"Finally!!!!!"
Shaza terus melihat jam ditangannya.
Baru pukul 1:30 lagi satu jam masa balik. Daripada dia masuk kelas baik dia tidur.Spm nak dekat dia sebok dengan kerja Kaunseling.
Hareez masuk ke dalam bilik kaunseling. Dia sudah siap mengambil barang seperti bag milik Shaza. Termasuk dompet dibawah mejanya. Haih berani simpan dompet di bawah meja. Hareez sempat melihat dompet Shaza tadi.
Dia melihat ic milik Shaza. Kredit kad. Kad bank. Kalau nak observe part dompet macam anak Datuk.
"Dia ni siapa?" Soal Hareez sendiri.
Dia hanya berdiri di hadapan Shaza. Yang sudah tidur.
Kalau berdiri lama lama boleh patah kaki dia. Jadi Hareez terus membuat kerjanya melihat hasil kerja Shaza. Quite okay. Tapi masih ada typo sikit.
Kringg!
Waktu balik sudah pon tiba. Pelajar yang lalu lalang di hadapan bilik kaunseling hanya memandang lalu berbisik.
Hareez yang bengang dengan pandangan maut milik pelajar terus bangun dan mengunci pintu. Dia bukannya nak apa apakan Shaza. Masih Terlalu awal.
..............
Trutt trutt.
Bunyi telephone berbunyi berkali kali. Hareez dengar pun semak. Tengah buat kerja ni.
Dia terpaksa mengambil telephone Shaza di dalam pocket skirt milik Shaza.
"Zack?" Muka Hareez berubah.
Shaza membuka matanya perlahan lahan. Terkejut dia cikgu Hareez dekat dengan nya.
"Cikgu.."
Hareez hanya memandang Shaza terus pergi ke tempatnya kembali. Alaa depan Shaza je pun.
"Zack call. Bingit telinga saya dari tadi dia call. Awak pun tak reti silent ke?" Soal Hareez
"Ha biar lah dia. Saya silent 8 jam je" Shaza menggosok mukanya dengan tangan.
Kemudian dia baru teringat . "Wait 8 jam???" Shaza melihat jam tangan nya.
"Cikguuu!!! Kenapa tak kejut saya" Marah Shaza."Saya tak sampai hati nak kejut. Jom lah saya hantar awak balik" Sebenarnya Hareez tahu mesti Shaza nak keluar dengan Zack tu. Ye lah berkali kali kot call.
"Takpe lah. Saya nak jumpa orang" Kata Shaza
"Siapa ? Zack?"
Shaza tak mejawab terus mengambil barang nya keluar dari bilik Kaunseling.
..................
"Sorry babe lambat" Kata Shaza
"u ingat i ada masa ke nak tunggu tunggu u?" Soal Zack.
"Lah u yang nak jumpa" Kata Shaza. Makin lama makin bosan dengan Zack ni.
"Okay lah hurmm sorry. Hotel jom?" Kata Zack.
"Hotel? Jom. Hotel mana?" Kata Shaza hanya senyum.
"Hotel budget je. I rehat dengan u" Kata Zack sambil memandang Shaza dari atas ke bawah.
Eah jantan ni makin lama makin gatal pulak! Lepastu ajak pergi hotel budget. Kebabian apa ni sial?! Shaza menyumpah seranah si Zack. Dulu okay je makin lama makin tunjuk belang.
"Taknak ah . Badan gatal" Kata Shaza.
"Jom lah.." Zack sudah memengang peha milik Shaza. Memandangkan skirt nya terlampau singkat. Tangan Zack hampir terkena panties nya.
YOU ARE READING
Bad Fucking Friends
Teen Fiction"Tak stim ke Shaza?" Hareez menghembus nafas di tengkuk Shaza "Dekat sangat lah! Eee Psycho!" Shaza terus ketepi "Bukan Shaza suka yang psycho ke?" "Huh, kau ni terlebih psycho" "Abang cuba jadi mcm mana yang Shaza nak je" Hareez mendekatkan mukany...