Βρίσκομαι μέσα στο φορτηγό εδώ και δύο ώρες με τον Ξάδερφο της Μελίνας. Θα πάει στο L.A και με πήρε μαζί. Βασικά εγώ του το ζήτησα. Τι να κάτσω να κάνω ενώ η μητέρα μου πίσω στην πόλη με έδιωξε από το σπίτι, ο Άλεξ με απάτησε και δεν έχω που να μείνω.
Γι αυτό και θα πάω να μείνω στο Λος Άντζελες με μια θεία της Μελίνας. Δέχτηκε να με φιλοξενήσει μέχρι να προσαρμοστώ εκεί και να βρω μια δουλειά.
Μετα από 5 μήνες ....
Σήμερα βρέχει. Βρίσκομαι στο σπίτι της Erika όπως θέλει να την αποκαλώ η θεία της Μελίνας. Είναι πολύ καλή. Το μωρό έχει αρχίσει να κλωτσάει γιατί βρίσκομαι στον τελευταίο μήνα. Η Erika δεν με αφήνει να κάνω τίποτα.
Πριν 4 μήνες βρήκα δουλειά σε ένα καφέ δύο τετράγωνα πιο μακρυά από το σπίτι. Βέβαια θα πιασωυ δουλειά μετά από 3 μήνες αφού γεννηθεί το μωρό.
Κάνω παρέα με την Lara. Είναι η κοπέλα όπου δουλεύουμε μαζί. Της έχω πει τα πάντα για το πώς έφτασα εδώ. Βγαίναμε συχνά έξω αλλά τώρα βρισκόμαστε στο σπίτι λόγω του ότι βρίσκομαι στον τελευταίο μήνα.
Σήμερα Τετάρτη. Μίλησα με τον γιατρό μου και είπε ότι αν δεν γεννήσω κανονικά την άλλη εβδομάδα θα με βάλει να γεννήσω με τεχνητό πόνο.
Τώρα θα αναρωτιέστε τι έγινε με την μαμά μου και τον Άλεξ. Λοιπόν, έχω αλλάξει κινητό και δεν μπορεί να με βρει κανείς. Μόνο η Μελίνα ξέρει ότι είμαι εδώ και μου υποσχέθηκε να μην τους πει τίποτα.
Βγήκα λίγο έξω στα σκαλιά του σπιτιού για να πάρω αέρα. Γαμωτο μου λείπει. Μπορεί να έκανε ότι έκανε,να είναι ο πιο μεγάλος Μαλάκας όπου υπάρχει αλλά μου λείπει. Ακόμα τον αγαπάω. Μου είχε υποσχεθεί ότι θα συμπεριφέρεται σωστά αλλά δεν κράτησε την υπόσχεση του.
Εκεί όπου υπήρχε ησυχία άκουσα βήματα στο πεζοδρόμιο. Ήταν μια παρέα από αγόρια στην ηλικία μου και λίγο πιο μεγάλα. Φαινόντουσαν μεθυσμένοι. Τι να κάνουν;; Αυτοί δεν έχουν προβλήματα για να ανησυχούν. Απλά περνάν ωραία με την παρέα τους όπως έκανα και εγώ πριν πολλούς μήνες.
Την προσοχή μου, μου την τράβηξαν ένα ζευγάρι γαλάζια μάτια όπου ήταν καρφωμένα πάνω μου.
KAMU SEDANG MEMBACA
My daughter
AcakΗ Αντωνία στην ηλικία τον 18 γίνεται μητέρα. Οι γονείς στην αρχή δεν θα την δεχτούν και θα αναγκαστεί να μετακομίσει. Ο πατέρας της μικρής στην αρχή δεν συμφωνούσε με το όλο θέμα με αποτέλεσμα να πάρει τις λάθος αποφάσεις. Τι θα γίνει όμως όταν θα θ...