17ο Κεφάλαιο

1.1K 35 4
                                    

Την επόμενη μέρα...

Έβαλα το φουστάνακι στην μικρή και ετοίμασα την τσάντα της. Την πηρα αγάλια και κατεβήκαμε κάτω.

"Που θα πάτε?" με ρώτησε η μαμά μου η οποία καθόταν στο σαλόνι.

"Θα περάσει να μας πάρει ο Αλεξ"
Της απάντησα γεμίζοντας το παγουρίνο.

"Ωραία. Καλα να περάσετε"
Μου είπε της ώρα όπου φεύγαμε.

Κατεβήκαμε κάτω και είδα το αμάξι του παρκαρισμένο στην απέναντι πλευρά του δρόμου. Όταν φτάσαμε κοντά ο Aλεξ κατέβηκε με ένα μεγάλο χαμόγελο ανοίγοντας την πίσω πόρτα.

"Αλεξξξ της έβαλες καρεκλάκι? "
Τον ρώτησα χαμογελώντας.

"Τα πάντα για την μικρή πριγκίπισσα"
Μου απάντησε παίρνοντας την μικρή από τα χέρια μου. Την έδεσε στο καρεκλάκι, έκλεισε την πόρτα και γύρισε προς το μέρος μου δίνοντας μου ένα πεταχτό φιλί.

"Μου έλειψες "
Μου είπε περνώντας με αγκαλιά.

"Μα έχεις να με δεις λίγες ώρες "
Του είπα γέλωντας.

"και πάλι. Ξέρεις πόσο αργά πέρασαν?"
Μου είπε σουφρωνοντας τα χείλη του.

"Πάμε τώρα γκρινιάρη" του είπα ανακατεβωντας τα μαλλιά του.

Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε προς τον ζωολογικό κήπο.

" Τι θα έλεγες τι βράδυ να κοιμήθητε σε εμένα?"
Με ρώτησε βάζοντας το χέρι του στο πόδι μου.

"Δεν έχω θέμα. Αλλα θα πρέπει να περάσουμε από το σπίτι να πάρω κάποια πράγματα της μικρής."
Του απάντησα χαιδευοντας το χέρι του.

Μετά από μια ώρα φτάσαμε στον ζωολογικό κήπο και βάλαμε την μικρή στο καρότσι και μπήκαμε μέσα.
Μπροστά από κάθε ζώο που περνούσα με η μικρή το χαιρετούσε. Όταν φτάσαμε στις μαϊμούδες γούρλωσε τα μάτια της προσπαθώντας να κάνει τους ηχούς τους με αποτέλεσμα εγώ και ο Αλεξ να σκάσουμε στα γέλια.

Συνεχίσαμε την βόλτα μας με τον Αλεξ να κρατάει το καρότσι και εμένα δίπλα του. Κάποια στιγμή έσκυψα να δω την μικρή η οποία είχε ανοιχτό το στόμα της σχηματιζωντας ένα ο και με το χεράκι της έξινε το κεφαλάκι της.

"Κάνει πάλι την μαϊμού"
Είπα στον Αλεξ γέλωντας.

"Είδες από εσένα πήρε"
Μου είπε γέλωντας και τον χτύπησα στο χέρι.

"δεν είμαι μαϊμού"
Του είπα γέλωντας.

Αφού τελειώσαμε την βόλτα μας φτάσαμε στο εστιατόριο του ζωολογικού κήπου και καθίσαμε να φάμε για απόγευμα . Αφού φάγαμε εμείς λι δύο έβγαλα το ταπερακι της μικρής για να την τάισω.

" Να την τάισω?"
Με ρώτησε ο Αλεξ κοιτώντας με διστακτικά.

"Και βέβαια. Απλά να της δίνεις μικρές μπουκιές."
Του απάντησα δίνοντας του το ταπερακι με τα κομματάκια από ψωμι και τυρί. Ξεκίνησε να την ταΐζει δίνοντας της μικρές μπουκιές.
Πήρα το κινητό μου και έστειλα μήνυμα στην μαμά μου ότι θα αργήσουμε.

"Αουτς"
Φώναξε ο Αλεξ και γύρισα να τον κοιτάξω. Η μικρή γελούσε και ο Αλεξ κουνουσε το δάχτυλο του.

"Τι έπαθες?" τον ρώτησα.

"Με δάγκωσε"
Μου είπε και άρχισα να γελάω.
" Δεν είναι αστείο πόνεσε."

Αφού τελειώσαμε από τον ζωολογικό πήγαμε σπίτι πήραμε τα πράγματα μας και πήγαμε στο διαμέρισμα του Alex ανεβήκαμε πάνω και ξεκίνησα να ετοιμάζω την μικρή για ύπνο.
Βάλαμε ολοι μπιτζαμες και ξάπλωσαμε στο κρεβάτι με την μικρή στην μέση.
Η μικρή είχε κοιμηθεί ήδη πάνω στον Αλεξ και εγώ καθόμουν και τους χάζευα μέχρι να με πάρει ο ύπνος.

________________________

Ανέβασα ένα καινούριο βιβλίο το οποίο πιστεύω ότι θα σας  αρέσει.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 15, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My daughterWhere stories live. Discover now