Zvláštní noc

428 25 0
                                    

Další zakázku jsme dostali hned další den, kdy Luně volal nějaký muž který si objednal vraždu muže a únos ženy, ano neobvyklé ale co s tím máme dělat.
Jeli jsme autem do vesnice ve které jsme měli zakázku. Byla už tma. Přišli jsme k domu, zaklepali na dveře, nějaká žena otevřela, tu jsme měli unést.

Christiana: ,, Můžeme dál. ,,
Žena: ,, No.. ano, pojďte. ,,

Vešli jsme dovnitř, žena za námi zavřela a posadili jsme se ke stolu.

Žena: ,, Co chcete? ,,
Gobi: ,, Je váš muž doma. ,,
Žena: ,, Ne, proč? ,,
Kirra: ,, Je do něčeho zapletený. ,,
Žena: ,, Myslíte do mafie? ,,
Gobi: ,, Ano. ,,
Christiana: ,, A proto se ptáme kde je a kdy přijde. ,,
Žena: ,, Měl by být každou chvílí doma. ,,

Christi na mně mrkla, zvedli jsme se a šli k té ženě. Gobi věděla o co jde.

Žena: ,, Co děláte? ,,

Schodili jsme ženu ze židle a pak jí svázali ruce a nohy.
Někdo otevřel dveře. Byl to ten muž kterého jsme měli zabít.

Muž: ,, Vilmo! ,,
Žena: ,, Romane! ,,

Zalepili jsme ženě páskou ústa. Muž k nám běžel, Gobi ale vyndala nožík který na něj hodila, zabodl se muži do hrudi a spadl na zem.

Gobi: ,, Kdo z vás ho chce zabít? ,,

Šla jsem k němu a bodla ho nožem do břicha. Začal křičet a já se usmála.

Christiana: ,, Musíš takhle. ,,

Christi přišla k nám, vyndala pistol a dvakrát ho střelila do hrudi, on do chvíle zemřel.
Podívala jsem se na ženu která brečela, Gobi na ní ukázala a naznačila, že jí mám vzít, tak jsem taky učinila.
·
·
Přijeli jsme na místo kde si měl muž který objednal únos a vraždu, převzít tělo. Stál tam, převzal si od nás unesenou ženu a zaplatil, my nasedli do auta a odjeli.

Gobi: ,, Dneska to šlo dobře. ,,
Kirra: ,, Kéž by to bylo takhle každý den. ,,
·
·
·
Přijeli jsme do sídla mafie. Luna ke mně přiběhla a šťastně křičela.

Luna: ,, Mamka se probrala! ,,

Rychle jsme běželi za mamkou do suterénu.
Stáli jsme před lůžkem matky která vypadala hodně bledě ale byla mimo ohrožení života.

Matka: ,, Nebojte se, budu v pořádku. ,,

~~~

SEN
Seděla jsem na louce, nad hlavou jsem měla černou oblohu. V dálce se oběvila černá postava. Vstala jsem a šla k ní, později jsem rozeznala, že je to žena, otočila se na mně.
??: ,, Pomstila ses, ale zabij i jeho. ,,
Předemnou se objevil šéf, měl v ruce nůž a díval se na mně.
Kirra: ,, Né!! ,,
Bodl mě přímo do srdce.

Kirra: ,, Né!! ,,Bodl mě přímo do srdce

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

žena ze snu

Vyletěla jsem do sedu a rychle oddechovala. Byl to jen sen.
Začala jsem přemýšlet co byla ta žena zač? To mám zabít šéfa? Jak jsem se pomstila? Ale na to jsem už přišla.
Zabila jsem otce, tak jsem se pomstila.


Pokračování příště

Kdo je asi ta záhadná žena?

Děti MafieKde žijí příběhy. Začni objevovat