***Final***

9.4K 342 64
                                    

Gözlerimi zorlukla açtığımda hastanedeydim.Başımda duran bir kız cırtlak sesiyle

"Uyandııı Uyandı Doktor Beyy!!"

Gözlerimi kapattım.En son intahar etmiştim.Kayra Ölmüştü.Gözümden yaşlarq birikirken odaya doktor girdi ve bana gülümsedi.

"Çok Dayanıklı bir kızsın.Aramıza tekrar hoşgeldin"

Yaşlı ve tatlı bir adamdı.Omzuma hafif dokunduktan sonra odadan çıktı.Odaya 5 dakika sonra Annem,Üvey Babam onun burda ne işi vardı.Onlar boşanmıştı!Burak onu özlemiştim Ve o isim.Kayra.O ölmüştü!Ona ağzım bayaa açık bakıyordum.Acaba nasıl..Hayal görüyordum sanırım.Bakışlarım onda takılı kaldı.Herkes yanıma toplandı.Ben Kayranın elini tutup elimi yanağıma götürdüğümde bana bakıp tek kaşını kaldırdı.Şaşkındı.Ne yani ne oldu bana.Bunu sorarsam aptal olacaktım ama olsun.

"Bana ne oldu?"Annem bana yaşlı gözlerle gülümserken konuştu.

"Sana o gece Aslıyı istediğimiz gece evleneceğini söylediğimde bayılmıştın.Psikolojik bir rahatsızlığin varmış.4 ay boyunca Komada kaldın.Şu son 1 aydır uyanmanı bekliyorduk kızım"Diyince gözlerim iri iri oldu.Kayranın elini hızla ittim.Daha evlenmemiştik.Ona ne hissettiğimi bilmiyordum!Herşey Rüyamıydı yani.Herşey..Güneş yoktu.Ama Okan vardı.Bi an aklıma Berk takıldı.O gerçekmiydi?Kayraya dönüp konuştum.

"Amerikada olan Berk diye bir arkadaşın varmı?"

Bana Garipçe bakıyordu.

"Sen bunu nereden biliyorsun?"

O gerçekti.Gülümsedim.Acaba rüyamdaki gibi gelecekmiydi?

"Peki Şuan burdamı?"

Kaşlarını çatmış bana bakıyordu.

"Evet.Kantine su almaya indi.

Hafif bir kahkaha atarak başımı yastığa gömdüm.Ama Aklıma Poyrazla anası takıldı.Tekrar korkuyla sordum.

"Şey peki Annen üvey ve Poyraz diye bi kardeşinmi var?"

Bana gözlerini büyülterek bakıyordu.Herkes şaşkınca bir baba bir Kayraya bakıyordu.Kayra yavaşça başını olumlu anlamda salladı.Bende konuyu değiştirmeye karar verdim.Gamze nerdeydi?

Anneme baktım

"Gamze nerede anne?"

Annem bakışlarını bana çevirip Güldü.

"Dün gece zorla gönderdim.Kız aylardır harap oldu.Doğru düzgün uyuduğunu bile görmedim.Hep odanın camından sana bakıyordu."Sıcak bir şekilde gülümsedim.Ama Gülümsemem soldu.Kayrayla olanlar gerçek değildi.Ağlayacaktım ve kimsenin beni böyle görmesini istemiyordum.

"Şey anne biraz daha uyuyabilirmiyim.Çok Yorgun hissediyorum."

Annem başını sallarkene konuştu.

"10 dakika sonra doktorlar gelip sana sorular soracaklar"Başımı sallayım duvar yönüne döndüm ve cenin pozisyonu aldum.Odadan herkes çıkınca Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.Hiçbiri rüya olsun istemiyordum.Hepsi gerçek olsun istiyordum.Kayrayla mutlu olmak.Ama bu olmazdı.Zorla evlenmek kim için mutluluk getirdiki.Ağlamaya devam ederken kapı çalındı.İçeriye tatlı bir bayan doktor girdi.Döndüğüm yöndeki sandalyeye oturdu.

"Merhaba Ben Canan.Sende şu güçlü kız Ülkü olmalısın"Başımı gülerek salladım.

"Ülkü ben Psikolok.Psikolojik bir yaran var.Bana seni 5-6 ay önce seni çok derinden etkileyen bir olayı söylermisin?"Başımı sallayıp düşündüm.Sonraa Tabi Ya!Alçak Eski sevgilim Ego yığını Yiğit.Okulun yakışıklısıydı ve bana değer verdiğini düşünmüştüm.

"Lise 3 teyken bir sevgilim vardı.Yiğit .Beni özel hissettirmişti.Herşey birgün okulun orta yerinde bana çıkma teklifi etmesiyle ortaya çıktı.Çok düzenli bir ilişkimiz vardı.Taki ben onu basana kadar.Kızın tekini sınıfın ortasında....Tövbe Tövbe ben onu bastıktan sonra herşey beraberinde geldi.Güvensizlik,Hayal kırıklığı,Yaşamımı sorgulama..Pek çok şey.İnsanları kendimden uzaklaltırmaya başlamış ve Ailemdende uzakta hayatımı okuldan odama odamdan okula şekline çevirmiştim.Ama hiçbir psikolojik tedavi almadım.Kendi abarttığımı düşündüm"Kadın başını sallıyordu.

"Peki ailenin sevgilinden haberi varmıydı?"

"Hayır"

Kadın başını tekrar salladı.

"Peki sonra neoldu nasıl düzeldin?"

"Arkadaşım.En yakın arkadaşım Gamze sayesinde.Bana hep güven verdi.Beni olayacayak Kick Box kursuna yazdırdı.Yıl boyunca hep gittim.Beni sakinleştirecek şekilde kitaplara alıştırdı.Hiç kitap okumayan ben iki günde 567 sayfalık romanı hiç uyumadan bitirmiştim.Sonra uyku,yemek düzenimi kurdu.Zaten sonrasında düzelmiştim"Kadın gülerek ayağa kalktı.

"Arkadaşın Psikoloji okumalı"

Başımı salladım.

"Şey ne zaman taburcu olabilirim acaba?"

"Yarın olacaksın canım"Kadına başımı salladım.Sonra odaya birden Gamze daldı.

"Ülküğğğğğ"

Ağlayarak bana sarıldı.

"Gamzeğğğ"dedim bende.Kadın kapıyı kapatıp çıktı.

"Ay sen ay hala inanamıyorum nasıl uyandın falan.Ben tam gidince uyanacağın tuttu zaten.Sen Açmısın?"

"Aslında şöyle güzel bir Lahmacun istiyorum"

Gamze kahkaha attı.

"Hemen Geliyoor"dedi ve dışarı çıktı.Deriğğnn bir nefes aldım

1 Ay Sonra

Hastaneden çıktıktan sonra iyice iğleşmem için 1 ay beklemişlerdi.Kaynanam rüyamdaki gibi Uyuz değildi.Bana sevgi göstermişti.Berk.Ah o sapık ama aynı zamanda terbiyeli ve nazik çıkmıştı.Bartu ve Aslı hala evlenmemişti.Beni beklemişler.

Güneş ise...Onu hiçbirzaman öğrenemeyecektim.Facebook falan tüm sosyal medyadaki şeylere bakmıştım ama yoktu.Okan gerçekti.O hala şerefsizin tekiydi.Rüyamıda sadece Gamzeye anlatmıştım.Kendiyle Berkin bölünlerinde "Başka bişey bulamadınmı görecek Te Allahım" gibi tepkiler vermişti.Rüyamı anlatmak 1 haftamı Alsada bitirmiştim.Kayraya gelirsek o aynıydı.Ziyaretime sadece iki defa gelmişti.Ama bir sorunum vardı.Düğünüm bir hafta sonraydı.Acaba Kayra bana rüyamdaki gibi davranacakmıydı,Rüyamdaki gibi kavgasız ve toz pembe bir hayat benimi bekliyodu merak konusu...

Eveğğtt.İlk kitabımız bitti.d Şu ana kadar verdiğiniz voteler ve Yaptığınız yorumlar için teşekkür ederim.Ben Duygusal konuşmalar yapamam q: Bu zaten bir veda değil.İkinci kitabımda görüşeceğiz.Bu kitap üzerinden bildirim yapacağım.Hepinize İyi Günler Aylar Yıllar diliyorum :D Bb :* Bu arada diğer kitabım Bir Grup Kaçak ı okursanız beni çoh mutlu edersiniz :*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 07, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mardinin MasumuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin