Mise

345 21 5
                                    

Další den jsme hned z rána dostali novou misi ale byla naplánovaná až na večer, na 6 hodin.
Přes den jsme nic moc nedělali ale na večer jsme se připravili.
Přesně v půl šesté jsme od sídla mafie odjížděli a mířili do vzdálenějšího města.
Za pět minut šest jsme dorazili k domu, kde jsme měli někoho zabít, byl to muž, který uměl zacházet s nožem.

Zazvonili jsme otevřela nám asi jeho žena.

Žena: ,, Co chcete?! ,,
Gobi: ,, Bydlí tady muž jménem Gustav? ,,
Žena: ,, Jo co je vám po tom!? ,,
Kirra: ,, Chceme vědět jenom jestli tady je! ,,
Muž: ,, Co se děje!? ,,
Žena: ,, Zase policajti. ,,
Christi: ,, My nejsme policajti! ,,
Muž: ,, Nejste vy náhodou ty co mi mají doručit tu zásilku. ,,
Kirra: ,, Jo. ,,
Žena: ,, Tak pojďte. ,,

Vešli jsme a sedli si ke stolu. Měli jsme zabít toho muže ale nikdo nám neřekl, že tady bude i jeho žena.

Gobi: ,, Můžu si zavolat? ,,
Muž: ,, Jo. ,,

Tento muž neměl čistý trestný rejstřík. Měl tam krádež, ublížení na zdraví a pašování drog.
Gobi po nějaké době taky přišla a řekla nám, že tu ženu můžem taky zabít, protože Gobi volala tomu kdo si vraždu objednal.

Christi vstala a odešla za ženou do kuchyně, zatím co muž seděl naproti nám a díval se do mobilu.

Žena začala křičet, Christi ji bodla, ona chtěla utéct, ale Christi jí bodla víckrát, žena to nevydržela a zkácela se k zemi. Muž se hned zvedl a díval se na svoji ženu a na Christi, já a Gobi jsme se zvedli a vyndali nože.

Muž: ,, Vy jste nájemný vrazi, kdo vás poslal?! ,,

Gobi: ,, To se nesmí říct. ,,

Kirra: ,, Stejně to nevíme. ,,

Ten muž vyndal zbraň a už chtěl po nás vystřelit, ale Gobi byla rychlejší. Vyndala taky svojí zbraň a střelila muže dvakrát do hrudi, já mu pro jistotu ještě podřízla hrdlo. Poté jsme uklidili důkazy, zhasli světla a odešli z domu.

Pak jsme dojeli pro peníze který jsme v klidu vyzvedli a jeli do sídla mafie.

~~~

Další den jsme měli taky misi, tentokrát zabít jednu ženu, měla to být společnice jiné mafie která ohrožovala naší mafii. Proto nás šéf požádal aby jí nějaký tým nájemných vrahů zabil. Vzali jsme si papíry o té osobě a ten den večer jsme vyrazili do vesnice kde bydlí, jmenovala se Verona Hatai.

V 6 hodin večer jsme přijeli před její dům, vystoupili a šli k vratům domu.

Gobi: ,, Je to dobrý nápad? ,,
Christina: ,, Máš snad lepší? ,,
Kirra: ,, Odsouhlasili jste to všichni. ,,

Gobi zazvonila a po minutě kdy jsme už chtěli odejít otevřela dveře nejspíš Verona.

Gobi: ,, Jmenujete se Verona Hatai? ,,
Verona: ,, Odkud znáte moje jméno? ,,
Kirra: ,, Můžeme k vám. ,,
Verona: ,, Co jste zač?! ,,
Christina: ,, Můžeme to probrat vevnitř. ,,

Verona kývla hlavou na souhlas a my šly k ní domů.
Doma to měla v barvě fialové a černé, celý pokoj působil temně, sedli jsme si na gauč a Verona chtěla vědět co jsme zač?

Kirra: ,, Říká vám něco slovo mafie? ,,
Verona: ,, Vy jste policajti nebo mafiáni? ,,
Kirra: ,, Mafie. ,,
Verona: ,, O co jde? ,,
Gobi: ,, Napadáte členy jedné mafie. ,,
Verona: ,, Šéf mi to dal jako úkol.. ,,

Podívali jsme se na sebe a zaváhali zda jí zabít. Verona se zvedla a někam šla za chvíli se vrátila se skleničkami a s vínem.

Gobi: ,, Lepší by byla vodka ale dobrý. ,,
Verona: ,, Tu jsem vypila s kamarády předevčírem. ,,

Verona nalila víno a dvě hodiny jsme se tam bavili o různých věcích a docela se zkamarádili. Byla to upřímná, drzá a přátelská dívka. Christi to ale pokazila.

Christina: ,, Měli jsme za úkol od mafie tě zabít. ,,
Verona: ,, Cože!? Z mafie od Filla? ,,
(Šéf se jmenuje Fill, ale jménem mu může říkat jen někdo)
Kirra: ,, Jo. ,,
Verona vyndala z kapsy nůž a dívala se na nás vražedným pohledem.
Gobi: ,, Ale nechceme tě zabít. ,,
Kirra: ,, Za to může tvůj šéf né my. ,,
Verona: ,, Když odejdete do minuty tak vás nezabiju!! ,,
·
·
Odešli jsme z domu ale Verona dala ještě před hádkou, Gobině své číslo takže by jí mohla kdykoliv zavolat. Verona nám přišla fajn, proto jsme jí nezabili. Ale možná to budeme někdy muset udělat.

Verona Hatai

Pokračování příště

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pokračování příště

Co říkáte na Veronu?

Děti MafieKde žijí příběhy. Začni objevovat