Selen artik yok

9.4K 425 8
                                    

**Kayra'dan**

Ameliyathanenin sadece kartla girilen cam kapisini kirarak iceri gectim.Yerde baygin 2Hemsire 1doktor vardi.Ayakta ise 1 hemsire ve elindeki picakla Ulkuye yaklasiyor.Bir anda bagirdim.

"Hey sen!"

Sari sacli hemsire bana dondu.Pis pis siritiyordu.Bu Selen?!

"Selen birak o picagi!"

"Kapa ceneni kac yil pesinden kostum ama sen bana bi kere bakmadin bu pacoz kizimi buldun kendine sen sevmiyorsun bu kizi bak oldurucem ve beraber uzaklara gidicez"

"Sacmalama Selen seni kac defa Red ettim.Sana duygum olmadigini soyledim"

"Okuldaki surtuqlerle mutluydun demi!Her gece altinda bi Kaltak!Nasildi egleniyormuydun!"

"Sen sanki Bakiresin!"

"Olmayabilirim ama konu sensin ben deil!"O sirada iki guvenlik diger kapidan girdi.Silahlarini Selene uzattilar.Ama selen deliydi.Onlari aldirmadan bicagi kaldirdiki ondeki guvenlik seleni tam kalbinden vurdu.Selen ayaktaydiki yere dustu.Elindeki picaksa isaret parmagina saplandi.

Tam bir cinayet.Melegime baktigimda kalp atislardi azcik yavasti.Hemen gelip baska bir ameliyathaneye goturdulet.Ailesi saskinlikla bana bakiyordu.Bn ise Onlarin yanina gidip "Kizinkz guvende"Deyip doktorlarin arkasindan gittim.Artik Selen yoktu...

Evet Ekşınlı bolumlerle devam ediyorum.Bakalim Kayranin daha kac dusmani varmis?Alacakli Mehmet aga falan deil merak etmeyin:D Belkide eskilerden bir dalga gelecek.Ben daha fazla sacmalamadan bayss optumm :* ;)

Mardinin MasumuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin