❦ 9 ❦

9.4K 515 278
                                    

Jimin

Woozi örümcekten çıkmak için sinirle tepişirken kaşlarım çatıldı. Hani bebekler bu zımbırtıyı severdi ?

"Lütfen oğlumuza acı ve o kafesin içinden çıkar."

"Ama sevmesi gerekmez miydi ? Oğlumuz senim gibi tuhaf oldu Yoongi !"

Yoongi göz devirerek Woozi'yi kolları arasına alınca miniğim sakinleşerek appasına sokulmuştu. Kesinlike örümceği sevmemişti.

"Bu akşam bir arkadaşım ve ailesi yemeğe gelecek."

"Ne zaman senin arkadaş ziyaretlerim bitecek Yoongi ?"

"Ben ne zaman istersem o zaman bitecek Jimin."

Neden bu kadar kabaydı ki ? Kafamı aşağı eğerken titrekçe soludum. Onun kaba halleri cidden canımı yakmaya başlamıştı. Bu beni korkutuyordu.

"Ben en iyisi yemeği hazırlamaya başlayayım."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Akşam yemeğe gelen kişileri tanıyordum. Kim Namjoon ve eşi Kim Seokjin. Ha bir de minik boyları BoRa. Oldukça sevimli , çekirdek bir aileydiler.

"Yemekler cidden çok güzel olmuş Jimin~"

"Jin hyung yetenekli bir aşçıdır Jimin. Bir çok ödülü var aşçılık alanında. Ayrıca bir restoranı da var. "

Gülümsedim.

"Voah , bu cidden çok hoş.Benimde bir kafem var fakat aşçılıkla hiç uğraşmadım özel olarak. "

"Senin herhangi bir ilgi alanın var mı Jimin ?"-Nj

Yavaşça kafamı sallarken benden cevap bekliyorlardı. Yoongi'nin de bakışları merakla bana dönmüştü.

"Dans. Dans etmeyi çok severim. Benimde bu alanda küçük çaplı ödüllerim var. Zaten dans yeteneğim sayesinde kafemi açabildim."

"Peki ya şimdi ? Devam ediyor musun ?"-Jn

Kafamı iki yana sallarken modum düşmüştü. Cidden Woozi doğduğundan beri dansa geri dönmemiştim. Oysa doğumdan sonra döneceğime kendime söz de vermiştim.

"Yakın bir arkadaşımın dans stüdyosu var. Eğitim veriyor. İstersen onunla konuşabilirim hm ? İstediğin zaman gidip dans edersin."

Bir anda yüzüm ışıldarken masadakiler de gülümsemişti.

"Ama ya Woozi ?"

"Jongin bebekleri çok sever. Zevkle bakar emin ol."

"Olabilir~"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Akşamın ilerleyen saatlerinde içime bir şüphe düşmüştü. Saçma gelecek belki ama...Jin ve Yoongi. Birbirlerine gülüşüp duruyorlardı. Sanki aralarında bir şey varmış gibiydi.

Namjoon hyung lavaboya gidince bir süre daha onları dikkatle izledim. Sonra mallaştığımı fark ederek mutfağa geçtim. Ben ordayken yapacakları varsa da bir şey yapmazlardı.

Onları gizlice izlerken değişen bir şey yoktu. Bu onların normal hali miydi yani ?

Yoongi telefonundan Jin'e bir şey gösterince Jin sırıttı ve kafasını salladı. Yavaşça ona yaklaşırken kaşlarım çatıldı. Onlar öpüşecekti !

Yoongi onu ensesinden tutarak çekerken gözlerim dolmuştu. En yakın arkadaşının eşiyle ilişki yaşıyordu. İkiside iğrençti.

Namjoon aşağı inse iyi olurdu. Canım yanıyordu...Yoongi bir süre sonra çekilince bana bakıyordu. Ve sırıtıyordu. Bir anda Jin de gülmeye başladığında daha da kaşlarım çatıldı. Ne çeviriyordu bu bok çuvalları ?

"Daha ne kadar bizi izleyebilirdin Jimin ? Buraya gel ve saçma düşünceleri kafandan at."

O iki gerizekalı...akıllarınca bana oyun mu oynamışlardı yani ?!

"Cidden Jiminie kk Namjoon gibi bir kocaya sahipken nasıl bu cüceye bakarım ben ?"

Yanaklarım hafif pembeleşmişti. Ama yine de onlardan şüpheleniyordum. Yavaşça masaya oturdum.

"Hyung beni gömmene gerek var mıydı ha ?"

"Evet kkk."

Onlar gülüşmeye devam ederken derince soludum.

"Yani öpüşmediniz mi ?"

"Ne ?!"-Nj

Hadi bakalım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Our BabyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin