❦ 10 ❦

9.1K 518 235
                                    

Jin

Yoongi'ler de toplandığımız gecede olanlardan sonra fena şekilde bedel ödemiştim sanırım. Çünkü kıçım hala acıyordu. Kim Sert Namjoon.

Yine de sevinmeliydim çünkü ben Namjoon'un yerinde olsaydım çok kötü şeyler yapardım sanırım. Yinede pişman mıyım ? Hayır. Yine olsa yine yapardım kkk

"Babba bayonu şişiyiy mişin ?"

Gülümseyerek BoRa'ya dönerken elimi uzattım. Ama bir dakika...bizim evde balon yoktu ki-oh hayır...

"B-boRa ? Nerden buldun sen bunu yah ?"

"Muşşak."(mutfak)

"Mutfak mı ?"

Mutfakta ne işi vardı prezerva-Namjoon seni öldüreceğim...

"Bebeğim bu balon değil. Bu...bu temizlik malzemesi. Ve biz temizlik malzemelerine ne yapıyorduk ?"

"Dokunmuyoyduk babba."

Gülümseyerek yanağını okşayıp öptüm.

"Aferin bebeğime. Hadi oyuncaklarınla oyna. Bende babana gelirken balon almasını söyleyeyim."

BoRa hevesle pıtı pıtı oyuncaklarına koşarken sinirle Namjoon'u aradım.

"Efendim güzelim ?"

"Namjoon. Seni öldüreceğim !"

"Yine bilmeden ne yaptım bakalım ?"

Mızıldanarak anlattığımda aldığım karşılık bir kahkaha olmamalıydı.

"Komik mi ?!"

"Evet ?"

"İyi. Akşama da koltukta yatarsın."

"Güzelim bu komik değildi-"

Telefonu kapatarak sırıttım. Ben ciddiydim.

Jimin

O gece Yoongi bana çok kızmıştı. Sanki benim bir suçum varmış gibi bana kızmıştı...oysa ben nerden bilebilirdim ki Namjoon'un o an geleceğini ?

Yavaşça yatağımdan kalkarak Woozi'nin odasına ilerledim. Saat şu an sanırım dört buçuktu. Ve ben yine uyuyamamıştım.

Gülümseyerek oğlumu izlemeye başladım. Minicik burnu , minik dudakları...tam bir kediye benziyordu. Benim minik kedim.

Oğlumun güzelliğini izlemeye devam ederken gözlerim yavaşça kayıyordu. Ben kendimi uyumamak için zorlarken daha fazla dayanamamış ve tekli koltuğa büzüşüp uyumaya başlamıştım. Her yerim tutulacaktı...

Yoongi

Yavaşça Jimin'in odasına ilerlerken ona olan davranışlarımı düşünüyordum. Ona fazla kaba davranıyordum çünkü korkuyordum. Eğer ona alışırsam , ona bağlanırsam aşık olmaktan korkuyordum. Çünkü aşık olursam sadık kalamayacağımdan korkuyorum.

Kimine göre saçma gelen , seven adam aldatmaz lafını düşündüren bir durumdaydım. Ama öyle değildi işte. Bende istemezdim sevdiğim kişiyi aldatmayı ama elimde değildi ki. Bundan önce ki tüm ilişkilerim de bu yüzden bitmişti.
Bu lanet şey sigara gibiydi. Sana zarar verdiğinin farkındasın , ama bırakamıyorsun.

Odanın boş olması kalbimi tekletirken saçmaladığımı düşündüm. Nereye gitmiş olabilir ki ? Büyük ihtimal Woozi'nin yanındadır...yani umarım.

Yavaş kalmaya dikkat ederek Woozi'nin odasına girdiğimde bu kadar rahatlayacağımı düşünmemiştim. Minik sevgilim koltuğa kıvrılmış uyuyordu. Her yeri tutulacaktı.

Woozi'yi öptükten sonra yavaşça Jimin'i kucakladım. Kedi gibi boynuma sırnaşınca elimde olmadan hafifçe güldüm ve biraz daha sarmaladım. Bana arada kedi diyordu fakat asıl kedi kendisiydi.

Woozi'ye son bir kez baktıktan sonra kendi odama adımladım. Aslında yapmam gereken Jimin'i odasına bırakmaktı ama kucağımda ki bu güzellikten ayrılmak istemiyordum. Bunu inkar edemezdim.

Yavaşça onu yatırdıktan sonra bende yanına yattım. Amacım arkamı dönmekti fakat yattığım an komutlanmış gibi bana sarılmıştı. Bu tahmin edemeyeceğim kadar çok hoşuma gitmişti. Yüzümden düşmeyen gülümsememle onu sımsıkı sardım. Benim minik sevgilim...

~~~~~~~~~~

Ne diyeceğimi bilemiyorum...çocuklar o kadar kötü durumdayken biz onları hep mutlu sandık. Bizim kadar mutlular sandık ama değillerdi. Dağılmayı düşünecek kadar zorlanmışlardı. Psikolojik olarak zor durumda olduklarını fark edemedik.

Ama onlar yine de pes etmediler. Bizim için direndiler , bizi mutlu etmek istediler. Onları hayal kırıklığına uğratmamak için daha çok çabalamalıyız. Umarım bunun için çabalarsınız , çabalarız...

Our BabyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin