Arkadaşlar bundan sonra bölümlere tek tek ad koymayacağım bilginize :)
Yemekten sonra Okanlar gitmişti.Ben çok yorgundum.Hem fiziksel hem bedensel.Kayra Salonda oturup Final Destination 6 izliyodu.Kayraya bağırdım mutfaktan.
"Kayraa benn yatıyoruum!"
Televizyonun kapanma sesi geldi.Omuz silkip merdivenlere yöneldim.Kayra arkamdan sarılınca durdum.Ona döndüm ama yorgun bakışlarla.
"Benim Karım çokmu yorulmuş bugün?"Dudak büküp kafa salladım.Kayra yüzümü inceledikten sonra konuştu.
"Konuşacak halindemi yok?"Ne konuşcağını merak ettim ama yorgundum.Olumsuz yönde kafa salladım.Oda beni kucaklayıp odaya çıkardı.Yatağa yatırdı.
"Ben pijama giyip geliyorum Ülkü"
Başımı sallayıp arkamı döndüm ve yastığa sarıldım.Çok yumuşaktı.Yastığa pofuduk ismini koydum.O sıra yatağın sol tarafı çöktü.Kayra.Arkadan bana sarıldı ve "İyi geceler melegim"Kafamı sallayıp uyudum.Ama Kayra hafif dürttü.Ona dönüp tek kaşımı kaldırdım."İyi geceler"dedim ama sesim çıkmadı.Kayrada şaşırdı.Tekrar denedim olmadı.Kayra bu sefer daha çok şaşırdı.Nefesimle konuşmaya çalışarak."Sesim gitti galiba"Kayra bi oh çekti."Sonunda kafa dinleyebilcem"dedi ve kahkaha attı.
Omzuna bi tane geçirdim.Ve arkamı dönüp yattım.Yarına geçerdi heralde.Kayra bana yeniden sarılıp uyudu..
***
"Ülküü uyan ülkü hadi sabah oldu ülküü"Kayra beni uyandırmaya çalışıyordu ama ben uyuyor takliti yapıyorum.Bakalım daha neler yapcak.
"Ülküü Ülkü uyanmassan akşam başka bi kıza gider gecelerin prensine geri dönerim."
Yemezleerr Yemezlerr.
"Ülkü ciddiyim kalk yoksa ararım"
Ben oyunumu sürdürmeye kararlıyım.Yataktan kalkıp içeri gitti.Merdivenlere ulaştı sanırım.Kapıya sessizce yaklaşıp dinledim.Merdivenler bitti sanırım.Odada göz gezdirdim ne telefonu yastığın altındaydı.E biz ev telefonuda almadık.Salak aklı sıra oyun oynicak mal.Telefonunu sessize alıp sakladım.Asla bulamaz.Merdiven sesleri gelince yatağa girip eski pozisyonuma döndüm.Sen oyunu görürsün.Çok kısık gözlerle onu izleyecektim.İçeri girip bana baktı inceledi sonra sesini yükselterek boş elini kulağına koydu.Salak mal puhahahaha.
"Alo Ceyda naber"
Yaw he he Ceyda.
"Hmm bende iyi ya sana bişey dicem akşam takılalımmı?"
Wowowo Ceyda ne der acaba kahkaha atmamak için uykulu hareketle yüzümü yastığa gömdüm.Bir yandanda Kayrayı dibliyordum.
"Karımmı.Boşver onu ya zaten sevmiyorum.Tamam akşam saat dokuzda alırım seni bayy"dedi.Yanıma yaklaştı
Sevmiyorum zaten rolde olsa canımı yakmıştı.Ama takma ya rol yapıyo ahahah mal-_-.Yanıma yaklaştı "Allah Allah niye uyanmıyo bu kız ya"İki dürttü.Hafif bir tokat attı.Daha fazla uzatmadan
"Hı Kayra noldu?"
"Ohh kızım kalksana ya kahvaltı yapalım"
"Kayra çok aptalsın"deyip gülmeye başladım.Bana Garipçe bakıyordu.
"Ne alaka"
"Çok alaka Ceydayı telefonsuz nasıl aradın ya"Deyip kahkaha attım.Kayra altta kalırmı.Kalmaz.
"Benim telefonum vardı bikere"
Yaw he he kapat Kalkıp sakladığım yerden telefonu aldım.Tek elimle tutarken diğer elim belimdeydi.
"Telefonun bu olmasın?"
Ahahahahhahahaha.
Yaklaşıp telefonu aldı.
"Hanfendi telefonumun Sizde ne işi var acaba?"
"Aslında ben hep uyanıktım.Sen aşağı indiğinde telefonun yastığın altındaydı.e bende sakladım buraya sonrası zaten mal puhahhahahaha"
"Bir cezayı hakettin"deyip beni omzuna aldı.
"Kayraaaa indir beni bak sırtını cimciklerim"Deyip bir cimcik attım.Beni yatağa yatırdı ve gıdıklamaya başladı.Bir yandan gülüyor bir yandan gözümden gelen yaşları siliyordum.
"Ahahahhaha dur be hayvan ahahhaha"
"Karıma rezil olmuşum zaten ölümün benim elimden olacak Ülküü"Bir an durdum.Okanda ogün böyle demişti.Ölümün benim elimden olacak..Kayra dalgalı bi sesle
"Tamam tamam öldürmem"deyip güldü.Bende sırıttım.Ama içim içimi yiyordu.Ya bize bana bişey yaparsa?
"Sen zaten bana kıyamassın"deyip güldüm.
"Yaa öylemi"
"Öyle"
"Bi dakka"dedi ve elini karnıma getirdi.
"Bir zamanlar kötü kalpli bir kadın varmış"
"Napak Ölekmi?Te Allahım yaw"
"Dinle"
Başımı salladım.elleri hala karnımdaydı.
"Bu kadın insanları öldürüp mallarını alırmış.Bigün saf kalpli bir prenses görmüş ve onuda kandırmak istemiş.Parası için yani."
Dikkatle dinliyordum.Acaba sonu nereye gitçek.
"Bu böyle iyi takliti falan yapmış ama bigün prensesi odaya götürüp orda işini halletmiş.Deşmiş karnını falan.Sonra tüm mal varlığını almış.Aradan yıllar geçmiş.Bu kadın kötü işleri bırakmış rahat bi hayat sürüyormuş.Bigün kapı çalmış.Karşısına eski pembe renk elbisesi üstünde siyah pelerin olan bir kız çıkmış.Kız buna
"Ekmek verirmisiz"demiş.Buda içeri girip gelmiş ve ekmeği uzatmış.Ama karnını görünce duraksamış ve kim yaptı bunu diye sormuş Kızda demişkiii...Sen Yaptın!!!"Diye bağırıp karnımdaki ellerini oynattı.Ben korkudan büyük bir çığlık attım.
"Aaaaahhhhh!!!!!"
Kayra kahkahalarla gülüyordu.
Onu yumruklamaya başladım.
"Allah belanı versiğğğnnnn Allah seniğğğ kahretsiiğğğnn bana gelen sana gelsiğğğnnn Aptaall Malll Öküüüzz Gerzekkkk Pis Gerizekalı Sünger Bob ayıı hayvannn"Ben böyle sıralarken o çok eğleniyordu.İşte her sabahımız nerdeyse hep böyle şeylerle geçiyordu...
(Okuyun)Yazarın bölüm sonu sözü,
İkisi çok eğlenceli ve komik günler geçirebilir.Ama şunu unutmayın
Çok Gülen Çok Ağlar ;)
Arkadaşlar yeni bir kitaba başladım.Kitap denemez gerçi neyse Adı Qapaq! Bütün herkesi kapak göt istediğiniz şeyleri bu laflarla yapabilirsiniz ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardinin Masumu
General FictionPeki şimdi ne olacak?Hayallerim,Düşlerim,Okulum..Onlara ne olacak!Elimde birşey yoktu ki..O pisliğe acı çektirmekten başka.. /\/\/\/\/\/\ İkinci kitabı çıktı.İsmi 'Ben Onu Kazanmadan Kaybettim'