16ο Κεφάλαιο

1.2K 66 9
                                    

"Για πιο λόγο ήθελες να έρθουμε εδώ;"
Ρώτησέ ο Άλεξ μπερδεμένος.

Χωρίς να του απαντήσω κατέβηκα από το αμάξι και βγήκα για να κοιτάξω την θεα πανω απο το βουνο.

"εδω ηταν το πρώτο μας ραντεβού "
Του είπα και χαμογέλασα.

"Ναι"
Είπε και ήρθε δίπλα μου κοιτώντας την θέα.

Μείναμε για λίγα λεπτά κοιτώντας την θέα.

"Θέλω να σου δώσω μια ευκαιρία Αλεξ. Πραγματικα το θέλω αλλά φοβάμαι."Του είπα κοιτώντας τον. Εκείνος κοιτούσε ακόμα την θέα αφήνοντας με να τον παρατηρήσω καλύτερα.

"Κι εγώ"
Μου είπε και γύρισε να με κοιτάξει.
Κοιταζομασταν για αρκετά δευτερόλεπτα μέχρι όπου δεν άντεξα άλλο και τον επιασα απο τον σβέρκο του ενώνοντας τα χείλια μας.

Έπρεπε να το κάνω. Και πρέπει να του δώσω μια τελευταία ευκαιρία. Γιατί κανείς άλλος δεν με εχει κάνει να νιώσω ότι και αυτός. Μετα απο λίγα λεπτά τραβήχτηκε λίγο ακουμπώντας το μέτωπο του πάνω στο δικό μου.

"Αυτό σημαίνει ότι έχω μια δεύτερη ευκαιρία?" Με ρώτησε χαμογελώντας ενώ του εγνεψα θετικά.

Με έπιασε ξανά και με φίλησε σαν να μην υπήρχε αύριο. Ήθελε να μου δείξει πόσο του έλειψα και το κατάλαβα.

Μετα απο λιγο έσκυψε κοντά στο αυτί μου και μου ψιθύρισε.

" Σαγαπω "και σήκωσε το βλέμμα του για να δει το πρόσωπο μου. Του χαμογέλασα. "Κι εγώ σε αγαπώ. Πότε δεν σταμάτησα"

My daughterOù les histoires vivent. Découvrez maintenant