"Shaza taknak pindah no no no" Kata Shaza. Seorang yang cantik comel, berambut panjang, tebal dan licin auumm, hidung mancung bermata hazel. Dont talk about her body it will make all guys bleeding.
"u have to, kalau tak siapa nak jaga Shaza dekat sini?" Kata Tan Sri Shah.
"I am 17 i know how to take care of myself" Kata Shaza.
"Shaza dengar je lah cakap papa . This is the best for us papa kerja untuk kita juga" Puan Sri Qistina mula bersuara. Anak perempuannya ini memang keras kepala.
"Dah lah papa mama takpayah layan Shaza ni makin di layan makin mengada ngada" Kata Sham merupakan abang kepada Shaza. Seorang yang hot cool, sado. Quite good looking. Macam adik dia.
"No u guys cant do this to me"
"Why not?" Shaza betul betul rasa tercabar dengan ayat Tan Sri Shah.
"Because i've been be a captain for cheeleaders this year. Penat Shaza tunggu untuk jadi cheerleaders tau form 5"
"Dont worry about that. Someone will take ur place as a captain" Tan Sri Shah hanya tersenyum.
Shaza yang tak puas hati menghentak kan kaki terus naik ke bilik nya.
....................
"Daddy are u srs? That school looks weird af. Who gonna wear skirts to school? Euww kalau nampak spender macam mana?" Soal Atisha. Btw dia ni seorang yang cantik dan comel jugak tak kurang dari Shaza dan tak lebih. Berambut panjang tebal dan ikal. Bermata coklat pekat.
"Dont give me some excuse, i know u Tisha u've been wearing all the shorts skirt before. Dont act that u dont like it" Marah Encik Yusuf. "U can wear the long skirts too" Mata Dato' Yusuf masih tertumpu kepada surat khabar di tangannya.
"Urhh! Okay. Its have been my dream to be the captain of cheerleaders but now? Bila dah jadi captain u ask me to pindah???" Marah Atisha.
"Its all about works"
"Kerja kerja kerja huh!!!"
"Atisha can u talk nicely to ur dad?" Marah Datin Laila.
"I hate both of u!!" Atisha terus naik ke biliknya!
"omaigad... Huh anak abang lah ni" Kata Datin Laila kepada Dato' Yusuf.
"Habis bukan anak u jugak ke?"
Datin Laila hanya menjeling .
YOU ARE READING
Bad Fucking Friends
Teen Fiction"Tak stim ke Shaza?" Hareez menghembus nafas di tengkuk Shaza "Dekat sangat lah! Eee Psycho!" Shaza terus ketepi "Bukan Shaza suka yang psycho ke?" "Huh, kau ni terlebih psycho" "Abang cuba jadi mcm mana yang Shaza nak je" Hareez mendekatkan mukany...