Další den odpoledne ve 2 hodiny, pro nás přišli Carl a Pavel. Dovedli nás do té místnosti jako předevčírem, neměla jsem pojem jaký je dnes den.
Šéf: ,, Dívejte se na tyhle muže. ,,
Nějací 2 muži šli doprostřed místnosti, jeden tam zůstal a dělal jako, že se prochází ten druhý na něj skočil a nějak ho dostal na zem a pak mu přiložil hadr přes pusu.
Šéf: ,, Viděli jste, a teď to zkuste vy. ,,
Gobi na nějakej hadr nalila vodu. Kárl šel doprostřed místnosti a dělal jako, že se prochází, Gobi se na něj zezadu vrhla, nejdřív ho chytila kolem krku, pak ho kopla do zad a podkosila ho. On spadl a ona mu přiložila k obličeji hadr.
Poté jsem šla na řadu já. Nějakej muž šel doprostřed místnosti, já nalila na hadr vodu, on dělal jako, že se prochází, nejdřív jsem ho chytla kolem krku a přiložila hadr k jeho ústům, a pak ho svalila na zem.
Po nás šla Luna, a ta to udělala stejně jako my. Poté jsme přešli k nožům.
Šéf: ,, Dáme vám nůž a každá z vás se ho pokusí trefit do toho pytle který je od vás asi 7 metrů. ,,
Gobi si ho vzala a hned ho hodila směrem kterým byl pytel a zabodl se doprostřed. Po té jsem ho hodila i já a zabodl se do kraje.
Carl: ,, Zkus to ještě jednou. ,,
Pobídl mě.Vzala jsem tedy znovu nůž do ruky a hodila ho a zabodl se skoro doprostřed.
Luně se moc nedařilo, napoprvé se netrefila ani napodruhé, až na třetí pokus se trefila do kraje a potom zase do kraje.Šéf: ,, Dneska to bylo delší ale mám práci, zítra vás čeká poslední zkouška. ,,
Odešel a nás odvedli zpátky do místnosti.
·
·
·
Gobi: ,, Tak co si celý den dělal miláčku? ,,
Luk: ,, Co by? Čekal na tebe. ,,
Max: ,, Jak se vedlo? ,,
Luna: ,, Dobře. ,,
Kirra: ,, Jako vždycky. ,,~~~
Seděli jsme na gauči v pokoji, Luna si potichu zpívala, Gobi spala na Lukovi a on zase na ní. Bylo to roztomilé. Max byl asi v koupelně a sprchoval se.
A já seděla taky na gauči a nudila se. Najednou do místnosti přijdou nějací muži a strčí tam nějakou holku, tipuju kolem 18 let, černé vlasy a oříškové oči.Luna: ,, Kdo jsi? ,, Řekla zaujatě.
?: ,, Jmenuji se Christiana Bernes. ,,
Max: ,, Kolik ti je? ,,
Christiana: ,, 17. ,,
Gobi: ,, Ty jsi taky nájemný vrah? ,, Gobi a Luk se probudili.
Christiana: ,, No.. dělám zkoušky. ,,
Kirra: ,, My taky, tedy kromě kluků. ,,
Luk: ,, Oni budou dneska dělat poslední. ,,
Christiana: ,, Já taky. ,,
Kirra: ,, Tak to budem mít zkoušky asi spolu. ,,
Christiana: ,, vypadá to tak. ,,Christiana Bernes
Po nějaké době pro nás zase přišli a dovedli nás zase do té samé místnosti.
Šéf: ,, Zřejmě jste si všimli nové dívky která bude taky nájemný vrah. ,,
Podívala jsem se na Christianu která stála v příliš blízké vzdálenosti od Carla.Carl (Kárl): ,, Správný nájemný vrah musí zvládat pěstní souboje. ,,
První jsme šli na řadu já a Gobi.
Kirra: ,, Nebude vadit Gobi, že ti ublížím? ,,
Gobi: ,, To se radši boj ty, Kirro. ,,
Kirra: ,, Dobře. ,,Postavili jsme se proti sobě a jakmile dali signál tak jsme začali. Gobi mi zkusila podkosit nohy ale já jsem se vyhla a praštila ní do břicha, poté mě schodila na zem a kopla mě do zad, já jí podkosila a ona spadla vedle mě. Rychle jsme se zvedli a zápasili jsme koho ta druhá přetlačí. Nakonec mě přetlačila Gobi a já spadla na zem. Ale stihla jsem jí ještě kopnout nohou do břicha, ona sikla bolestí. Dlouho ale nečekala, zpamatovala se a zase mě kopla, já jí chytla za nohu a schodila jí na zem.
Carl: ,, Stop! ,,
Odtrhli jsme se od sebe a postavili.
Carl: ,, Luna a Christiana. ,,
Já a Gobi jsme se šli postavit ke Carlovi a dívali se na Lunu a Christianu.
Po té co Carl zakřičel ,,stop!,, tak šli holky k nám a šéf začal mluvit.
Šéf: ,, Zítra dostanete nůž, který vás učiní nájemným vrahem, můžete jít. ,,
A tak jsme učinili.
Pokračování příště
Konečně je tu další kapitola! Můžete se podívat i na moje další knížky, na můj profil!
ČTEŠ
Děti Mafie
Action!PŘEDEM UPOZORŇUJI, ŽE PŘÍBĚH JE VE ŠPATNÉM STAVU A PLÁNUJI HO BUĎ ODSTRANIT NEBO PŘEPSAT, PŘÍBĚH BYL PŮVODNĚ NAPSÁN JEN PRO ZÁBAVU A TAK OBSAHUJE PLNO CHYB A NELOGICKÝCH VĚCÍ! Příběh je o dívce jménem Kirra Mongery, je jí 19 let, pracuje pro mafii...