"Omg, besarnya sekolah ni" Kata Atisha dia masih memakai baju kurung sekolah biasa. Tiba tiba ada sekumpulan remaja perempuan melihat pakaian Atisha kemudian mentertawakannya .
"What the hell was that?" Marah Atisha.
"Hahahaha, u wearing that uniform memanglah, dah lah Daddy pergi dulu . Dah 17 tahun kan daftar sendiri" Kata Encik Yusuf
Atisha hanya menjeling terus ke pejabat. So Rude! Tolong jangan jadi macam Tisha. Salam pon tak.
...................."Wow, besar gila sekolah ni" First impression. Normal lah.
"Got to go bitch , cepat keluar" Kata Sham membuka kaca mata hitam nya. Atau lebih tepat lagi 'sunglasses'.
"did u just called me a bitch?" Soal Shaza bengang wahhh makin celupar mulut abangnya.
"Baaabyyy guwrl, boleh turun tak?? Abang sayang nak pergi kerja dah lewat nanti papa marah" Kata Sham sambil memegang dagu adiknya Dengan senyuman nampak sangat FAKE!
Shaza menepis "Eii Geli lah!"
Shaza terus turun dari kereta. Sama seperti Atisha memakai baju kurung sekolah.
Sejurus keluar sahaja dari kereta nampak lagi sekumpulan perempuan yang tadi mentertawa kan Atisha mula melakukan hal yang sama pada Shaza.
Shaza membuat muka bengis kemudian mnghentak kan kaki nya konon mahu menggertak sekumpulan perempuan disitu.
Sekumpulan perempuan itu terus berlari lintang pukang.
Shaza dengan bangga spect yang dari tadi diatas kepala terus dipakainya dengan tersenyum. Well, no plus minus. Saja saja pakai untuk kelihatan comel.
Dia terus meluru kepejabat.
.......................
Atisha dan Shaza sama sama meluru ke arah pejabat tanpa menyedari antara satu sama lain.
Masuk sahaja...pap! Kepala terhantuk.
"Oii kau ni buta ke haa??" Marah Shaza.
"Eah eah kau langgar orang, kau yang biadab ea????" Marah Atisha panas betul hati dia.
Dia ni mesti budak baru. Kata Shaza dalam hati. Yelah Uniform sekolah ni kan lain.
Minah ni mesti budak baru. Kata Hati Atisha pula.
Shaza malas terus menjeling dan masuk ke dalam bilik pengetua.
"eahh biadap!" Bengang Atisha. Jangan ingat kita dah selesai!
Tiba tiba Atisha memotong ke kaunter pertanyaan di pejabat sekolah.
"Kurang ajar!"
Atisha tersenyum puas. "Nama saya Nurul Atisha bt DATO' Yusuf" Perkataan 'Dato' sengaja di kuatkan bagi Shaza tahu Atisha ni anak orang kaya.
Shaza hanya membuat muka menyampah.
"Ouh tunggu sebentar ye Adik boleh duduk kat tepi dulu" Kata Kerani tersebut.
Apabila Atisha beredar dari situ Shaza senyum kearah kerani itu.
"Assalamualaikum, saya Nur Shaza bt TAN SRI Shah, nak daftar dekat sekolah ni" Kata Shaza sambil tersenyum. Perkataan 'Tan Sri' sengaja dikuatkan.
Atisha yang berada dia tempat penunggu menelan airliur.
Apabila bila disuruh duduk Shaza terus duduk di Sofa berjauhan dengan Atisha.
Dalam beberapa minit. Kedua dua pelajar itu dipanggil ke Ruang Pengetua.
Dua dua duduk di kerusi betul betul dihadapan pengetua.
"Jadi, Nur Shaza dan Nurul Atisha, kamu berdua saling kenal? " Soal Pengetua name tag nya tertera nama 'Giman' .
"Obviously not!" Kata Shaza.
"Euww tak okay"
"Hmm, ye kami diberitahu bahawa dua pelajar akan berdaftar pada harini. Tapi kamu berdua kelihatan kembar dengan spect" Kata Pengetua.
"Spect dia murah , spect saya mahal" Kata Shaza sambil melihat kukunya.
"Excuse me?" Atisha memandang Shaza. "But sir spect tak melambangkan apa apa okay" Kata Atisha.
"Enough... Kalau macam ni lah pada hari pertama awak takkan boleh sesuaikan diri awak berdua dengan suasana sekolah ni so please eventhough u do not know each other . Try to know them." Kata Encik Giman.
"Sorry sir" Shaza dan Atisha mngucapkan kata maaf yang sama kepada pengetua.
"Takpe, saya taknak buang masa kelas awak berdua di kelas 5C" Kata Pengetua.
"KAMI BERDUA???? "
New story babeyhh. Dont forget to VOTE. click that 🌟 below 👇👇 . If u guys waiting for the matured content. Hahahaha ada bro/sis . Lu relax je.
Once again voteeee !!!!
YOU ARE READING
Bad Fucking Friends
Teen Fiction"Tak stim ke Shaza?" Hareez menghembus nafas di tengkuk Shaza "Dekat sangat lah! Eee Psycho!" Shaza terus ketepi "Bukan Shaza suka yang psycho ke?" "Huh, kau ni terlebih psycho" "Abang cuba jadi mcm mana yang Shaza nak je" Hareez mendekatkan mukany...