Multimedya: Okan Güneşle tatli bir kafeye geldik.Oturduk iki Nescafe© soyledik.
"Ülku?"
"Efendim
"Anlatmak istermisin"
"Olur.İcimde daha fazla tutamam cunku"Ona evlenmeden oncesini sonrasini herseyi anlattim.
"O Buse acaba neden yapti?"
"Valla bilmiyorum"
"Ulkuu"
"Hı?"
"Bu buse seninkini seviyo olmasin?"
"Yok canim daha neler"
"Yani bana dusmez ama bnce ortada boyle bisey var"
"Aman bosver sen anlat bakalim depresyon sebebini"
"Ya bak Destew Holdingi biliyosun dimi?"
"Tabiki Turkiyenin en buyuk holdinglerinden"
"İste onun sahibinin ogluyla nisanliydim.Sonra bu bana arkadaslarla isim var bardayim dedi.Bende supriz yapmak icin bara gittim.Ariyorum ariyorum yok.Orda Kankasi vardi Cem.Bir otele gittigini soyledi adres no fln aldim.Gittim otele ama nasil lux otel iste gorevlilere sordum.Bi misafiri var dediler.bende ciktim.Kapiyi tiklattim.İcerden kimsin diye bagirdi.Aklima o an.Oda servisi demek geldi.Neden geldin diye sorunca yeni carsaf getirdim.Kapiya koyup cikcam dedim.Acinca karsima Kankam Ela cikti.Artik deil tabiki bi havlu gibi bisey giymis.Boynunda falan morluklar.İceri onu ittirip girdim.Yatakta cirilciplak yatiyodu.
"Gunes?"
"Yaziklar olsun ikinizede kopekler!"
Diye bagirsim ve ciktim.Sonrasini biliyosun zaten"
"Ay canim neler yasamissin"
"Off off aslinda artik aglamiyorum cunku o it gozyaslarimi bile haketmiyor"
"Gel istersen bi benim eve gidelim.Banyo fln yapalim.Cok pisis"
"Peki Kayra gorurse evinizde bide guvenlik fln vardir"
"Atlatiriz hadi gel"
Eve geldik.Kapida guvenlik falan yoktu.Anahtarla iceri girdik.Ev nasil dagilmis.Vazolar kirilmis.Duvar kagitlari yirtilmis tablolar desem pacavra.Koltuklarin kumasi gitmis.Perdeler yirtik yirtik.İcimde biseyler koptu.
"Ulku"
"He"
"Ona haksizlik etme kim olsa yapardi"
"Bilmiyorum hadi yukari cikalim"
Ciktik.Yatak odamizda ayni sekildeydi.
"Wuhuu kocan cok abartmis"
"Bosver hadi gir dus al kiyafetlerinide benimkilerden al"
"Saol,Hersey icin"
"Hadi hadi"Tebessum ettik.O banyoya girdi.Bnde odadan ciktim.Salondaki gizli bir koseye gittim.Ve oturup gelmesini bekledim.15 dk sonra kapi oyle bir acildiki oldugum yerde zipladim.ama beni gormedi.
"Ah melegim nerelerdesin sen.keske baska hastaneye gudseydik.
O kiza inanmasaydim.Seni cok seviyorum. keske beni duysaydin.Ah seni cok ozluyorum keske gelsen ben ne kadar aptalim.İnatcinin tekiyim.Ah melegim.İnat etmeseydim.Su an burda takilirdim sana.Seni sinir etmek cok komik o yanaklarim bide sinirden kizarinca offc NERELERDESİN ASKİM!!!!"
Sonra yine kirmaya dokmeye basladi.Ve koltuga oturdu.Ellerini basinin arasina aldi.Bir hickirik sesi duydum.Agliyormuydu.Sessizce kalkip Yanina yaklastim beni duymadi.Onunden iki adim geride durdum ve
"Aglama koca adam karin geldi"
Hic kalkmadi ve konustu.
"O gelmezki ben onu cok uzdu--"
Basini kaldirdi"Ülku!!!"Gelip sarildi.Kokumu icine cekti.Bende sarildim.Geri cekildi.Yuzumu ellerinin arasina alip alnini alnima yasladi."Geldin"Dedi fisiltiyla."Geldim ve herseyi duydum koca adam"Dedim bende fisiltiyla.Gozleri dudaklarima kaydi.Fisiltiyla konusuyorduk."Seni cok ozledim.Nerelerdeydin?"
"Dudaklarimimi ozledin?"Tebessum etti."Herseyini ozledim"
"Öhom Öhom"Merdivenlerden Gunes geliyordu."Ulku Kayra bumu?"
"Evet Kayra buda Güneş"
"Bak Kayramisin nesin bu kizi birdaha uzersen kaciririmda sana gostermem"Siritarak soyluyordu"..
"Bi dakka adin Gunesmi?""Evet""Soyadin ne?""Kahveci""Oha sen bizim Okanin nisanlisisin?!" "Okan?!!Evet.UlKay tamamdir.Sirada OkNes var.Uymadi biliyorum :p İdare edin artik :Dİlerdeki bolumlerde heyecan yine eksik olmayacak.İyi tatiller ;*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardinin Masumu
Narrativa generalePeki şimdi ne olacak?Hayallerim,Düşlerim,Okulum..Onlara ne olacak!Elimde birşey yoktu ki..O pisliğe acı çektirmekten başka.. /\/\/\/\/\/\ İkinci kitabı çıktı.İsmi 'Ben Onu Kazanmadan Kaybettim'