❦ 2 ❦

15K 690 647
                                    


Jimin

BEN O BEBEĞİ DOĞURMAM !
Bana danışmadan kürtajı reddetmişti !

"S-sen ne saçmalıyorsun Yoongi ?! Ne demek aldırmayacağız ?!"

"Basbaya aldırmayacağız Jimin. Sen bebeği istemiyor olabilirsin ama ben istiyorum. Kapa çeneni."-YG

"Bana bak Yoongi ! Ben senin bebeğini doğuracak değilim ! Ha bir bebek çok mu istiyorsun ? Git seni seven birinden yap ! Anladın mı ?!"

Yoongi dediklerimi takmayarak biraz daha hızlandı. Kesinlikle elimde kala-aslında kalamayacaktı. Buna gücüm yetmezdi ama Nam'ın yeter. Dimi ?

"Biraz mantıklı ol ! İkimizin de farklı hayatları var !"

"Bak. Bir çözüm bulacağım tamam mı ? Şimdi bir şey olmamış gibi hayatına devam et ve benden haber bekle."-YG

Sessiz kalarak bir süre ona baktım. Ne çözümünden bahsetiyor ki ? Bu bebek gitmediği sürece bana rahat yoktu. Ona da yoktu.

O da bana bakmaya başlayınca kaşlarımı çattım. Evde biricik sevgilim beni beklerken uğraştığım şeylere bak. Keşke karnımdaki velet Yoongi'nin değil de Nam'ın olsaydı. En azından bebeği sevmiş olurdum.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yoongi

"Ne yapacaksın şimdi ? Hamile bıraktığın kişi bile bir velet."-TH

Göz devirerek önümde ki belgeyi inceledim. İşimin ortasında beni bu konuyla rahatsız etmesi sinirlerimi bozuyordu.

"Senin işim yok mu ? Rahat bırak beni !"

"Hadi ama ! Ciddi bir konu bu. Bir iki imzayla veya tomar parayla halledebileceğin bir şey değil...pekala parayla halledebilirsin. Kürtaj için falan."-TH

"O bebek doğacak ! Çıkar aklından bunu !"

Bıkkınlıkla soluyan baş belam en sonunda sessizleşmişti. Beni anlamaya çalışmıyordu. Bir bebeğim olacaktı , yaşıyordu. Onu nasıl öldürebilirdim ben ?

"O daha embriyo. Veya fetüs. Veya zigot. Zigot bununla ilgiliydi dimi ?"-TH

"Sen bir salaksın. Fen bilgin de mi yok ? Aish."

"Bak konu bu değil tamam mı ? Konu kürtaj. Daha vücudu bile olmayan bir şey o."-TH

"Kendi çocuğumu öldüremem Taehyung ! Daha vücudu olmasada öldüremem !"

"Yardımcı olmaya çalışıyorum ! Hem onun da sevgilisi yok mu ?"-TH

"Bebek doğduğunda gideceğim"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jin

"Bu kadar mı ? Bu kadar basit mi boşanmak ?"

"Evet basit. Anlaşmazlıklar."-NJ

"Ortada bir bebek var gerizekalı ! Ne demek boşanmak ?!"

Namjoon göz devirerek belgeleri masaya koydu. O sırada BoRa ağlayarak ve paytakça koşarak bize doğru geliyordu. Kendini benim kollarıma atarken ağlaması şiddetlenmişti. Namjoon endişeyle yanıma oturunca konuşmaya başladı.

"K-kabuş ! Babba kabuş !"~BR

Kafasını biraz daha göğsüme gömerken sesi boğuk çıkıyordu. Neyse ki onun bebek dilini öğrenmem kısa zaman almıştı. Saçlarını okşayıp öperken bir yandan da sakinleşmesi
için bir kaç şey mırıldanıyordum.

Kısa sürede sakinleşen bebeğim bir süre sonra kendisini diğer appasının kollarına atmıştı. Namjoon elbetteki memnuniyetle kucaklamış ve bir çok kez öpmüştü.

"Jin yah ! Bak şu kağıtlara !"-NJ

"Namjoon boşanmayı kabul etmiyorum dedim sana ! Nasıl bu kadar acımasız olabilirsin !"

"Bu acımasızlık değil !"-NJ

"Hayır Namjoon ! Git yeni bir son yaz ben bunu kabullenemem !"

Eşimin bu mutsuz son aşkına anlam veremiyordum. Kendi tasarladığı karakterlere acı çektirmeyi seviyordu. Oysa ki hayatı fazlasıyla pozitifti.

"Yaz demekle yazılmıyor ! Aman yah...BoRa~ hadi babana yardım et. Sonu nasıl olsun~?"

BoRa dudaklarını büzerek algılamaya çalıştı. Yeni uyanmıştı. Yoksa benim bebeğim hemen verecek bir cevap bulurdu.

"Babba...mama."~BR

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jimin

"Yani istedi ? Bebeği istedi ?"-HS

"Evet ! Nasıl bu kadar düşüncesiz ve bencil olabilir ?!"

Hoseok hyung bana kınarcasına baktı ve her zaman ki çok bilmiş haline büründü.

"Asıl düşüncesiz ve bencil olan sensin. Sırf sevgilin var diye bebeğini öldürmek istiyorsun."-HS

"O daha nefes bile almıyor. Neden bu kadar duygusal bakıyorsunuz her şeye ?!"

"Ha şimdi bebeği kürtajla almışsın ha 10 yaşında öldürmüşsün ! Ne fark eder ?!"-HS

Sadece yutkunabilmiştim. Dedikleri düşünülecek kadar mantıklıydı ama...ben mantıklı olmak istemiyordum. İstediğim tek şey bebeksiz bir hayat. Bir bebeğe , hele ki pek tanımadığım birinden olan bebeğe bakamazdım.

"Hyung...h-haklısın a-ama..."

"Sende bir bahane bulamıyorsun ki. Yapma Jimin. O bebeğin yaşamaya hakkı var."-HS

Our BabyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin