Pohled Kirra
Pomalu jsem otevřela oči. Tmu prorazilo silné světlo z místnosti, podívala jsem se doprava a tam seděl na lavičce Max.
Max: ,, Vítej zpátky. ,,
Usmála jsem se na něj, byla jsem slabá, vše mě bolelo ale nejvíc hrudník. Dala jsem si tam ruku.
Max: ,, Kulka byla odstraněna a rána zašita. ,,
Kirra: ,, Budu v pořádku? ,,
Max: ,, Jsi mimo ohrožení života. ,,
Kirra: ,, Aspoň něco dobrého. ,,
Kirra: ,, A kde jsou ostatní? ,,
Max: ,, To nevím. ,,
Doktor vstoupil do místnosti.
Doktor: ,, Odvezeme slečnu Mongery na pokoj číslo 7, můžete jí potom navštívit. ,,Max odešel. Odvezli mě na pokoj číslo 7 a něco udělali na tom přístroji na kterém jsem byla připojena, pak odešli a do pokoje přišel Max.
Max: ,, To postřelení bude řešit policie. ,,
Kirra: ,, Takže půjdeš do vězení, kvůli mně. ,,
Max: ,, Neber si to tak. ,,
Kirra: ,, To jsou uklidňující slova. ,,V mém pokoji byla televize, Max k ní šel vzal ovladač a zapnul jí, pak šel ke mně a sedl si na židli vedle mě. V televizi byly zprávy a za 3 minuty tam byla zpráva o naší mafii, byly tam nové jména ale některé už chyběli. Byla tam fotografie Maxe a dalších ale moje né.
Max: ,, Nenajdou tě. ,,
Kirra: ,, Ale tebe jó! Nechci aby si šel do vězení... ,,Do místnosti vstoupila policie, dva muži se nás začali vyptávat jak to probíhalo. Řekli jsme jim o šéfovi a členů mafie kteří po nás stříleli, jeden policajt si všiml, že Max je ten muž kterého hledají.
Policajt: ,, Budu vám muset přiložit služební pouta. ,,
Max: ,, To bych neskoušel. ,,
Policajt2: ,, Jste Max Romero, že. ,,Max strčil policajty a utekl z pokoje, ti policajti běželi pak za ním, chtěla jsem za nima taky běžet ale nemohla jsem kvůli mému stavu. Pak jsem jen viděla, jak jeden policajt vede Maxe a ten druhý jde za mnou.
Policajtům jsem nalhala, že jsem o mafii vůbec nevěděla, takže řešili jen to postřelení.Za tři dny
Za tři dny jsem už byla v dobrém stavu, věděla jsem, že Maxe čeká soud, věděla jsem, že mě neprozradí ani nikdo jiný z kamarádů z mafie, které už chytili. Ale co když šéfa chytili a on mě prozradil? Proto jsem si ten den vzala věci a podepsala reverz.
Vystoupila jsem z autobusu a šla lesní cestou ke Gobi domu. Dům se mi zdál opuštěný ale zdaleka nebyl, otevřela jsem dveře a tam Gobi, Luk, Rin a Mateo.
Kirra: ,, chytili Maxe! ,,
Gobi: ,, Christianu a Carla taky. ,,
Luk: ,, a Ricka s Veronou. ,,
Mateo: ,, takže jsme zbyly jen my. ,,
Rin: ,, když chytili Maxe tak jak to, že nechytili tebe? ,,
Kirra: ,, s Maxem jsme před šéfem utíkali, doběhli jsme sem a oni mě střelili... ,,
Rin: ,, jak jsi to přežila? ,,
Kirra: ,, Max se schoval a pak zavolal záchranku, ta pro mě přijela a včas mě přivezla do nemocnice, podstoupila jsem několik operací. Po jednom dni přišli policajti a zatkli ho, neměli mojí fotku ani jméno, nechytli mě ale po pár dnech jsem raději podepsala reverz. ,,
Luk: ,, to si měla větší dobrodružství než my. ,,
Mateo: ,, Carla a Christianu chytli protože někdo na ně zavolal poldy. ,,
Gobi: ,, Veronu postřelili a Ricka taky, pak je poldové snadno chytili. ,,
Luk: ,, co bude teď? ,,
Kirra: ,, určitě půjdeme za mříže. ,,
Gobi: ,, to je jasné. ,,
??? ,, ruce nahoru a položte zbraně!! ,,Vstali jsme, podívala jsem se na Gobi.
Kirra: ,, Když, po nich budeme střílet tak nám nedají mírnější trest. ,,
Gobi: ,, Musíme se vzdát. ,,Na policejní stanici
Seděla jsem vedle Maxe ve vězení pod stanicí policie, byly tam všichni, Luk, Gobi, Christiana, Carl, Rin, Mateo, Verona a Rick. Odsouhlasili jsme, že když předáme záznamy kdo si objednal jakou vraždu a další jména členů mafie a jiných nelegálních organizací, tak nám dají mírnější trest.
Soud
Mě, Christianu a Rin odsoudili na 8 let, Gobi, Luka, Maxe, Carla a Matea odsoudili na 10 let a o Veroně a Rickovi jsme nic nezjistili, Fill (šéf) půjde na doživotí.
Za mřížemi
Ve vězeňském obleku a v okovech, nás vedli do cel. Otevřeli jednu celu a řekli ,,Kirra Mongery,, Vstoupila jsem do celi, tam mě osvobodili z okovů, zavřeli a zamkly za mnou dveře. Vedle mě měl celu Max, takže jsme byly blízko sebe, šli jsme ke mřížím a chytli se ruce.
Max: ,, Buď silná, společně to zvládneme. "
Kirra: ,, Ano, společně to zvládneme. "Pokračování příště
Čekali jste, že to takhle dopadne?
ČTEŠ
Děti Mafie
Action!PŘEDEM UPOZORŇUJI, ŽE PŘÍBĚH JE VE ŠPATNÉM STAVU A PLÁNUJI HO BUĎ ODSTRANIT NEBO PŘEPSAT, PŘÍBĚH BYL PŮVODNĚ NAPSÁN JEN PRO ZÁBAVU A TAK OBSAHUJE PLNO CHYB A NELOGICKÝCH VĚCÍ! Příběh je o dívce jménem Kirra Mongery, je jí 19 let, pracuje pro mafii...