"Μαμά φεύγω" φώναξα στην μαμά μου.
"Να προσέχετε" μου φώναξε. Πήρα την μικρή στην αγκαλιά μου και ξεκίνησα να περπατάω προς το πάρκο που είχαμε ραντεβού με τον Άλεξ. Όταν φτάσαμε τον είδα να κάθεται σε ένα από τα παγκάκια. Πήγαμε κοντά του και η μικρή άρχισε να γελάει και να κουνάει τα χέρια της για να την πάρει αγκαλιά.
"Γειά σας κορίτσια"
Είπε και πήρε την μικρή στην αγκαλιά του."Γειά σου Άλεξ"
Του είπα και μου χαμογέλασε."Τι θέλετε να κάνουμε σήμερα;"
Ρώτησε και κοιτούσε μια εμένα και μια την μικρή..........................
"Κουράστηκα"
Είπα ενώ μπήκαμε στο αμάξι και φύγαμε από το εμπορικό."Κι εγώ. Η μικρή τρέχει πολύ γρήγορα"
Είπε και γελάσαμε."Έχεις να κάνεις τίποτα τώρα;"
"Όχι"
" Ωραία τότε πάμε στο σπίτι μου;"
" Και που θα κοιμήσουμε την μικρή;"
"Θα δούμε"
"Καλά"
...........
" Θα την πάω στην κρεβατοκάμαρα"
Είπε και πήρε την μικρή αγκαλιά."Βάλε μαξιλάρια γύρω γύρω για να μην πέσει"
Του είπα όταν έφευγε."Εντάξει"
Μετά απόπο λίγο γύρισε και έκατσε δίπλα μου στον καναπέ.
"Τι λες να κάνουμε τώρα;"
Με ρώτησε και εγώ κούνησα τους ώμους μου."Το βρήκα θα συνεχίσουμε την σειρά που βλέπαμε"
Είπε και χαμογέλασα στην ανάμνηση.
Όταν είχαμε χρόνο καθόμασταν και βλέπαμε την σειρά μας. Αλλά με αυτά που έγιναν την αφήσαμε στην μέση. Την είχα ξεχάσει τελείως.Έβαλε το 23ο επεισόδιο να παίζει και κάθησε ακόμα πιο κοντά μου στον καναπέ. Είχε περάσει ήδη ένα μισάωρο που βλέπω την σειρά και δεν ξέρω αν έχει παρακολουθήσει καθόλου ή αν κοιτάει μόνο εμένα. Έχω αρχίσει και νιώθω λίγο άβολα. Κάθε φορά που γυρνάω συνέχεια έχει το βλέμμα του πάνω μου.
"Σταμάτα"
Του είπα και γύρισα να τον κοιτάξω ενώ αυτός με κοιτούσε ήδη."Γιατί;"
"Με κάνεις να νιώθω άβολα"
"Αφού είσαι όμορφη μωρό μου"
Είπε και άρχισε να μου χαϊδεύει το μάγουλο με τον αντίχειρα του.Τον κοιτούσα και με κοιτούσε μέσα στα μάτια. Άρχισε να έρχεται πιο κοντά μου ενώ κοιτούσε ταυτόχρονα τα χείλη μου.
Μετά από λίγα δευτερόλεπτα τα χείλη του ήταν πάνω στα δικά μου....
YOU ARE READING
My daughter
RandomΗ Αντωνία στην ηλικία τον 18 γίνεται μητέρα. Οι γονείς στην αρχή δεν θα την δεχτούν και θα αναγκαστεί να μετακομίσει. Ο πατέρας της μικρής στην αρχή δεν συμφωνούσε με το όλο θέμα με αποτέλεσμα να πάρει τις λάθος αποφάσεις. Τι θα γίνει όμως όταν θα θ...