❦ 16 ❦

7.7K 418 149
                                    

Jimin

Yoongi'nin gelişinin beni rahatlattığını inkar edemem fakat o salak kızın Yoongi'ye yaklaşma çabaları , Yoongi'nin gelmesine sinir olmama neden oluyordu.

Yoongi'nin annesine Bayan diye hitap etmesi beni rahatlatmıştı. Çünkü kadın iğrençti.

Yoongi annesiyle konuştuktan sonra , beni odamıza göndermişti , sinirli bir şekilde yanıma gelmişti. Belli ki istemediği şeyler yaşanmıştı. Sorunun ne olduğunu ve açıklama beklediğimi söylediğimde derin bir nefes almış ve yatağa oturmuştu. Bir süre anlatıp anlatmamak arasında gidip geldikten sonra beni yanına çekerek konuşmaya başlamıştı.

"Bayan Oh , yani annem , ve babam severek evlenmemişti. O zamanlarda şirketimizin geleceği için evlenmişlerdi. Aynı zamanda babamın ailesi tutucuydu. Aile dostlarının kızıyla hem zevkleri hemde şirketin geleceği için evlendirmişlerdi babamı. Tabii o zamanlarda babamın herkesten sakladığı bir sevgilisi vardı. Üvey olsada benim için öz annem , Soo Bin. Babam karşı çıksa da evlenmişlerdi. Ama babam üvey annem ile görüşmeye de devam ediyordu. Annem bunu biliyordu. Babam onunla anlaşmıştı bu konu hakkında. Ama ilerleyen zamanlarda annemi ilgisi babama kaymıştı. O...tek gecelik ilişkileri severdi ve sırada ki hedefi babamdı..."

Yoongi derin bir nefes aldı ve bana baktı. Annesi hakkında ki bu gerçeği anlatmak , kabullenmekti. Ve şu an anladığım şey , Yoongi'nin bunu ilk kez kabul edişiydi.

"Amacına bir şekilde ulaşmıştı ama hesaba katmadığı bir şey vardı. Korunmak. Korunmamıştı ve hamile kaldı. Yani bana. Babam bunu öğrendiğinde sevinmemişti , onu suçlayamam. Ben olsaydım sanırım...bebeğin benden olduğunu inkar ederdim. Ve asla sevgi göstermezdim...babamın aksine. Herneyse. Doğal olarak babamın ve Soo Bin'in arası açılmış ve görüşmeyi kesmişler. İlk zamanlarda babam her gece Soo Bin'in kapısına sarhoş bir şekilde dayanırmış. Sonradan Soo Bin onu azarlamış..."

Yoongi burukça güldü.

"Benimle ilgilenmesini istemiş. Sevdiği adama , kendisinin olmayan bir bebeğe sevgi duymasını ve ilgilenmesini istemiş...aradan yıllar geçti. Ben doğduktan bir yıl sonra boşandılar. Annem beni almak için çabalamadı. Aksine benim babamda kalmam için çabaladı. Babam beni almak istiyordu zaten. Ama bakamazdı. Bakamıyormuşta zaten. Yakın arkadaşı Soo Bin'le iletişime geçmiş. Soo Bin'de benim için üzülmüş ve bir nevi bakıcım olmuş..."

Yoongi bu sefer içtenlikle gülümsedi. O Soo Bin'i yani üvey annesini öz annesi olarak kabullenmişti. Onu cidden seviyordu.

"İki yıl sonra da evlenmişler. Aile hikayem böyle...biraz...fazla dizi gibi. Değil mi ?"

Hafifçe güldüm. Pekala bu gülmemem gereken bir şey ama elimde değil ki. Tutamadım kendimi. Neyse ki Yoongi de aksi bir tepkide bulunmamış ve tebessüm etmişti v

"Şimdi de benim ailemi mahvetmek istiyor."

Gülüşlerim anında kesilmişti. Kimse , kimse benim ailemi mahvedemezdi.

"B-bunu...bunu beceremez. Nasıl becersin ki ? Hah. Boş hayaller kuruyor."

"Onunla konuştum. Gitmesi için. Ama o Leslie konusunda fazla ısrarcı. Bir kaç gün burda kalabilir. Ama endişelenme. Onu bir şekilde göndereceğim."

Endişeyle gözlerim parlarken beni kendine çekti. Endişeleniyordum çünkü korkuyordum. İddialı da konuşsam o kadın amacına ulaşabilirdi. Sonuçta kadınların doğasında annelik vardı. Bir bebeğe mükemmel bakabilirlerdi isteseler. Ama erkekler...öyle değildi işte. Nerden bakarsam bakayım o kız benden bir tık daha iyiydi , daha makuldü.

Our BabyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin