Kayra endişeyle bana bakıyordu.
"Ülkü ne oldu?"
"Kayra ben.. Yemekleri unuttum yaaaa!"
Kayra yüzüme tersters bakmaya başladı.
"Bumuydu yani"
"Evveet hadi kalk yemekleri yapak"
"Been yemekmi yapıcam?"
"Evet"
"Yok artık"
Bişey demeden onu çekiştirmeye başladım.Merdivenlerden düşüyoduk o ayrı meselede neyse.Birlikte mutfağa gelmiştik.Kayraya mutfak önlüğünü zoelayarak giydirdim.Bende giydim ve emirleri yağdırmaya başladım.
"Çorba olarak Mercimek yapıcaz.Yemek olarak patlıcan yarması.Salata olarak Akdeniz Salatası.Tatlı olarak Kahveli Tiramisu.İçecek Limonata.Hadi bakalım başlayalım!"
**3 saat sonra**
Yorgunlukla koltuğa çöktüm.Kayrada Karşımdaki koltuğa.Sonuç olarak herşeyi yapmıştık.Belim kopuyormuş gibi hissediyorum.Kayrada farksızdı.
"Ülküü.Seni geberticem.Bi daha yemek yaparsam 2 olsun!"
"kıyamam.Kayra mızmızlanmayı kes.Hadi kıyafet seççez kalk."Birlikte odaya gittik.Dolaplarımızı açtık ve seçmeye başladık.Aradan yarım saat geçmişti.Kayra spor şeyler seçmişti.Siyah sporcu atleti.Altına dize gelecek boyda Gri pantolon .Siyah kol saati ve bir tane bileklik.Evde ayakkabıyla gezmezdik ama bugünlük bu yasayı kaldırdık.Bende sportif takılıyorum.Pembe sıfır kol ustünde Washington yazan tişört.Şeker pembesi kapri.Bir iki bileklik.Bu kadar.Kayraya döndüm.
"Nasıl olmuşum?"
Kayra beni süzdü.
"İğrenç"Deyip kahkaha attı."Ben nasıl olmuşum karıcığım?"
Onu iğneleğici bakışlarla süzdüm.Aslında taş gibi olmuştu.Gülerek"Bizimle değılsın"dedim.Bana şaşkınca baktı ve bu sefer daha çok kahkaha atmaya başladım."Ahahahga Tipe Bak ajdjdnd"Ve en sonunda toto üstü düştüm ama o yüzü aklıma gelince yine güldüm.Oda bana bakarak gülmeye başladı."Ahahah Kayra ahaha hadi kaldır beni ahahaha"
Yanıma gelip elini uzattı.Aklıma bir fikir geldi.İki elimle tek elini tutup yere çektim.Yanıma düştü.Ve benim artık beyin terk.Deli gibi gülmeye başladım.
"Ahahhahahaha kayrahajsjdkd"
"Haha çok komik hadi kapı çalıyo"Gözlerim bi an pörtledi."E hadi kalkalım.Yaa çabuk.Sen in aç ben saçımı düzenleyip gelcem."Direk masaya oturdum.Saçlarıma maşa çektim.Kıvır Kıvır çook hoş.Gözüme siyah göz kalemi çektim ve tamam.Yarım saat olmuş of.Koşarak aşağı indim.Koltukta arkaları dönük oturuyolardı.Kayra karşıda oruruyordu.Yanına gidip oturdum.Ama başımı kaldırmayla öyle kaldım.AO! Onun burda ne işi var lan!!..
Evet bu bölümü kısa yazdım biraz.Ama yarına yeni ve uzun bir bölüm yazıcam.Baay :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardinin Masumu
Ficción GeneralPeki şimdi ne olacak?Hayallerim,Düşlerim,Okulum..Onlara ne olacak!Elimde birşey yoktu ki..O pisliğe acı çektirmekten başka.. /\/\/\/\/\/\ İkinci kitabı çıktı.İsmi 'Ben Onu Kazanmadan Kaybettim'