Hareez melepaskan perlahan ciumannya dari bibir Shaza.
Kemudian Hareez membelai rambut Shaza perlahan lahan.
"Shaza..bangun" kejut Hareez.Lama jugak kejut tapi Hareez sabar je.
Dalam ke 21 kali akhirnya Shaza bangun jugak. Dia mimpi. Cikgu Hareez mencium nya. Tapi mimpi! Sedangkan itu kenyataan.
"Da..dah sampai ke cikgu" Kata Shaza.
"Dah..awak boleh balik tak ni. Kalau ngantok awak tidur lah dulu kat sini" Kata Hareez. Saja pancing hehehe.
"Eah takpe takpe. Saya boleh balik"
"Betul ni. Lagipun saya duduk sorang kat sini ehem. Taknak teman ke?" Hareez mendekatkan mukanya ke muka Shaza.
"Errrr.....taknak!" Shaza terus menolak Hareez. Shaza terus terduduk dan menjauhkan diri dari Hareez. Bila lah orang tua ni nak keluar.
"Hahahah iye ke taknak?" Hareez sekali lagi memegang tangan Shaza dan mendekatkan diri.
"Jangan dekat..."
Shaza serta merta terdiam dan menutup matanya.Tiba tiba...
Hareez mencium pipi Shaza. Tadi buat yang tak sedar. Sekarang secara Shaza sedar. Baru puas sikit hati dia walaupun kali ni hanya cium di pipi.
Hareez terus keluar dari kereta.
Shaza terus bertukar tempat ke tempat pemandu.
Pap!
Dia menendang cikgu Hareez terus menutup pintu kereta dan berlalu pergi.
"Ganas nya!" Hareez memegang perutnya. Hanya tersenyum. Hahaha comel!
.................
Whatttt was that kiss for??!! Shaza macam tak percaya dia dicium ke tadi??? .
Dia blushing ! Eah tak. Dia Marah! Bukan. Dia suka! Takkkkkk. Dia tak sukaaa.
..................
Pada minggu kedua di sekolah baru itu ,
Hari isnin....
Semua murid nampak nya tertanya tanya. Masa pehimpunan sudah diumumkan Danny bukan lagi penyumbang utama. Malah penyumbang utama di misterikan oleh Pengetua. Memang kecoh satu sekolah.
Shaza tak pergi ke bilik kaunseling.
Hareez pelik. Seharian dia tak nampak Shaza. Hareez mula bengang.
Sekarang waktu rehat Hareez keluar mencari Shaza.
............
"Issss! Sabar lah tunggu aku" Kata Shaza. Dia menarik tangan Atisha.
"Isss! Sorry lah" Kata Atisha.
"Taknak Kawan!" Iskandar lari dari mereka berdua.
"Kau jaga belakang aku lari kedepan" Kata Shaza terus lari mendapat Iskandar.
Sekarang Iskandar takdapat lari daripada mereka. Kerana Shaza berada didepan dan Atisha di belakang.
Iskandar memeluk tubuh memandang ketepi.
"Alololo merajok pulak dia." Pujuk Tisha memeluk dari belakang.
"Jangan lah merajokkkk" Shaza memegang pipi Iskandar.
"Eeee aku bukan budak budak lah" Marah Iskandar meronta ronta minta di lepaskan.
"Habis kalau bukan budak budak kenapa kau merajok?" Atisha kini berada di hadapan Iskandar.
YOU ARE READING
Bad Fucking Friends
Teen Fiction"Tak stim ke Shaza?" Hareez menghembus nafas di tengkuk Shaza "Dekat sangat lah! Eee Psycho!" Shaza terus ketepi "Bukan Shaza suka yang psycho ke?" "Huh, kau ni terlebih psycho" "Abang cuba jadi mcm mana yang Shaza nak je" Hareez mendekatkan mukany...