je to těžký. ,,
Kirra: ,, Určitě se drží při obci. ,,
Gobi: ,, Nemuseli jí najít, ten les je hlubokej. ,,
Max: ,, Tak pojďte třeba někde kolem vesnice budou. ,,

Všichni jsme se zvedli a šli se podívat kolem vesnice, Gobi asi měla strach o Luka a Mateo chtěl vidět Rin, já jsem byla s Maxem takže to bylo pro mě dobrý. Vesnici jsme obešli za půl hodiny, byla docela velká ale nikde nic, nikde nikdo ani Luk, ani Verona, ani Rin, ani Christiana, ani Carl a ani Rick.
Sedli jsme si do trávy a nevěděli kam teď. Čekali jsme tam další půl hodinku, najednou uslyšela nějaký výkřik a výstřel.

Mateo: ,, To byla Rin! ,,
Kirra: ,, Rychle tam! ,,

Běželi jsme k místu kde byl slyšet výstřel, na místě ležela na zemi postřelená Rin. Rychle jsme k ní běželi.

Mateo: ,, Rin neboj se! ,,
Rin: ,, Oni... běželi tam... za ostatními. " Tekli jí slzy.
Gobi: ,, Byl s vámi Luk? ,,
Rin: ,, Jo.. byl... a Carl. ,,
Kirra: ,, Kam tě střelili?! ,,
Rin: ,, Do ramene. "

Max uřízl kus své mikiny a já s Gobi jsme jí zavázali rameno aby nekrvácela dál. Najednou se ozval další výstřel, Mateo vzal Rin do náruče a běželi jsme k dalšímu místu výstřelu, na kterém zase nikdo nebyl, tedy jenom jsme si to mysleli, ze křoví vyšli tři muži kteří měli namířeno na nás.

1. Muž: ,, Ruce nahoru a klekněte si! ,,
2. Muž: ,, Tu postřelenou polož před sebe na zem! ,,
Kirra: ,, Máš u sebe pořád pistol? ,,
Zašeptala jsem
Gobi: ,, Jo. ,,

Ozval se výstřel a jeden ze tří mužů byl mrtev, Gobi střelila druhého a ten poslední zdrhal.
Z jiného křoví pak vylezli Carl a Luk.

Gobi: ,, Luku nestalo se ti nic!? ,,
Luk: ,, Neboj jsem zdraví. ,,
Carl: ,, Christi s vámi není? ,,
Kirra: ,, Ne. ,,
Max: ,, pojďte musíme najít ostatní. ,,

Všichni jsme se vydali najít zbytek. Ten den jsme si ustlali zase na louce ale na druhé straně vesnice. Poslední skupinku jsme ale nenašli.

Byla noc a já se vzbudila výstřelem a křikem, vzbudila se ještě Rin a Max.

Kirra: ,, Slyšeli jste to. ,,
Rin: ,, Jo, to mě právě vzbudilo. ,,
Max: ,, Mě taky. ,,
Kirra: ,, Vzbudíme je? ,,
Max: ,, Pojď půjdem se podívat spolu. ,,
Rin: ,, Chtěla bych jít s vámi. ,,
Kirra: ,, Zůstaň aby jsi jim řekla, že jsme někam šli. ,,
Rin: ,, Vrátíte se brzo? ,,
Kirra: ,, Snad jo. ,,
Max: ,, Nic neslibujem. ,,

Já a Max jsme vyrazili po zvuku výstřelu, asi za minutu jsme na místě byly, na zemi byla krev ale nikdo kolem. Něco spadlo na zem, za námi se objevil nějaký muž měl na nás namířenou zbraň, já měla v kapse nůž a pistol a Max jen pistol. Podívala jsem se na něj, on byl klidnej a naznačil ať nic nedělám. Muž šel k nám pistol měl namířenou na Maxe, šel k němu a hledal jestli náhodou nemá u sebe zbraň.

Muž: ,, Copak to máš? To teď nepotřebuješ. ,,

Rychle jsem vyndala nůž z kapsy a bodla muže do zad, který okamžitě spadl na zem, Max si vzal zpátky svojí pistol a já nůž, v jedné budově která byla hned vedle nás jsem uviděla pohyb, byla tam Christiana, Verona a Rick.

Christiana: ,, Pojďte sem! ,,
Kirra: ,, A co ta krev!? ,,
Rick: ,, Ta je moje. ,, Ukázal obvázanou krvavou ruku.
Max: ,, Co se stalo!? ,,
Verona: ,, Tak jsem pojďte! ,,

Šli jsme s Maxem k nim do budovy, tam si sedli a vyzvídali co se stalo; Rick to tady zná takže tu byl hned, našli tuhle budovu a byly tady nějakou dobu než na ně zaútočili šéf a členi mafie, oni utekli a pak se sem zase vrátili, Ricka přitom postřelili a my jim řekli co se stalo nám. Po nějaké chvíli ticha jsem si všimla někoho kdo se k nám přibližoval a naznačila to Maxovi.

Max: ,, Pozor! ,,

Vystřelil po nás ale nikoho netrefil.

Kirra: ,, Utíkejte! ,,

Všichni se zvedli a hned zdrhali.

Pokračování příště

Děti MafieKde žijí příběhy. Začni objevovat