" Κύρια Μαρία;"
" Γειά σου κοπέλα μου μπορώ να περάσω;"
" Και το ρωτάτε ; Περάστε"
Πήγαμε και κάτσαμε στο σαλόνι.
" Θέλετε καφέ , χυμό, λίγο τσα-" πήγα να συνεχίσω αλλά με διέκοψε.
" Ήρθα απλά να σου μιλήσω"
" Πείτε μου"
" Νομίζω ξέρεις τον λόγο για τον οποίο είμαι εδώ" Είπε κι εγνεψα θετικά.
" Είχα ακούσει τις φωνές σου αλλά μόλις ανέβηκα είχες ίδη φύγει."Είπε και έκανε μια παύση " Η πόρτα ήταν ανοιχτή και έτσι μπήκα μέσα να δω πως ήταν ο Άλεξ." Είπε και κοίταξε κάτω στα πόδια της.
" Ο Άλεξ βρίσκετε στο νοσοκομείο Αντωνία"
"Τι;" Είπα ενώ σηκώθηκα απότομα.
" Ηρέμησε Αντωνία στην κατάσταση σου δε-" Πήγε να πει αλλά την διέκοψα.
" Πως ξέρετε για την εγκυμοσύνη;"
" Είδα το τέστ πάνω στο τραπέζι. Ο Άλεξ , Αντωνία προσπάθησε να σκοτώσει τον εαυτό του για αυτό που σου έκανε"
" Πώς;" Ρώτησα με τα δάκρυα να κυλάνε από τα μάτια μου .
"Πήρε πολλά ηρεμιστικά. Τον βρήκα μέσα στην μπανιέρα σχεδόν νεκρό και φώναξα το ασθενοφόρο."
" Πως είναι;"
"Δεν ξέρω δεν πήγα. Ήρθα πρώτα να πάρω εσένα"
" Πάμε" της είπα και πήρα μπουφάν , κλειδιά και μπήκαμε στο αμάξι για να πάμε στο νοσοκομείο.
.......Στο νοσοκομείο......
" Σε ποιον όροφο είναι;" Ρώτησα την κυρία Μαρία.
" Η νοσοκόμα είπε στον πέμπτο στο δωμάτιο 341"
" Πάμε" της είπα ενώ την τράβηξα από το χέρι στο ασανσέρ.
1ος
2ος
3ος
4ος
5ος Φτάσαμε.
Βγήκαμε έξω και ψάχναμε το δωμάτιο
335
339
340
341 μπίνκο
Μπήκαμε μέσα και είδαμε τον Άλεξ ξαπλωμένο στο κρεβάτι με την μητέρα του από δίπλα του. Είχε ανοιχτά τα μάτια του και μόλις το βλεμμα του έφτασε πάνω μου κοίταξε απευθείας αλλού.
Η μητέρα του και η κύρια Μαρία βγήκαν έξω από το δωμάτιο για να μείνουμε μόνοι μας.
Πήγα και έκατσα στην καρέκλα δίπλα από το κρεβάτι του.
"Συγνώμη"
KAMU SEDANG MEMBACA
My daughter
AcakΗ Αντωνία στην ηλικία τον 18 γίνεται μητέρα. Οι γονείς στην αρχή δεν θα την δεχτούν και θα αναγκαστεί να μετακομίσει. Ο πατέρας της μικρής στην αρχή δεν συμφωνούσε με το όλο θέμα με αποτέλεσμα να πάρει τις λάθος αποφάσεις. Τι θα γίνει όμως όταν θα θ...